Strona 1 z 4

CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 09:30
autor: Fortuna
Witam, w posiadaniu wozu jestem od grudnia 2009, seryjnie była to corsa w ubogiej wersji z silnikiem 1,2.
W lecie 2009 samochód przeszedł szereg modyfikacji (bardziej lub mniej udanych) w firmie TOMSON w Warszawie.


MODEL

Corsa B 1,2 1993r 3d

SILNIK

-silnik C20XE
-powercap M-TECH
-układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5", końcowy RACTIVE
-filtr stożkowy FUJITA

UKŁAD NAPĘDOWY

-skrzynia F16 krótka

ELEKTRONIKA

-ECU DTAfast s40pro (stand alone)

ZAWIESZENIE

-gwintowane D2 Racing
-ogumienie TOYO R1R 195/50/15
-alufelgi 15"
PLANY
-poliuretany
-rozpórki
>przednia dolna ZROBIONE
>przednia górna ZROBIONE
>tylna ZROBIONE

HAMULCE

-Przód: tarcze 256mm EBC nawiercane i wentylowane + klocki EBC Green Stuff
-Tył: bębny/EBC

WNĘTRZE:

-Seryjne
-Zmiana podświetlenia na białe
-sportowa kierownica MOMO
-Pasy Szelkowe SPARCO
PLANY
-zmiana tapicerki na polift i kubełki gsi/sport ZROBIONE

AUDIO:
-fabryczny kaseciak Phillips + seryjne 6 głośników w zupełności mi wystarczają, barwa dźwięku naprawdę dobra.

BODY

-przednie lampy soczewkowe SONAR
-tylne lampy black clear
-dziwine zderzaki których się niebawem pozbędę
PLANY
-zderzaki poliftowe przód/tył ZROBIONE

Obrazek

RUN 1 bez stożka
RUN 2 ze stożkiem do wymiany


A tak autko się prezentuje :)

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 09:50
autor: seboss
naprawdę ładne auto


kolejne c20xe w corsie - to już chyba norma :-D

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 10:36
autor: przyciaga
No ślicznie wyglada w szczególności że jest czarna (aż muszę moja umyć żeby była taka jak Twoja na zdjeciach :grin: ) tylko mi te alu nie pasują, ale może niepotrzebnie się czepiam :D Ogólnie :)2

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 10:37
autor: Aro
ładna! :) a jak wypucowana do tych fotek ;) wygląda naprawdę fajnie, w sumie niczego jej nie brakuje - no może przydałoby się gwintem pokręcić, bo mam wrażenie że jakoś tak wysoko stoi...

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 10:46
autor: Fortuna
z tyłu gwint jest za wysoko, dziś mam zamiar to zmienić :-)

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 11:01
autor: nolack
seboss pisze:kolejne c20xe w corsie - to już chyba norma :-D
c20xe to seryjna produkcja :d

Poprawiłes wszstkie "błedy" ??? Jesli to jest ta z płocka :D

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 15:21
autor: Fortuna
to jest ta z Płocka :) jak dotychczas nic strasznego się z autem nie dzieje, tylko uszczelkę pod głowicą wymieniłem. Czas pokaże...

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 17:23
autor: -=m&m=-
no ładniusia :D wrzucaj jakieś foty spod maski :oko:

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 17:47
autor: Fortuna
najpierw muszę ją ładnie ogarnąć pod maską, kabelki, pomalować pokrywę i takie tam...
Ale to już niedługo :-)

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 23:11
autor: corsarz
a co z tym masłem pod korkiem od płynu, nieciekawie to wyglądało?

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 23:21
autor: marmi
ładnie ładnie to wygląda nie ma co....
jesli tylko uszczelka to nie ma źle....

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 23:21
autor: Fifo
corsarz pisze:a co z tym masłem pod korkiem od płynu, nieciekawie to wyglądało?
Fortuna pisze:...tylko uszczelkę pod głowicą wymieniłem...

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 2 mar 2010, o 23:58
autor: corsarz
nie doczytałem, no to niech Ci jeździ to c20xe :twisted:

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 4 mar 2010, o 00:40
autor: Porszak
ladnie wyglada. moze troszke wysoko stoi, ale na pozimowe dziury byloby ok. jakie plany? bo jakies musza byc skoro wjechal SA

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 4 mar 2010, o 10:33
autor: Fifo
SA wjechał jeszcze za kadencji poprzedniego właściciela.

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 10 mar 2010, o 20:10
autor: Fortuna
dziś zakupiłem wreszcie niezbędny element projektu... kubły z corsy z wersji sport wraz z tapicerą :)
Zamontowane wszystkie boczki i przednie fotele, problem pojawił się z tylnym oparciem. Poprzednie oparcie nie było dzielone, zakupione jest i nie pasują zaczepy... Będzie sporo zabawy żeby to sklecić...
Kilka fotek z transportu...
ObrazekObrazek


Jak tapicerka prezentuje się w aucie podeślę wkrótce ;-)

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 10 mar 2010, o 22:53
autor: bix
Fortuna pisze: Zamontowane wszystkie boczki i przednie fotele, problem pojawił się z tylnym oparciem. Poprzednie oparcie nie było dzielone, zakupione jest i nie pasują zaczepy...
to masz albo coś z oparciem, albo samochodem nie tak. U mnie pasowało plug&play

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 11 mar 2010, o 09:54
autor: -=kLaRi=-
Super zrobiona corsa !! Ładnie i schludnie z dobrym sercem ! brawo!

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 11 mar 2010, o 10:00
autor: Fortuna
bix: nie pasuje plug&play ponieważ w corsie z 93r nie było regulacji pochyłu tylnego oparcia, a w nowszych corsach już jest. Stąd problem w mocowaniu górnym. Jeśli chodzi o mocowanie dolne, jest różnica pomiędzy oparciem dzielonym a jednoczęściowym - konkretnie trzeba przykręcić dodatkowy zawias pomiędzy oparciami, który przykręcony jest pod pasy oraz do boków oparć.

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 11 mar 2010, o 20:11
autor: rQs
Przerabiałem to u siebie :)
Jak będziesz grzeczny to sprzedam Ci to info 20stego ;)

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 11 mar 2010, o 20:48
autor: corsarz
rQs pisze:Jak będziesz grzeczny
czytaj jak dasz mu się objechać przy najbliższej okazji :twisted:

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 11 mar 2010, o 21:24
autor: bix
Fortuna pisze:bix: nie pasuje plug&play ponieważ w corsie z 93r nie było regulacji pochyłu tylnego oparcia, a w nowszych corsach już jest. Stąd problem w mocowaniu górnym.
powinno wystarczyć przekręcić (możliwe że jeszcze mam luzem gdzieś)
Fortuna pisze: Jeśli chodzi o mocowanie dolne, jest różnica pomiędzy oparciem dzielonym a jednoczęściowym - konkretnie trzeba przykręcić dodatkowy zawias pomiędzy oparciami, który przykręcony jest pod pasy oraz do boków oparć.
no to przykręcasz i po kłopocie :)u mnie bez problemów z przykręceniem (no może z odkręceniem-dużo kręcenia).

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 5 kwie 2010, o 11:24
autor: Konik
Fortuna pisze:z tyłu gwint jest za wysoko, dziś mam zamiar to zmienić :-)
i co udało Ci sie skręcic ten gwint z tyłu :D:D:D:D hehehe

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 7 kwie 2010, o 21:36
autor: Fortuna
ta... panewke...

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 8 kwie 2010, o 14:44
autor: Fifo
Fortuna pisze:ta... panewke...
To juz wiadomo czemu tak tanio poszła... czyzby cos na drucie było poskładane pod sprzedaż? Smutna sprawa

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 9 kwie 2010, o 15:16
autor: Fortuna
ee to taki joke... fura śmiga ;-)

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 1 maja 2010, o 10:21
autor: Konik
Fortuna pochwal się no pochwal:)

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 1 maja 2010, o 23:04
autor: Fortuna
spokojnie, po weekendzie ;-)

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 15 maja 2010, o 16:51
autor: Konik
dawaj wykres:]

Re: CB powered by GSI 2.0 16V

: 15 maja 2010, o 17:19
autor: Fortuna
a masz.