zeby nie było ze takie juz kupiłem, tu fotka po wyjęciu silnika z dawcy

a to juz po przejsciu przez moje ręce



pokrywa rozrządu i pokrywa zaworów z usuniętą powłoką lakieru, przed polerowaniem

i takietam drobiazgi




jest now gadget- flansza do powercupa


oczywiście podczas remontu głowicy nie obeszło sie bez wymiany zaworów


pieknie sie prezetuja czerwone koł rozrządu wyglądające prze otwory w obudowie

powercap w trakcie budowy, no i najbardziej jestem zadowolony z dolotu który, po ciezkich poszukiwaniach rury alu lub nierdzewki o srednicy 80 mm które i tak zakonczyły sie fiaskiem zakupiłem rure alu profilowaną wraz z ogromnym stożkiem i wszystkimi bajerami potrzebnymi do podłączenia dedykowane jednak do innaego auta, ale jak sie okazało moje przeczucie sie sprawdziło, świetnie pasuje do calibry no i ma srednice 77 mm wiec prawie to co chciałem,
foty nowych gratów

i już na pracującym silniku


a oto efekt końcowy
