Strona 1 z 1
"Skrzywiona" Kierownica
: 23 kwie 2011, o 14:36
autor: Volter
Witam, wczoraj wymieniałem zawieszenie na gwintowane. Po założeniu zauważyłem, że gdy koła są prosto kierownica jest skręcona w prawo delikatnie. Nie wiem czy tą sytuacje zbagatelizować i przełożyć kierownicę o kilka ząbków, czy podjechać w przyszłym tygodniu na zbieżność. Co radzicie? Jeśli będzie potrzebne zrobię zdjęcie
Re: "Skrzywiona" Kierownica
: 23 kwie 2011, o 16:36
autor: rQs
Volter pisze:sytuacje zbagatelizować i przełożyć kierownicę o kilka ząbków
... żaden sensowny komentarz nie przychodzi mi tutaj do głowy...
Jedź ustawić zbieżność i nie grzesz więcej.
Re: "Skrzywiona" Kierownica
: 23 kwie 2011, o 17:13
autor: koza149
Skoro zmieniłeś na gwint to na pewno masz porąbana zbieżność i kąty kół.. więc od razu na ustawienie geometrii, ja u siebie po obniżeniu nie mogłem nawet jeździć bo auto zrobiło się tak rozbieżne..
Re: "Skrzywiona" Kierownica
: 23 kwie 2011, o 17:38
autor: Volter
ok dziękuje Panowie właśnie to chciałem usłyszeć
Re: "Skrzywiona" Kierownica
: 23 kwie 2011, o 17:57
autor: wolga85
Jeszcze może takie mała podpowiedz ode mnie że górne mocowanie amortyzatora (guma z łożyskiem) można założyć w dwóch pozycjach (otwór na amortyzator nie jest w lini ze srubami mocowania). Efekt można zmieniać kąt pochylenia koła . Ważne żeby oba były tak samo ,ale to widać przy pierwszym zagladnieciu pod maskę i porównaniu jak amor uklada sie w mocowaniu.
Re: "Skrzywiona" Kierownica
: 23 kwie 2011, o 20:39
autor: Fifo
taaak, a świstak siedzi i zawija...