MODEL: 1997, corsa B wersja Swing, 3-drzwiowa + LPG
SILNIK: X14SZ 1.4 60PS , mam nadzieje że doczeka swapa...
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKLAD WYDECHOWY: kolektor, środek -> seria, końcowy - Ulter (po reanimacji, wymaga jeszcze troche pracy i bedzie miodzio

ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPEDOWY: seria
ZAWIESZENIE: amortyzatory kpl Ta-Technix chyba -30/-30, ths rQs za ogarnięcie tematu

HAMULCE: przód: 256mm, nawiercane, wentylowane tarcze Brembo, klocki Ferrodo (ths Stelmi), tyl: seria
BODY: front z GSI (mial byc polift, ale ze trafiło sie "prawie" kompletne GSI-> zostało), bra na masce (zakrywa przed swiatem to, czego nie powinno byc widac w zadnym aucie


WNETRZE: pokrowce na fotele i kanape z Allegro, imitujace alu dywaniki ("ales se dres party zrobil!"

AUDIO: radio Alpine CDE-101R (sprawilo, ze przednie glosniki GM (z tylu nie ma


INNE: CB Radio Uniden 520XL + antenka Sirio AS 100;
14" alufelgi OZ 5Star;
seryjne elektryczne szybki;
alarm i centralny (aktualnie rozgrzebany

dołożone wspomaganie (aż dziw, ze nie bylo w serii

I to chyba na tyle, jesli o czyms zapomnialem... moja strata


Niestety gdzies przepadly mi fotki z dnia zakupu, wiec nie ma mozliwosci porownania kiedys -> dzis.
Początkowo było tak...


Pozniej przyszly lampki... Fota z czasów "mialem jeszcze ladna maske..."


Corsa zarabiajaca na paliwo... Dodam, ze kola z tylu to seryjne 13"




Awaryjnie...

Z serii parkowanie w dziwnych miejscach



Przyszła pora na tylne lampki... Before:

After:



Hamulce lekko na wyrost:

I poki co najaktualniejsze foty:



