Witam. Zauważyłem że w moim tidzie nie świeci jedna strona, więc postanowiłem to wszystko "rozbebłać" wcześneij miałem Astrę to mniej więcej wiedziałem o co kaman. No i Zainteresowały mnie też żarówki od podświetlenia deski rozdzielczej. No i wyjąłem kratki nawiewu i nie wiem jak je włożyć. Moje 2 godzinne męki nie przyniosły efektu. W dodatku upchałem przełącznik od awaryjnych i teraz ten plastikowy przycisk nie dochodzi do końca, a jak dojdzie do nie da rady wyłączyć awaryjnych.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
Kratki nawiewu
-
- Świeżak
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 paź 2007, o 21:22
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 paź 2007, o 21:22
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
- D12
- Weteran
- Posty: 1835
- Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
- Imię: Daniel
- Model auta: Corsa B
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Hmm no cóż...karolp1993 pisze: EDIT:
Jest ten po niemiecku, ale tam nie ma nic o kratkach.
Kratke nawiewwu należy lekko wepchnąć do środka tak aby z górnej strony została niewielka szczelina. Następnie musisz obrócic nawiewem tak aby mieć na widoku wszystkie kratki ( widok na wprost). Po obróceniu nawiew powinien wpaść w odowiednie rowki.
Co do wkładania nawiewu należy zwrócic uwagę aby bolce po bokach nawiewu wchodziły w rowki.
-
- Świeżak
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 paź 2007, o 21:22
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ale to chyba trzeba zdjąć ten szarawy plastik?? Bo inaczej ona nie wchodzi.
Mam jeszcze 2 problemy. Mianowicie:
-przyscisk od awaryjnych jak te kropki wpadają w te dziurki we włączniku to awaryjne cały czas są włączone (dodam że upychałem włącznik)
- pokrętło od dostępu powietrza to koło kratek nawiewu.
Pokrętło od góry do połowy dobrze się kręci, a za połową chrumocze. Po całkowitym skręceniu jest to samo.
Mam jeszcze 2 problemy. Mianowicie:
-przyscisk od awaryjnych jak te kropki wpadają w te dziurki we włączniku to awaryjne cały czas są włączone (dodam że upychałem włącznik)
- pokrętło od dostępu powietrza to koło kratek nawiewu.
Pokrętło od góry do połowy dobrze się kręci, a za połową chrumocze. Po całkowitym skręceniu jest to samo.