Termin zlotu
19 marca 2011 ( sobota ).
Miejsce zlotu
Kraków / Wieliczka
Plan ogólny zlotu
1. O godzinie 9:00-9:30 spotkanie w Galerii Kazimierz w Krakowie
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc ... oreCities=
2. Auta parkujemy na bezpłatnym parkingu ww. Galerii
3. Ogólna organizacja i rozdzielenie grup.
- Grupa A
- Grupa pod patronatem ( osoba odpowiedzialna później ) jedzie do Wieliczki na zwiedzanie kopalni
- Grupa B
- Grupa pod patronatem ( osoba odpowiedzialna później ) idzie zwiedzać Kraków
4. Ok godziny 15 spotykamy się ponownie w Galerii Kazimierz.
5. Na godzinę 16 jedziemy do Kraków Plaza
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc ... oreCities=
6. Auta parkujemy na bezpłatnym parkingu
7. Idziemy do Fantazy parku na kręgle/bilard ( zależy co uda się zarezerwować )
Cena kręgle
http://krakow.fantasypark.pl/oferta/bowling
Cena bilard
http://krakow.fantasypark.pl/oferta/bilard
8. Tor planujemy wynająć na 2h - ew dwa tory. kwestia ilości chętnych
9. Ogólne pożegnanie na parkingu "Plazy"
Plan szczegółowy zlotu
Grupa A - Wieliczka
1. O godzinie 9:00-9:30 spotkanie w Galerii Kazimierz w Krakowie
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc ... oreCities=
2. Auta parkujemy na bezpłatnym parkingu ww. Galerii
3. Ogólna organizacja i rozdzielenie grup.
4. Przejazd do Wieliczki na zwiedzanie kopalni soli
Cena biletu
http://www.kopalnia.pl/site.php?action= ... 6&level=11
http://www.kopalnia.pl/site.php?action= ... 5&level=11
5. Zwiedzanie kopalni soli. W zależności od ilości osób istnieje ryzyko oczekiwania ( maksymalnie do 1 h ) na zebranie się grupy 35-sto osobowej. W takiej grupie idziecie zwiedzać.
6.Będzie możliwość zjedzenia czegoś ciepłego w Wieliczce ( pizza/kebab/bar mleczny ) - więcej info podamy w późniejszym terminie
7. Powrót z Wieliczki
8. Ok godziny 15 spotykamy się ponownie w Galerii Kazimierz.
9. Na godzinę 16 jedziemy do Kraków Plaza
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc ... oreCities=
10. Auta parkujemy na bezpłatnym parkingu
11. Idziemy do Fantazy parku na kręgle/bilard ( zależy co uda się zarezerwować )
Cena kręgle
http://krakow.fantasypark.pl/oferta/bowling
Cena bilard
http://krakow.fantasypark.pl/oferta/bilard
12. Tor planujemy wynająć na 2h - ew dwa tory. kwestia ilości chętnych
13. Ogólne pożegnanie na parkingu "Plazy"
Grupa B - Kraków
1. O godzinie 9:00-9:30 spotkanie w Galerii Kazimierz w Krakowie
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc ... oreCities=
2. Auta parkujemy na bezpłatnym parkingu ww. Galerii
3. Ogólna organizacja i rozdzielenie grup.
4. Wyruszamy na zwiedzanie Krakowa.
Proponujemy Wam dwie trasy
Trasę zabytków żydowskich
Informacje o trasie
http://www.krakow.pl/odwiedz_krakow/128 ... skich.html
oraz
Drogę królewską.
Informacje o trasie
http://www.krakow.pl/odwiedz_krakow/121 ... ewska.html
Optymalną trasę opracujemy później i podamy wszelkie szczegóły. Postaram się każdemu wydrukować mapkę oraz informacje dotyczące mijanych zabytków.
5. Po wejściu na rynek schodzimy do Podziemi Rynku Krakowskiego
Ceny biletów i informacje
http://www.mhk.pl/oddzialy/podziemia_rynku
6. Będzie możliwość zjedzenia czegoś ciepłego ( bary mleczne/ restauracje/ kebaby itd )
7. Ok godziny 15 spotykamy się ponownie w Galerii Kazimierz.
8. Na godzinę 16 jedziemy do Kraków Plaza
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc ... oreCities=
9. Auta parkujemy na bezpłatnym parkingu
10. Idziemy do Fantazy parku na kręgle/bilard ( zależy co uda się zarezerwować )
Cena kręgle
http://krakow.fantasypark.pl/oferta/bowling
Cena bilard
http://krakow.fantasypark.pl/oferta/bilard
11. Tor planujemy wynająć na 2h - ew dwa tory. kwestia ilości chętnych
12. Ogólne pożegnanie na parkingu "Plazy"
Informacje końcowe
1. Osoby,które planują pojawić się na zlocie bardzo proszę o określenie się, do której grupy chcecie dołączyć.
2. Po rezerwacji Fantazy Park na podstawie ilości chętnych podamy informację ile będzie kosztował Nasz pobyt na kręglach/bilardzie.
4. Wszystkie ceny do atrakcji turystycznych są podawane przez muzea itd, dlatego organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ich aktualność i ew. zmiany
5. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zachowanie uczestników podczas zlotu.
6. Po podaniu kosztów za bilard osoby zainteresowane dostaną PW z numerem konta do przelania. Wszelkie wpłaty będą oczywiście jawne dla zainteresowanych ( wpłacających ) osób.
7. Jeżeli pozostanie jakakolwiek reszta zostanie ona przeznaczona na cele utrzymania forum itd ( jak w pkt 6. będzie to oczywiście jawne ).
8. Liczymy, że frekwencja dopisze, a i My dołożymy wszelkich starań abyście byli zadowoleni

Ps.... planem awaryjnym jest grill

================================================
Więcej informacji jak i pierwotny temat pod linkiem - http://www.astraclubpoludnie.pl/viewtop ... f=30&t=202