Hamulce...pedał jakiś miekki
- D12
- Weteran
- Posty: 1835
- Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
- Imię: Daniel
- Model auta: Corsa B
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Hamulce...pedał jakiś miekki
Wczoraj coś dziwnego zaobserwowałem, że pedał hamulca wpada mi za daleko i hamulce zrobiły się troche słabsze. Płyn jest nie zauważyłem jego ubytku.
Dodakowo jak jest wyłączony silnik i podpompuje pedał hamulca nie staje się on twardy tylko tak samo miekki jak na włączonym silniku. Znacie czego to objaw?
Zapowietrzenie, płyn uciekający ? przez tłoczek ?
Dodakowo jak jest wyłączony silnik i podpompuje pedał hamulca nie staje się on twardy tylko tak samo miekki jak na włączonym silniku. Znacie czego to objaw?
Zapowietrzenie, płyn uciekający ? przez tłoczek ?
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 gru 2006, o 20:24
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 gru 2006, o 20:24
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Podepnę się pod temat, bo też mam pytanko odnośnie hamulców:
Czy mocowania jarzm w starszych rocznikach były jakieś inne jak w nowszych (Corsa B)?
Bo w 1.2 2000r. miałem tarcze, szczęki, zaciski i jarzma 256mm i wszystko działało bez problemu, a w (chyba) 94r. jak zakładałem to się okazało, że jarzmo obciera o tarczę na jej krawędziach i z przodu (patrząć na tarczę stojąc z boku auta).
Teraz sam już nie wiem, bo jest w niej C20XE i chce zmienić heble na te 256mm, ale nie wiem już jak.
Czy mocowania jarzm w starszych rocznikach były jakieś inne jak w nowszych (Corsa B)?
Bo w 1.2 2000r. miałem tarcze, szczęki, zaciski i jarzma 256mm i wszystko działało bez problemu, a w (chyba) 94r. jak zakładałem to się okazało, że jarzmo obciera o tarczę na jej krawędziach i z przodu (patrząć na tarczę stojąc z boku auta).
Teraz sam już nie wiem, bo jest w niej C20XE i chce zmienić heble na te 256mm, ale nie wiem już jak.
- chuckyhc
- Nowy
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 lut 2007, o 20:34
- Imię: Chucky
- Lokalizacja: Bielsko
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Stelmi wydaje mi sie, ze w tej 1.2 miales hample z calibry czy astry gsi czyli wymair tarczy 256x24. a w tej drugiej masz pewnie hamulce z cb gsi czyli 256x20. jarzmo z cb gsi pod tarcze 256x20 jest za waskie na tarcze 256x24
mam nadzieje ze moze ci to cos wyjasnilo
mam nadzieje ze moze ci to cos wyjasnilo
Była Corsa B GSi C16XE prawie S1600
Jest Corsa C GSi Z18XE
PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
przeciez zaciski zmienia sie razem z jarzmem, mocuje sie to wszystko na zwrotnicy, a zwrotnice ztcw sa we wszystkich corsach takie same, roznia sie jarzma/zaciski/tarcze.
na przyszlosc nie podlaczaj sie z pytaniem o jarzmo/zacisk do tematu o za miekkim pedale hamulca.. potem ciezko cokolwiek znalezc
na przyszlosc nie podlaczaj sie z pytaniem o jarzmo/zacisk do tematu o za miekkim pedale hamulca.. potem ciezko cokolwiek znalezc


- geo022
- Swój
- Posty: 822
- Rejestracja: 14 lut 2005, o 12:32
- Lokalizacja: Piekary
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
D12 -wydaje mi się czy przed miesiącem dawałeś foto relację z wymiany hamuli wiec i je odpowietrzałes -ale to byłoby 40 -50 dni a nie 8 lat?D12 pisze:Był wyciek na tłoczkuka3or#1818 pisze:Sprawdź czy nie masz nigdzie wycieku na przewodach
Heh, nie zmieniany był conajmniej przez 8 lat.ka3or#1818 pisze:co 2 lata się zmienia.

-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 gru 2006, o 20:24
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ja miałem akcję z poldkiem. zmieniałem stare hamulce na nowszy układ Lucasa. Musiałem zmienić mocowanie jarzma, jarzma, zaciski, przewody hamulcowe, serwo, korektor hamowania i pedały. Nie pisałbym tego, gdyby nie pewien motyw. Okazało się że piasty są inne (mimo że polonez był już na szerokim zawiasie). mociwanie tarczy do piasty w układzie lucasowskim czyli taki dystans był wysunięty 2mm do przodu. Do starej piasty nie mogłem założyć jarzma bo nie chciało wejść między tarczę a mocowanie jarzma.
wniosek taki, upewnij się, że w obu corsach piasty były takie same
wniosek taki, upewnij się, że w obu corsach piasty były takie same