SILNIK: C16XE+F13 wymieniony orginalny alternator na 100A z Vectry B 2.0(planowany SWAP na C20XE lub C20NE)w późniejszym czasie może kompresor
UKLAD WYDECHOWY: od silnika przelot zakończony tłumnikem Remusa
ZAWIESZENIE: zawiszenie Eibach aktualnie amory zmienione na Hart w planach glaba na max, pierwszy komplet alu Borbet A 15" przód 195/50 tył 195/55 drugi komplet alu Borbet T 16" przód chwilowo na 205/55(zmiana na 205-195/35-40) tył chwilowo na 225/45(zmiana na 225-205/35-40)
BODY: wymienione zderzaki, progi i tylnie lampy lusterka typu M3 chrom z kierunkami, początkowy lakier srebrny, potem 2 kolory matowe szary i czerwony, nastepnie malowana będzie poziomo w metaliku góra czarna dół czerwony.
WNETRZE: fotele fabryczne, tylnia kanapa wymontowana, pasy szelkowe Buess, planowane obszycie całego wnętrza w czarno-czerwoną Alcantare
AUDIO: 2 akumulatory Centra Futura po 60Ah, radio-Alpine CDA-9886R, głośniki przód 2xGround Zero GZTC 16MK2, subwoofer 2x Lanzar MAX 12 w własnoręcznej skrzyni+ wzmak Blaupunkt GTA4 Special MK2. cały sprzęt przekładam do drugiego auta a do Corsarza zakupuje nowy sprzęcik
ZDJECIA:
w takim stanie kupiłem autko

a tu foto z kwietnia 2009

po malowaniu foto z lipca (jak dobrze pamietam) 2009




fotki Corsarza ze strony MOTOKIBIC



...



zima 2010 kupno alu 16"

malowanie plastików silnika

i fotki z końca czerwca początku lipca rozebranie wnatrza i przeróbki blacharskie

jeszcze dużo roboty czeka mnie przy aucie... wszystkie foto z moimi poczynaniami będe wrzycać...
Pozdro dla wszyskich Corsomaniaków







