Corsair BAck - GSI Turbo Edyszyn
- scotty
- Swój
- Posty: 637
- Rejestracja: 9 maja 2003, o 15:21
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Corsair BAck - GSI Turbo Edyszyn
Dużo się dzieje to muszę mieć gdzie na bierząco dodawać nowości.
Projekt nie umarł jakby ktoś pomyślał
poprostu musiał swoje odleżakować
Projekt mialbyc tani w założeniu no i chyba taki jest jak na dzien dzisiejszy zainwestowalem w modyfikacje 600 zł
Podstawa projektu jest silnik e16se z gsi zakupionej w wawie za 1000 pln (podziękowania dla Yaqb'a )
Po wypruciu c20xe, ktore wedlug mnie jest zaciezkie wsadzilismy e16se
potem autko pojechalo na warsztat, gdzie silniczek przeszedl remont generalny.
Wymienione zostaly pierscionki, uszczzelniacze zaworow, rozrzad, pompa wody i inne bzudry.
I tak mineło pól roku jaqk samochodzik po remoncie zostal scholowany do nas na halę.
O dziwo po polrocznym staniu na zarosnietym placu odpalil bez problemu
No i zaczęlo się. Krutkie bla bla co by tu zrobic bo juz nudno sie robilo i auto za ladnie w calosci wygladalo.
A majac juz w stajni seryjne gsi trzeba bylo cos wymodzic z corsair. I tak wzielismy sie za uturbianie .
calosc prac wykonane we wlasnym zakresie moze nie powalaja hiendowym wykonaniem, ale tu chodzilo glownie o
zabawe w zrobienie taniej modyfikacji, a bardziej żeby to zrobić samemu.
Turbo od starego Escorta RS Turbo Garett T3, Intercooler z Iveco te graty byLy za free
Zabawę zaczelismy od spawania kolektora
Potem nastąpił czas mozolnego pasowania wszystkich gratow i budowania tymczasowego orurowania do ic.
z najgorszych prac to przedluzanie wiazki od wtryskow i czujnikow ,zeby mozna bylo
przolozyc przeplywomierz w nowe miejsce. Kolejnym problemem okazal sie trojnik na smarowanie oleju do sprężarki i
przewod ale po kilku wizytach u Firmy dorabiajacej przewody hydrauliczne i problem zostal rozwiazany.
Wczoraj auto zostalo poddane kuracji odmladzajacej bo po 2 latach latania po warsztatach nie wygladalo olsniewajaco,
tak wiec w ruch poszedl papier wodny 2000 i pasta polerska
Na poniedziałek zostanie mi do wypolerowania pasta Tempo i Kotem
Powinna nabrać jako takiego wyglądu. Niestety przez tak dlugi okres biwakowania po warsztatach tu i uwdzie lakier jest uszkodzony i w niedalekiej przyszlosci pojda elementy do ponownego lakierowania.
Na razie musze uporac sie z ukladem wydechowym i nowym orurowaniem.
Mam nadzieje, ze na dniach bedzie pracowala jak nalezy
na razie chodzi na samym downpipe
krotki filmik jak to chodzi format MOV
http://corsa-a.pl/scotty/corsair/100_4131.mov
pozdrawiam
Projekt nie umarł jakby ktoś pomyślał
poprostu musiał swoje odleżakować
Projekt mialbyc tani w założeniu no i chyba taki jest jak na dzien dzisiejszy zainwestowalem w modyfikacje 600 zł
Podstawa projektu jest silnik e16se z gsi zakupionej w wawie za 1000 pln (podziękowania dla Yaqb'a )
Po wypruciu c20xe, ktore wedlug mnie jest zaciezkie wsadzilismy e16se
potem autko pojechalo na warsztat, gdzie silniczek przeszedl remont generalny.
Wymienione zostaly pierscionki, uszczzelniacze zaworow, rozrzad, pompa wody i inne bzudry.
I tak mineło pól roku jaqk samochodzik po remoncie zostal scholowany do nas na halę.
O dziwo po polrocznym staniu na zarosnietym placu odpalil bez problemu
No i zaczęlo się. Krutkie bla bla co by tu zrobic bo juz nudno sie robilo i auto za ladnie w calosci wygladalo.
A majac juz w stajni seryjne gsi trzeba bylo cos wymodzic z corsair. I tak wzielismy sie za uturbianie .
calosc prac wykonane we wlasnym zakresie moze nie powalaja hiendowym wykonaniem, ale tu chodzilo glownie o
zabawe w zrobienie taniej modyfikacji, a bardziej żeby to zrobić samemu.
Turbo od starego Escorta RS Turbo Garett T3, Intercooler z Iveco te graty byLy za free
Zabawę zaczelismy od spawania kolektora
Potem nastąpił czas mozolnego pasowania wszystkich gratow i budowania tymczasowego orurowania do ic.
z najgorszych prac to przedluzanie wiazki od wtryskow i czujnikow ,zeby mozna bylo
przolozyc przeplywomierz w nowe miejsce. Kolejnym problemem okazal sie trojnik na smarowanie oleju do sprężarki i
przewod ale po kilku wizytach u Firmy dorabiajacej przewody hydrauliczne i problem zostal rozwiazany.
Wczoraj auto zostalo poddane kuracji odmladzajacej bo po 2 latach latania po warsztatach nie wygladalo olsniewajaco,
tak wiec w ruch poszedl papier wodny 2000 i pasta polerska
Na poniedziałek zostanie mi do wypolerowania pasta Tempo i Kotem
Powinna nabrać jako takiego wyglądu. Niestety przez tak dlugi okres biwakowania po warsztatach tu i uwdzie lakier jest uszkodzony i w niedalekiej przyszlosci pojda elementy do ponownego lakierowania.
Na razie musze uporac sie z ukladem wydechowym i nowym orurowaniem.
Mam nadzieje, ze na dniach bedzie pracowala jak nalezy
na razie chodzi na samym downpipe
krotki filmik jak to chodzi format MOV
http://corsa-a.pl/scotty/corsair/100_4131.mov
pozdrawiam
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
scotty, nie wiem czy sama wymiana pierscionków wystarczy bo na fotach widac, że ten silnik był przegrzany i w tulejach odbiły mu sie pierscienie
sam projekt jest meeega !! prawie jak corsa d opc
sam projekt jest meeega !! prawie jak corsa d opc
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
-
- Forum Master
- Posty: 4329
- Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
- Lokalizacja: WPR ............
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
nocos innego wreszcie
tylko wyjeb wpizdziec te rureksy i cos ladnego zaloz
Jak silnik od zera skaldany tomoze by sie takpokusic o kute gratyipujsc grubo z moca a skrzynia zostala seria? czy cos tam kminisz zeby wiecej wytrzymala ..
ogolnie kozak podobuje mi sie, optycznie nic nie kracze bonapewno pujdzie do poprawek wiec luzzz
tylko wyjeb wpizdziec te rureksy i cos ladnego zaloz
Jak silnik od zera skaldany tomoze by sie takpokusic o kute gratyipujsc grubo z moca a skrzynia zostala seria? czy cos tam kminisz zeby wiecej wytrzymala ..
ogolnie kozak podobuje mi sie, optycznie nic nie kracze bonapewno pujdzie do poprawek wiec luzzz
- scotty
- Swój
- Posty: 637
- Rejestracja: 9 maja 2003, o 15:21
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ogolnie to rury jak pisalem wersja tylko do testow czy to bedzie dzialac
a rura z jakiegos odkurzacza
nie zamierzam robic mega mocy to po co kucizna
mam sie cieszyc lajtowym autkiem i bez zbednych kosztow
tak wiec nie bedzie pod maska mega wypolerowanych rur
ma byc poprostu szczur
co do sterowania to sie okaze kiedy zabraknie paliwa na razie sie tym nie przejmuje. na razie probne jazdy nie wykazaly ze brak mu paliwa czy cos, wtryski od c20ne juz leza i regulator paliwa webbera
pozyjemy zobaczymy
a rura z jakiegos odkurzacza
nie zamierzam robic mega mocy to po co kucizna
mam sie cieszyc lajtowym autkiem i bez zbednych kosztow
tak wiec nie bedzie pod maska mega wypolerowanych rur
ma byc poprostu szczur
co do sterowania to sie okaze kiedy zabraknie paliwa na razie sie tym nie przejmuje. na razie probne jazdy nie wykazaly ze brak mu paliwa czy cos, wtryski od c20ne juz leza i regulator paliwa webbera
pozyjemy zobaczymy
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
w końcu na projekt "oficjalny"
sterowanie w tym przypadku do jest dość proste i nawet sądzę, że większe dmuchanie też pójdzie dość gładko. Jakim sposobem (ktoś zapyta)? a takim, że bliźniacze sterowanie było w uno turbo. nie wiem czy turbo miało dokładnie ten sam sterownik, czy też dodatkowo z map sensorem, ale powinna być możliwa podmiana sterownika. wszystko do sprawdzenia.
trzymam kciuki za dalsze prace
sterowanie w tym przypadku do jest dość proste i nawet sądzę, że większe dmuchanie też pójdzie dość gładko. Jakim sposobem (ktoś zapyta)? a takim, że bliźniacze sterowanie było w uno turbo. nie wiem czy turbo miało dokładnie ten sam sterownik, czy też dodatkowo z map sensorem, ale powinna być możliwa podmiana sterownika. wszystko do sprawdzenia.
trzymam kciuki za dalsze prace
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ojjjaaa mega!
Jestem ciekaw efektow na hamowni i ile to posmiga ;D ??
Jestem ciekaw efektow na hamowni i ile to posmiga ;D ??
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No napewno bedzie dobrze Tylko ciekawi mnie konfrontacja wytrzymalosciowa obydwu jednostek
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- scotty
- Swój
- Posty: 637
- Rejestracja: 9 maja 2003, o 15:21
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Panowie brand new production by Gangsta Tuning movie... Project Pimp my corsa
http://auto-tuning.com.pl/forum/corsa_turbo.avi
http://auto-tuning.com.pl/forum/corsa_turbo.avi