SILNIK: seryjnie c16xe które wybuchło, obecnie swap na c20xe po kapitalnym remoncie góry i dołu.
Plany: spokojnie dotrzeć i cieszyć się

UKLAD DOLOTOWY: Powercap homemade na 2 motylki przepustnicy, stożek k&n dedykowany
Plany: ogarnąć dolot bardziej profi z doprowadzeniem zimnego powietrza i porządnymi rurami.
UKLAD WYDECHOWY: seryjny kolektor c20xe, środkowy corrado vr6, końcowy dedykowany do tigry Steinmetz po przeróbce zeby nie było parapetu. Srednica wydechu 2".
ELEKTRONIKA: Stock komputer.
Plany: Wskazniki cisnienia oleju, temperatury oleju i ładowania aku
UKLAD NAPEDOWY: skrzynia f16 CR, nowe kompletne stockowe sprzeglo
ZAWIESZENIE: Gwint Ta Technix z regulacją tyłu, komplet zółtych poliuretanów bikopur na całe auto, komplet rozporek Wiechers (tylna i przednia dolna juz na aucie, górna nie chce sie zmiescic bo wadzi o powercap wiec trzeba bedzie to ogarnąć).
HAMULCE: Tarcze Mikoda nawiercane i nacinane, klocki Ferrodo premier, nowe bębny i szczęki na tył.
BODY: Stock GSi pakiet, zderzak z gładkim grillem (niebawem wroci prawdopodobnie grill ze znaczkiem)
przednie lampy Arteb z czarnym kloszem, tył białe MHW, felgi Dezent V Dark 15" z Uniroyal Rainsport 2 195/50.
Plany: Badlook, powrot do grilla GSi w zderzaku, tylna klapa na gładko, Felgi Steinmetz ST 1 z oponami toyo t1r 195/40 (już leżą w domu), poszerzenia zeby koła weszły. Lakierka całości (waham sie nad kolorem zółtym z lambo, czarnym brokatem, albo takim grafitem jak ma markos

WNETRZE: Kierownica Victor, Zegary z wskazówkami z tigry.
Plany: W domu leży juz kompletne wnętrze z sporta tj czarny dywan, plastiki, boczki, kanapa i siedzenia tyl przod. Gdzieś tam kiedyś kubły i deska we floku plus słupki i podsufitka czerń, (marzy mi sie gałka momo atomic ale wydatek 3 stów na kulke to wg mnie idiotyzm

AUDIO: Tu chyba zaskocze wszystkich



































Podziękowania:
Klari Bez niego auto poszlo by na żyletki, to namówił mnie na swap, dzień pozniej kupilismy razem silnik, nastepnie padla decyzja o jego remoncie kapitalnym a skonczylo sie na rozebraniu na czesci całego auta. Grzechu od początku dbał o kazdy detal tak jakby to było jego auto i poswiecał 99% swojego wolnego czasu na składanie mojej padaki. Mógłbym tu tak pisac przez 3 godziny...Grzechu dziękuje...wczoraj zrobiłeś mi najlepszy dzień dziecka w moim życiu

Kevin Całe zaopatrzenie w części, znizki przy zakupie, wsparcie mentalne dla Grzeska i dla mnie THX za wsio kolo P.S Grzechu mówił wczoraj że masz wpaścć posluchać jak chodzi męska bryka

Koledzy z forum za wsparcie merytoryczne i mentalne: Ptaku, Stelmi
Moi Rodzice za mozliwośc lansowania się ich pussywagonem przez caly czas trwania przebudowy no i Martynie za wsparcie i wyrozumienie w nie zawsze zrozumiałych dla niej sprawach.
Dzięki też wszystkim którzy przyczynili sie do powstania zółtka w jakims tam stopniu a ktorych tu nie wypisalem bo brakl by mi miejsca

Tak było kiedyś

Nom to jak sie wszyscy pucują czym to jeżdzą to i ja sie przylansuje (choc na razie nie ma czym)
Tak wyglądaŁ mój wozik:



Z rzeczy nowo nabytych w celach ewentualnego skoku w nadprzestrzeń:

A tutaj juz coś do dragu....


......dB dragu

No to jak już sie przypucowalem to teraz mogę cos napisac.
Autko z roku 94 Wersja GSi (silnik c16xe). Corsa dopiero dziś dostała nowy komplet halogenow i gume pod zderzak (stare haluxy wypiaskowane tak ze juz nie swiecily a gume urwal poprzedni wlasciciel). Załoznoe Arteby clear (srebrne) oraz felgi szaraczki Titan z kapciami 195/60/14. Wydeszek przelotowy (WM) Z pełnej nierdzewki (tani był

Troszke audio podłubane: Pionner 3900+ wzmak SLA 1500 (jakies 1200 W rms przy 12 V)+Carpower Sonic 15" w skrzyni 110L
A no i zapomniale bym o kierownicy

Co do przyszlosci autka to szykuje się małe dłubanie połączone z remontem silnika (wzorem kolegi Porszaka choc moze nie tak hardstylowo). Jakaś dobra felga 15" , gleba i neonki. Liczę na waszą pomoc przy ewentualnym psuciu autka a jakby ktoś chciał kupic pralke albo telewizor to smiało moze pisac, cos sie załatwi

P.S Zartowalem z tymi neonkami
