Swap na 2.0 do corsy A [by Cursor]

Zablokowany
Awatar użytkownika
Staneq
Post Mistrz
Posty: 2460
Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Swap na 2.0 do corsy A [by Cursor]

Post autor: Staneq »

Swap na 2.0 do corsy A:
http://www.corsa-novatuning.nl/uk/PartsA.htm

Ja od siebie dodam, że łapy od skrzyni zostają. Półosie nie pasują. Trzeba wykorzystać pólosie z kadetta jako wzór i wysłać je do firmy, która regeneruje półosie i wykonać takie tylko o 35mm krótsze(każda).
Piasty należy użyć te z GSi, ze względu na to, że one mają 33zęby, a te z corsy 22. Należy je odpowiednio przerobić:
Obrazek
Obrazek
Z prawej strony piasta z kadzia GSi, z lewej z corsy A
A: to trzeba stoczyć na rozmiar łożyska z corsy
B: ten element trzeba podtoczyć o ok. 3mm w strone elementu C.
C: to trzeba podtoczyć o 3mm z zewnętrznej strony, tocząc do wewnątrz

Myślę, że to dosyć jasno wytłumaczyłem. Co do elektryki to schemat instalacji z corsy jest na stronie http://www.corsa-a.pl . Tu wrzuciłem schematy z kadetta(wszystkie):
http://rapidshare.de/files/24442370/1136-12.PDF
Było kilka rodzaii instalacji w silnikach 2.0, między innymi:
20ne, 20seh, c20ne - motronic 4.1(komputer 2 rzędowy)Strona 25
20ne, 20seh, c20ne - motronic 1.5(po 89roku, taki jest w vectrach i calibrach, komputer ma 3 rzędy) Strona 37
20xe i c20xe - motronic 2.5 Strona 45
20xe i c20xe - motronic 2.8. Montowany w vectrach/calibrach:
Obrazek
c20let - motronic 2.8 - chwilowo nie posiadam schematu
Wystarczy dopiąć elektrykę z silnika do tej z corsy. Nie licząc liczników jest tego kilka przewodów. Reszta to czujniki.

All dodał:

linki z dokumentacją do swapów -> http://www.valvers.com/docs.php?h=8013a ... 77107652d5
Było c14se
Zablokowany

Wróć do „Silnik i Napęd”