Zmiana zawieszenia - problemy.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia Corsy B.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Zmiana zawieszenia - problemy.

Post autor: D12 »

Chciałbym wkońcu nacieszyć się jazdą na H&Rach. Jednakże za cholere nie moge odkręcic śrub zawieszenia patrz foto ( poglądowe).
Macie jakieś sposoby na odkręcenie tych śrub? Rok temu zmieniane były amorki w serwisie Opla i dokręcili ze znacznym momentem.
Próbowałem WD40 ale jakie są wasz propozycje. Jeżeli nie da rady wezme się i flexem potraktuje łby śrub. Jaka jest wogóle cena takich śrubek ?
Obrazek

Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

pneumatem probowales? bo inaczej to chyba nie ma sie co za to zabierac, jak jest tak zasyfiale to i tak nie pusci..
Obrazek
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Zmiana zawieszenia - problemy.

Post autor: Mihó »

D12 pisze:Chciałbym wkońcu nacieszyć się jazdą na H&Rach. Jednakże za cholere nie moge odkręcic śrub zawieszenia patrz foto ( poglądowe).
Macie jakieś sposoby na odkręcenie tych śrub? Rok temu zmieniane były amorki w serwisie Opla i dokręcili ze znacznym momentem.
Próbowałem WD40 ale jakie są wasz propozycje. Jeżeli nie da rady wezme się i flexem potraktuje łby śrub. Jaka jest wogóle cena takich śrubek ?
Obrazek

Z góry dziękuję.
Ja zapałem z jednej strony klucz oczkowy o kolumnę, a z drugiej strony 50cm rurka na kluczu do kół...
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

!markos pisze:pneumatem probowales? bo inaczej to chyba nie ma sie co za to zabierac, jak jest tak zasyfiale to i tak nie pusci..
jakis czas temu robiłem z kumplem zawieszenie w fordzie i niestety pneumat nie dawał rady, nie ma to jak porządny klucz (np jonnesway) i młotek :lol:
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

pnematykiem to mozna sobie dokrecic srubki w kolach a nie odkrecic zapeczonego srubexa :lol: :lol: :lol: lej cole pozadne klucze rury i pujdzie :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kotlin
Swój
Posty: 936
Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Post autor: Kotlin »

Albo urwiesz srube albo pusci w koncu, ale jak pusci to bedzie klopot pewnie z jej wybiciem :oko:

Odrazu kup nowe sruby zeby ci pozniej fura nie stala tak jak to bylo u mnie bo srub nie moglem kupic. Tam jest klasa twardosci 10.9 wymiar zlap i dokup 4 takie z nakretkami.
Awatar użytkownika
kamiloooo
Post Mistrz
Posty: 2168
Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
Imię: Kamil
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: kamiloooo »

dluga rura i puszcza srubexy :oko:
Obrazek
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: D12 »

Kotlin pisze:Albo urwiesz srube albo pusci w koncu, ale jak pusci to bedzie klopot pewnie z jej wybiciem :oko:

Odrazu kup nowe sruby zeby ci pozniej fura nie stala tak jak to bylo u mnie bo srub nie moglem kupic. Tam jest klasa twardosci 10.9 wymiar zlap i dokup 4 takie z nakretkami.
Wiesz może ile takie śrubki kosztują ?
Awatar użytkownika
Kotlin
Swój
Posty: 936
Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Post autor: Kotlin »

W serwisie z 40 ale i tak nie beda ich miec:/
W sklepie metalowym jakims gdzie maja sruby utwardzane z 5zl max:) Ja za 4 sruby do mocowania swoznia do wahacza zaplacilem 3zl
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

ale zwykłe śruby nie nadają się. te oryginalne mają "centrowanie" o ile pamietam
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

zalej przez kilka dni pepsi/coli, albo innego wd a pozniej probuj dwoma kluczami oczkowymi, zadne plaskie ani nasadowe bo ci sie omskna i zjedziesz lby
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- »

wd40 ,nasadka g-dor 19 ,dobra grzechotka i przedluzka min 60cm, odkrecaj nakretke bo sruba ma takie rowki (klin) zeby sie nie krecila przy odkrecaniui!) czyli klucz oczkowy 19 nakladasz w razie czego na srube ! a na nakretke dajesz G-dora i jazda ! generalnie nie powinna Ci sie sruba ruszyc przy samym odkreceniu !!ale jak cos to masz tego plaskiego oczkowego i pusicic musi ! odkrecalem je juz w wielu corsach i nigdy nie bylo z tym problemu!
Zjedz cos przed robota zebys sily mial :D... heheh
D12 gdybys nie dostal srub to wal do mnie ,w Zabrzu jest sklep w ktorym maja mnoooostwo srub ! Moge kupic ,ew powieniem 4szt znalezc u siebie :D w koncu troche szrotow juz u mnie stalo :D
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: czester 1 »

podczepie sie pod to:

otóż ok 3 lata temu ( od tego to się pewnie zaczeło) wyleciałem z zarkrętu, wpadłem przednim kołem na krawężnik, ścieło opone z felgi, poszła zbieżność i żeby jechać prosto musiłem kierownice mieć skręcono o ok. 30st., zaraz po tym wszystkim ustawiłem zbierzność i porawiono ten skręt kiery... było ok.

ale od jakiegoś czasu ( chyba od tąd jak zmieniałem te zawiasy) mam takie zjawisko: gdy wchodze z duzymi predkościami w zakrety ( przeważnie jak sa nierónwe - z dołkami itp.) mam przestawioną kierownice o te 30 st. i po kilkuset metrach wszytko wraca do normy :0

miałem dwa miesiącu temu zmieniane łaczniki stabilizatora, drążki kierownicze z gałkami, robiona zbieżnoś na nowo - żadych luzów nie odczówam, więc dzie mogą być jeszcze luzy??
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”