Wydech z kwasówki...
: 28 sie 2009, o 22:47
Mam pytanie odnośnie wydechu z kwasówki mianowicie:
- jaka średnica do 1,7 cdti żeby go trochę odetkac
- co wsadzic zamiast środkowego
- końcowy mam sebringa ale co do tego później...
- czy jest sens przerabiania wydechu w dieslu, później planuję dalsze mody w kierunku mocy i Nm... myśle o turbie z cdti 125 ze zmienna geometrią i większym IC, na końcu strojenie. Niewiem czy taki wydech coś pomoże...
- jaki koszt zrobienia takiego wydechu i jaki warsztat polecacie w okolicy ROWU
- końcowy mam sebringa, ale chyba go wywalę bo mam zamiar zrobic końcówkę taką jak ma !markos zdj poniżej: (sorry markos za wykorzystanie zdj ale sie chyba nie pognieważ )
cały czas nad tym rozmyślałem przez to zwlekałem z chipsem i myślę że dobrze zrobiłem.
Po wstępnych obliczeniach i paru tel do firm zajmujących sie chip tuningiem myśle że jeżeli wszystko da się zrealizowac to można śmiało celowac w granicę 140-150PS i ok 350NM...
- jaka średnica do 1,7 cdti żeby go trochę odetkac
- co wsadzic zamiast środkowego
- końcowy mam sebringa ale co do tego później...
- czy jest sens przerabiania wydechu w dieslu, później planuję dalsze mody w kierunku mocy i Nm... myśle o turbie z cdti 125 ze zmienna geometrią i większym IC, na końcu strojenie. Niewiem czy taki wydech coś pomoże...
- jaki koszt zrobienia takiego wydechu i jaki warsztat polecacie w okolicy ROWU
- końcowy mam sebringa, ale chyba go wywalę bo mam zamiar zrobic końcówkę taką jak ma !markos zdj poniżej: (sorry markos za wykorzystanie zdj ale sie chyba nie pognieważ )
cały czas nad tym rozmyślałem przez to zwlekałem z chipsem i myślę że dobrze zrobiłem.
Po wstępnych obliczeniach i paru tel do firm zajmujących sie chip tuningiem myśle że jeżeli wszystko da się zrealizowac to można śmiało celowac w granicę 140-150PS i ok 350NM...