Oznaczenie sprężyn

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia Corsy B.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Oznaczenie sprężyn

Post autor: D12 »

Zakupiłem springi do corsy B/ Tigry
Jeździły troche w Tigrze ale zostały sprzedane.
Czy mógłby mi ktoś z was pomóc w rozszyfrowaniu oznaczenia ?
Przód: KBA - Nr. 99419
29911 VA
Tył: KBA - Nr. 90419
29911 HA

Z góry dziękuję :)
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Oznaczenie sprężyn

Post autor: AdamXXL »

D12 pisze:Zakupiłem springi do corsy B/ Tigry
Jeździły troche w Tigrze ale zostały sprzedane.
Czy mógłby mi ktoś z was pomóc w rozszyfrowaniu oznaczenia ?
Przód: KBA - Nr. 99419
29911 VA
Tył: KBA - Nr. 90419
29911 HA

Z góry dziękuję :)
coś kojarzą mi się H&R. w pracy mam stary notes gdzie spisywałem oznaczenia sprężyn. jak nikt nie odpowie, to zerknę do niego
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Oznaczenie sprężyn

Post autor: D12 »

AdamXXL pisze:
D12 pisze:Zakupiłem springi do corsy B/ Tigry
Jeździły troche w Tigrze ale zostały sprzedane.
Czy mógłby mi ktoś z was pomóc w rozszyfrowaniu oznaczenia ?
Przód: KBA - Nr. 99419
29911 VA
Tył: KBA - Nr. 90419
29911 HA

Z góry dziękuję :)
coś kojarzą mi się H&R. w pracy mam stary notes gdzie spisywałem oznaczenia sprężyn. jak nikt nie odpowie, to zerknę do niego
Byłbym wdzięczny :)
Awatar użytkownika
pirat
Forum Master
Posty: 3105
Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
Imię: Paweł
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pirat »

To na pewno H&R, taki sam, jaki kupilem od Kozeusza:

Obrazek

Obrazek


powinienes sobie rozszyfrowac te numerki z tych fotek. Na moje oko sie zgadza :-P
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: D12 »

pirat pisze:To na pewno H&R, taki sam, jaki kupilem od Kozeusza:

powinienes sobie rozszyfrowac te numerki z tych fotek. Na moje oko sie zgadza :-P
Heh numery są identyczne. Mam szczęście w nieszczęściu. Opiszę po krótce jak to było.
Pojawiło się u nas ogłoszenie ze springami, hmmm myśle czemu nie, tak ładnie niektórzy zglebiają corsy -> patrz Staneq, też chce a co tam. :) Wszystko się zgadza springi pasują do CB obniżenie 40/40. Zakładać do seryjnych amorków? Nie. Poszukam jakiś dobrych amorków do tego, mogą leżeć w szafie. Wkońcu chciałem się dowiedzieć co z tymi oznaczeniami, sprzedawca zapewniał mnie, że to springi Ventura. No trudno może będzie jeździło jak nie to sprzedam.
Dzisiaj do was napisałem a tu wyszło, że to springi markowe, H&R obniżenie -35mm, a więcej to już w katalogu.
Dla potomnych, katalog dla poszukujących:
http://www.h-r.com/katalog_download_de/Opel.pdf

Pozdro
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: D12 »

Pirat jakie wrażenia z jazdy miałeś na tych sprężynach ?? Bo z tego co widziałem auto nie poszło dużo w dół ale szczelnia w nadkolu się zmniejszyła.
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

bez mocniejszych amortyzatorow nie bedzie dobrze. jak corsa kozziego byla w wawie to kiedys z wowem jezdzilismy kawalek i bylo twardo, ale bez kontroli. samochod podbijalo na wiekszych nierownosciach, amortyzatory nie dawaly rady stlumic sprezyny.
Obrazek
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: D12 »

!markos pisze:bez mocniejszych amortyzatorow nie bedzie dobrze. jak corsa kozziego byla w wawie to kiedys z wowem jezdzilismy kawalek i bylo twardo, ale bez kontroli. samochod podbijalo na wiekszych nierownosciach, amortyzatory nie dawaly rady stlumic sprezyny.
Dzięki i tak planuje założyć springi do jakiś niefabrycznych krótszych amorków:)
Awatar użytkownika
pirat
Forum Master
Posty: 3105
Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
Imię: Paweł
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pirat »

ja bylem bardzo zadowolony z tego setupu. Ogolnie springi pracowaly z amorami ALKO calkiem w pyte. Nic nie dopijalo i jak dla mnie nie bylo zbyt twardo.

A corsa nie poszla w dol 35 mm tylko 30 ;] Gdyby byl ciezszy silnik, to by poszla wiecej :oko:
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: D12 »

pirat pisze:ja bylem bardzo zadowolony z tego setupu. Ogolnie springi pracowaly z amorami ALKO calkiem w pyte. Nic nie dopijalo i jak dla mnie nie bylo zbyt twardo.

A corsa nie poszla w dol 35 mm tylko 30 ;] Gdyby byl ciezszy silnik, to by poszla wiecej :oko:
Hmm a czy opierały się zwoje w tylnych sprężynach i słychać było "klikanie" zwojów o siebie ?
Awatar użytkownika
pirat
Forum Master
Posty: 3105
Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
Imię: Paweł
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pirat »

opierac to sie chyba opieraly, bo Adas ostatnio nawet tlumaczyl, ze tak dziala progresywna sprezyna. A klikanie? Nie pamietam :oko:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”