
Linia zielona to jest szpila amortyzatora, po prawej prawa strona jest bliżej ziemi, lewa strona wewnątrz bagażnika, czerwona kreska = nadkole. Czy to jest poprawnie zmontowane ?
nie wiem co rozumiesz pod pojeciem "zachowujac ich ustawienie względem siebie" w każdym razie cycki maja byc zwrócone do siebieemes125 pisze: Elementy gumowe zamienić miejscami (zachowując ich ustawienie względem siebie), podkładka stalowa od strony wnętrza
Rozumiem coś takiego:-=m&m=- pisze:nie wiem co rozumiesz pod pojeciem "zachowujac ich ustawienie względem siebie" w każdym razie cycki maja byc zwrócone do siebieemes125 pisze: Elementy gumowe zamienić miejscami (zachowując ich ustawienie względem siebie), podkładka stalowa od strony wnętrza
w przypadku niefabrycznych amortyzatorów często nie ma tej metalowej tuleji i zestaw składa sie z 2 metalowych talerzyków i 2 gumek ( tak było w przypadku koni i spaxa), montaz analogiczny do fabrycznegoAdamXXL pisze:-(w środek tuleja matalowa 15)