Strona 1 z 1

Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

: 20 mar 2009, o 13:39
autor: Futrzak
Moja CB 1,7 D co około 1000 1500 km krzywi tarcze. Ostatnio zamontowałem tarcze ATE i też zaczęły bić po około 1000 km. Chcę przejść na wentylowane tarcze o wymiarach 236x20 i w związku z tym mam pytanie czy wystarczy tylko wymienić same zaciski czy jażma też

Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

: 20 mar 2009, o 13:41
autor: Sław
Ja na Twoim miejscu ogarnąłbym tylne hamulce a nie wymieniał przód co 1000km ;)

Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.

Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

: 20 mar 2009, o 21:52
autor: totik
Futrzak pisze:Chcę przejść na wentylowane tarcze o wymiarach 236x20 i w związku z tym mam pytanie czy wystarczy tylko wymienić same zaciski czy jażma też
zacisk jest szerszy ... reszta taka sama ... nawet klocki
Sław pisze:Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.
ale to już wymaga minimum 15'' felgi
Futrzak pisze:Moja CB 1,7 D co około 1000 1500 km krzywi tarcze.
ale najpierw poszukałbym powodu tego problemu

Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

: 20 mar 2009, o 22:07
autor: DaroXE
totik pisze:
Sław pisze:Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.
ale to już wymaga minimum 15'' felgi
a nie tak czasem 14" felg?? ;)

Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

: 20 mar 2009, o 23:00
autor: kruszyn1
napewno 14"
wymieniasz tylko zaciski i tarcze, wiadomo do nowych tarcz też nowe klocki ;)

Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

: 21 mar 2009, o 11:41
autor: totik
Gnejsik pisze:
totik pisze:
Sław pisze:Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.
ale to już wymaga minimum 15'' felgi
a nie tak czasem 14" felg?? ;)
sorry ... mój błąd .. tak 14"

Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

: 21 mar 2009, o 13:40
autor: Sław
Tak jak pisałem wcześniej zainteresowałbym się poprawnością działania tylnych hamulców. Ja przechodziłem to samo u siebie, z tym że mi nawet zwichrowały się tarcze 256x24 (!!), powodem było niepoprawne działanie tylnych hamulców (zajechane bębny z mega rantami, przez co okładzina nie dotykała całą powierzchnią do bębna).