Drogi mechanik...
Regulamin forum
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
-
- Świeżak
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Drogi mechanik...
Witam jestem tutaj nowy... jestem rowniez swiezym kierowca (prawko od kwietnia) a swoja corse 1.0 12v mam od miesiaca. Wczoraj zerwalem linke hamulcowa... bylem w sklepie dalem za 2 oddzielne linki laczace sie w calosc 37zł... pojechalem do mechanika nie daleko mnie. Nie pytajac sie o cene wymiany podjechalem na podnosnik i dalem mu zarobic... za zdjecie bebnow, wyczyszczenie, wyszlifowanie, nasmarowanie, wymiane linek i wyregulowanie wzial 140zł (4h pracy) i moim zdaniem zawolal sobie sporo za to. Co o tym sadzicie... byl to drogi interes? jeszcze nie mam stalego mechanika... jak narazie bylem u 2 poleconych... a u tego co bylem dzisiaj to podobno solidny i tani... co do 1 to sie zgadzam... ale czy to 2 to prawda...? 

- Tom
- Nowy
Re: Drogi mechanik...
Wszystko zależy od tego gdzie mieszkasz... wiadomo że ceny w stolicy bardzo różnią się od cen we wsi koło Kielc. Swoją drogą 140zł to trochę dużo za wymiane linek...80-100 byłaby w miarę normalną ceną... i co on z tym robił 4h :0 :0
-
- Świeżak