Strona 1 z 1

zmiana przełożenia kierownicy

: 20 maja 2002, o 21:27
autor: REN
tak mi przyszlo do glowy czy jest mozliwe przerobienie ukladu kierowniczego tak zeby pelny obrot kol mozna bylo uzyskac po poltora obrotu :) to by byla fajna opcja

: 21 maja 2002, o 09:18
autor: cyberpooh
ren ty chyba nic innego nie robisz tylko kombinujesz co by tu popsuc w swojej corsie :-D :-D :-D

: 21 maja 2002, o 09:22
autor: Speeddemon
Ren, "czy Tobie sie czasem sufit na glowe nie spadl?"

: 21 maja 2002, o 10:02
autor: REN
ej no czego sie czepiacie, kombinuje sobie, co chwila mi jakis pomysl do glowy wpada :) i trzeba go skonfrontowac na forum publicznym no nie?

: 21 maja 2002, o 11:23
autor: AdamXXL
Pomyśl tak : Jedziesz sobie 100km/h i przed tobą dzura czy niezidentyfikowany obiekt chodzący, robisz mały ruch kierownicą i w tym momencie strzelasz sobie dachowanko :0 :lol:

: 21 maja 2002, o 11:46
autor: PABLO
Jest to możliwe do zdobienia wiesz Ren, Będziesz potrzebował przeżutek z tylnego koła od GÓRALA i jeszcze jednej może być ta z pedałów. Musisz je zamontować na kolumnie kierowniczej , a tą drugą na osi kierownicy, łączysz je łańcuchem i wtedy zależnie z jaką prędkością będziesz jechał na taką zębatkę będzisz przezuczał. PROSTE PRAWDA :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

: 21 maja 2002, o 13:23
autor: REN
haha bardzo smieszne

: 21 maja 2002, o 14:11
autor: PABLO
Sorki Reniku, ale tylko to mi do głowy przyszło

: 22 maja 2002, o 19:39
autor: Fifo
Adam XXL pozwól że się z toba nie zgodze. Kwestia tylko w robieniu delikatnieszych ruchów kierownicą. Mój kuzyn ma tak w Alfie 156 fabrycznie że po 1,5 czy 1,75 obrotu (nie pamietam dokładnie) ma pełny skręt i fajniutko sie tym jeżdzi. A jak jedziesz z dużą predkoscią po ciasnych zakretach to zdecydowanie mniej się nakrecic musisz. Ja akurat chcialbym miez tak u siebie w aucie jakby to było mozliwe :)