Corsa B
ROK PRODUKCJI:
1998 ..silnik 1993
SILNIK:
Zaadaptowany z Vectry A 1993 ,c20ne
+ostry wałek z silnika 18e,
+wtryski c20xe,
+sportowe przewody,
+przelotowy układ wydechowy 4/2/1, końcowy WM Sport Mini Mugen,
+stożek K&N,
+lifty maski, siłowniki,
+..LPG sekwencja :...:
WYGLĄD ZEW.:
-kolor: granatowy metalic,
-BRA na masce,
-LAMPY: przód Black Clear, tył Red Clear,
-grill bez znaczka,
-naklejki "Nisko i szeroko",
-żółte światła, bańki na żarówkach,
UKŁAD NAPĘDOWY:
skrzynia F16, przeniesienie napędu by Vectra,
ZAWIESZENIE:
Przód: GWINT firmy TA Technix,
Tył: sprężyny -40mm TA Technix ,amorki MTS Technik,
FELGI:
Lato: 15x6.0" Fire&Ice by VW,
Zima: oplowskie 14'tki,
OPONY:
LATO: przód Bridgestone 175/55r15, tył Nankang(?) 195/45r15,
ZIMA: nie wiem xD,
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: 256mm ATE Powerdisc nacinane for Vectra A,
Tył: seria bębny,
ŚRODEK:
białe zegary, niebieskie podświetlenia
CAR-AUDIO:
seria, nie jest dla mnie ważne
WYPOSAŻENIE:
ogólnie golas, 2xpp, wspomaganie..
OPIS MOJEJ FURY -
Nabyłem Corsine 12.02.2010 już po przeróbkach (silnik, zawieszenie, hamulce)..
Początkowo był w niej silnik 1,0 12v, następnie 1,4 16V ..po czym wsadzony jest
ten mały potworek 2.0 8V 115Km.. wsadzony "ostry" wałek z Ascony 1.8E, stożek K&N
oraz specjalnie dorabiany układ wydechowy rozpoczynający się na kolektorze 4/2/1..
Plusem ,a zarazem minusem jest to iż samochodzik posiada instalacje gazową..
Ogólnie wszystko jest bardzo dobrze i profesjonalnie poskładane...
Lecz zapomnieli wymienić pompę paliwa i została seryjna z 1.0 12v, która ma
zbyt małą wydajność jak na silnik 2.0 i podejrzewam że przez to silniczek
nie będzie osiągał 100% swego potencjału
Silniczek miał zrobiony generalny remont zanim został włożony ..od tamtego czasu
przejechał 25tys km..
Chwilę po zakupie, pojechałem na hamownie, aby sprawdzić moc i moment silniczka,
WYNIKI pokazaly
108,8KM / 5410rpm
159,7NM / 2965rpm
Ogólnie wykres jest zadowalający, ponieważ moment obrotowy jest ciągle powyżej 150NM
między 2200 a 5000rpm.. a zniekształcenia na końcu obu wykresów i niedobór mocy
mogą wskazywać na brak wydajności pompy paliwa oraz zagazowane wtryski
..mam nadzieję że wymiana tych podzespołów rozwiąże problem i poprawi osiągi Corsiny

PS. 7.05.2010
wtryski zostały wymienione ,teraz czekać na zastrzyk finansowy i pojedzie się na hamownie
STAN POCZĄTKOWY
STAN AKUTALNY


15.05.2010r.
Fotel kubełkowy ..model Bimarco Expert ..używany, utracił homologacje FIA.
Zakupiony od kuzyna startującego Astrą GSi w PZM..
Wymontował go zaraz po utracie homologacji i leżał przez jakiś czas w garażu..
Niema żadnych przetarć, używany tylko i wyłącznie podczas startów w rajdach,
STAN IDEALNY !!

PS.
to chyba mój początek drogi w stronę KJSów i innych tego typu imprez
--------------------------------------------------------------
MARZY MI SIĘ:
-c20xe,
-c20ne + kompresor,
-bezawaryjność
CELE NA TEN ROK:
Zamknięcie licznika i trochę ponad
Wystartowanie w ALT na Torze Poznań (Amatorska Liga Torowa), jeżeli finanse pozwolą..
http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=9&t=2448
Start w mniejszych imprezach typu 1/4mili na przeróżnych zlotach
My CB in youTube..
http://www.youtube.com/watch?v=QunmcB37DlE - hamownia Gliwice
http://www.youtube.com/watch?v=sOQZHceQez8 - krótka prezentacja
http://www.youtube.com/watch?v=_Vx6pwpom4M - dźwięk tłumika
ZAKTUALIZOWANE dnia 07.05.2010r.


