Rally ,,B" by Gaweł
- gawelneon17
- Świeżak
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2011, o 15:08
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Czechowice- Dziedzice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Rally ,,B" by Gaweł
NA WSTĘPIE ZACZNĘ OD TEGO, ŻE AUTKO KTÓRE PRZEDSTAWIAM KUPIŁEM GOTOWE ZE WZGLĘDU NA BRAK CZASU NA BUDOWĘ CO KAŻDY Z NAS WIE JEST BARDZO, ALE TO BARDZO CZASOCHŁONNE I O WIELE KOSZTOWNIEJSZE NIŻ KUPNO JUŻ GOTOWEGO SAMOCHODU. WIĘKSZOŚC CZĘŚCI W CORSIE JUŻ BYŁA JAK JĄ KUPOWAŁEM, ALE DUŻO TAKŻE ZAMIENIŁEM NA NOWE ZRESZTĄ ZOBACZYCIE NA ZDJĘCIACH PO ZAKUPIE I TERAZ. ŻYCZĘ MIŁEJ I PRZYJEMNIEJ LEKTURY I MAM NADZIEJĘ, ŻE MOJA CORSINA PRZYKUJE OKO PARU ZAPALEŃCÓW KTÓRZY TAKŻE WYRUSZĄ NA RAJDOWE OS-Y.
MODEL: 1993, corsa B wersja GSI tylko PB
SILNIK: 1.6 16v ok. 130KM oznaczenia nie znam jeszcze nie siedzę tak bardzo w temacie dlatego tu jestem :D
UKŁAD DOLOTOWY: przerobiony kolektor ssący, większa przepustnica, stożek zabudowany, powietrze prosto z wlotu w masce
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy 4-2-1+ strumokatalizator firmy AWG(jeden z lepszych dostępnych w Polsce)+ pusta rura do samego końca
ELEKTRONIKA: dostrojenie w 2BRally robioną na zamówienie mapą przez pana C. z Jastrzębia (kto siedzi w temacie wie, że to jeden z lepszych profesorów tej dziedziny)
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia F16+ krótkie przełożenie główne
ZAWIESZENIE: przód: KONI SPORT+ EIBACH, tył: EIBACH
HAMULCE: przód: wentylowane tarcze z calibry+ klocki FERODO, tył: seria GSI z szczękami ATE wszystko zalane płynem hamulcowym FERODO SPORT, ręczny jak na razie linka, ale w przyszłości hydrorękaw
BODY: obklejone czarno- pomarańczowe coś haha:D
WNĘTRZE: wybebeszone z wszystkiego co zbędne, klatka max. rozbudowana bez przestrzałów do kielichów, 2 kubełki jeden BiMarco utracona hom., drugi Jacky z hom. do 2012, kierownica zamsz z odsadzeniem 8cm, pasy Racing z hom. do 2014, norzyki do pasów, przełączniki itd.
AUDIO: DŹWIĘK POPRZECZNEJ CZTEROCYLINDROWEJ JEDNOSTKI JEST TAK WSPANIAŁY, ŻE NIE POTRZEBA ŻADNEGO BUM BUM. A POZA TYM TO JEST RAJDÓWKA.
TAK WYGLĄDAŁA 2 DNI PO ZAKUPIE.
PIERWSZY START NA ZIMOWYM RALLY SPRINCIE W TYCHACH:
TERAZ WYGLĄDA TAK:
MODEL: 1993, corsa B wersja GSI tylko PB
SILNIK: 1.6 16v ok. 130KM oznaczenia nie znam jeszcze nie siedzę tak bardzo w temacie dlatego tu jestem :D
UKŁAD DOLOTOWY: przerobiony kolektor ssący, większa przepustnica, stożek zabudowany, powietrze prosto z wlotu w masce
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy 4-2-1+ strumokatalizator firmy AWG(jeden z lepszych dostępnych w Polsce)+ pusta rura do samego końca
ELEKTRONIKA: dostrojenie w 2BRally robioną na zamówienie mapą przez pana C. z Jastrzębia (kto siedzi w temacie wie, że to jeden z lepszych profesorów tej dziedziny)
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia F16+ krótkie przełożenie główne
ZAWIESZENIE: przód: KONI SPORT+ EIBACH, tył: EIBACH
HAMULCE: przód: wentylowane tarcze z calibry+ klocki FERODO, tył: seria GSI z szczękami ATE wszystko zalane płynem hamulcowym FERODO SPORT, ręczny jak na razie linka, ale w przyszłości hydrorękaw
BODY: obklejone czarno- pomarańczowe coś haha:D
WNĘTRZE: wybebeszone z wszystkiego co zbędne, klatka max. rozbudowana bez przestrzałów do kielichów, 2 kubełki jeden BiMarco utracona hom., drugi Jacky z hom. do 2012, kierownica zamsz z odsadzeniem 8cm, pasy Racing z hom. do 2014, norzyki do pasów, przełączniki itd.
AUDIO: DŹWIĘK POPRZECZNEJ CZTEROCYLINDROWEJ JEDNOSTKI JEST TAK WSPANIAŁY, ŻE NIE POTRZEBA ŻADNEGO BUM BUM. A POZA TYM TO JEST RAJDÓWKA.
TAK WYGLĄDAŁA 2 DNI PO ZAKUPIE.
PIERWSZY START NA ZIMOWYM RALLY SPRINCIE W TYCHACH:
TERAZ WYGLĄDA TAK:
- Konik
- Moderatorzy
- Posty: 957
- Rejestracja: 28 maja 2009, o 23:49
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków, spotkać można wszędzie:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Rally ,,B" by Gaweł
no wszystko fajnie
ale chyba skrzynie to masz f15:P
bo f16 to już leciało w Big blockach.
ale chyba skrzynie to masz f15:P
bo f16 to już leciało w Big blockach.
- Gesio_CB
- Nowy
- Posty: 331
- Rejestracja: 12 kwie 2008, o 14:53
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Rally ,,B" by Gaweł
Corse widuje wlasnie czesto w tychach na torze
Oznaczenie silnika to zapewne c16xe
Fajnie oklejona
Jeszcze ostre wałki i chyba wiecej wydusic sie nieda...
Oznaczenie silnika to zapewne c16xe
Fajnie oklejona
Jeszcze ostre wałki i chyba wiecej wydusic sie nieda...
- gawelneon17
- Świeżak
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2011, o 15:08
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Czechowice- Dziedzice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Rally ,,B" by Gaweł
Przepraszam mój błąd pomyliłem się.
Oczywiście F15+ krótkie przełożenia haha:D
A tak poza tym to jaką polecilibyście mi krótką skrzynie do mojej corsy bo ta moja chyba jest po niedzielnym treningu nie do uratowania i pod znakiem zapytania jest kolejna runda w tychach chyba, że zakupie jakąś skrzynkę, a mechanik mi ją tylko poskłada.
P.S.- Jeżeli jesteś częstym gościem na SMT to zapraszam już dziś na 5 rundę w Lipcu (szykuje małą zmianę klasy co za tym idzie więcej niż 1.6)
Oczywiście F15+ krótkie przełożenia haha:D
A tak poza tym to jaką polecilibyście mi krótką skrzynie do mojej corsy bo ta moja chyba jest po niedzielnym treningu nie do uratowania i pod znakiem zapytania jest kolejna runda w tychach chyba, że zakupie jakąś skrzynkę, a mechanik mi ją tylko poskłada.
P.S.- Jeżeli jesteś częstym gościem na SMT to zapraszam już dziś na 5 rundę w Lipcu (szykuje małą zmianę klasy co za tym idzie więcej niż 1.6)
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Rally ,,B" by Gaweł
Dawaj jakieś foty spod maski
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- gawelneon17
- Świeżak
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2011, o 15:08
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Czechowice- Dziedzice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Rally ,,B" by Gaweł
Na dzień dzisiejszy autko stoi u mechanika bo jak już pisałem rozleciała mi się skrzynia. Napiszcie mi jaką można włożyc krótszą skrzynie od seryjnej f15??
Jak autko przyjedzie od mechanika to umieszczę zdjęcia
Jak autko przyjedzie od mechanika to umieszczę zdjęcia
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Rally ,,B" by Gaweł
Autko znam z toru Fiata... ładnie się kręci... a jak po dzwonku, nie było problemów z naprawą auta ?
Bo widziałem, że śmiga na nowo hehe
Powodzenia i szerokości...
Bo widziałem, że śmiga na nowo hehe
Powodzenia i szerokości...
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Rally ,,B" by Gaweł
lepszej skrzyni niz f15 nie znajdziesz, f13 sobie daruj. hmm moze f17 bedzie fajnie chodzila, ale musisz poszukac z jakimi przelozeniami wychodzila. mozesz zawsze jakis custom zrobic
- gawelneon17
- Świeżak
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2011, o 15:08
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Czechowice- Dziedzice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Rally ,,B" by Gaweł
Jaki dzwonek?? Autko jest bezwypadkowe, bez grama korozji itd. Chyba mnie pomyliłeś z Corsą Damiana S. bo on zaliczył dachowanie na tychach.Bear_ pisze:Autko znam z toru Fiata... ładnie się kręci... a jak po dzwonku, nie było problemów z naprawą auta ?
Bo widziałem, że śmiga na nowo hehe
Powodzenia i szerokości...
Mówisz, że najlepsza będzie F15+ krótkie przełożenie główne?? Spoko to właśnie w taką skrzynie spróbuje się zaopatrzyc na kolejną runde SMT. A jeżeli chodzi o jakiś custom to chyba tylko krótkie przełożenie od świątka. Nie chcę żeby się rozpadła na jakimś os-ie hehe:D tak jak ta co miałem terazPorszak pisze:lepszej skrzyni niz f15 nie znajdziesz, f13 sobie daruj. hmm moze f17 bedzie fajnie chodzila, ale musisz poszukac z jakimi przelozeniami wychodzila. mozesz zawsze jakis custom zrobic
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Rally ,,B" by Gaweł
A to sorry Możliwe hehe Podobne ubarwienie autka o ile pamiętam także może stąd pomyłka
Także sorry raz jeszcze
Może kiedy uda się pogadać na torze w Tychach
pozdro
Także sorry raz jeszcze
Może kiedy uda się pogadać na torze w Tychach
pozdro
- gawelneon17
- Świeżak
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2011, o 15:08
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Czechowice- Dziedzice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Rally ,,B" by Gaweł
Spoko nic się nie stało nie jesteś pierwszą, a zarazem na pewno nie ostatnią osobą, która się pomyliła i mnie pytała jak tam po dachu haha:DBear_ pisze:A to sorry Możliwe hehe Podobne ubarwienie autka o ile pamiętam także może stąd pomyłka
Także sorry raz jeszcze
Może kiedy uda się pogadać na torze w Tychach
pozdro
A tak poza tym mam panowie do was pytanie (jestem trochę ciemny w tym temacie jeżeli chodzi o Corsy):
- Co dokładnie potrzebuje do przeszczepu silniczka 2.0 z Astry gsi dokładnie chyba c20xe ten 150KM
Chyba, że macie jakiś dobry pomysł jak za te same pieniądze uzyskac z mojego silniczka podobne osiągi oczywiście bez zakładania turbiny bo nie chcemy przecież startowac w klasie z samochodami pokroju Lancera, Subaru czy innego Nissana hehe.
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Rally ,,B" by Gaweł
Na pewno taniej jak grzebanie twojego c16 wyjdzie cię swap na c20. Chociaż jak piszesz że masz 130 koni to już może być zrobiony dolot na box'ie. Musiałbys zrobić foto pod maską, jak jest już box to idzie myśleć dalej. Jak wymieniasz skrzynie to zmien sobie sprzęgło na takie z jakiegoś 8V, silnik jak jest zdrowy to jakie walki, dobre strojenie i już powinno być lepiej, można się pokusić o lekkie korby itp. Popatrz sobie na przykład na temat porszaka który ma mocno wygrzebane c16... Co do swap'a to wszystko jest na forum. Temat już tak mocno rozwinięty że znajdziesz wszystko. Tak samo na tym forum jest trochę osób które solidnie ugryzły tego tematu że na pewno odpowiedzą na jakieś tam już szczegółowe pytania i doradza co i jak... Wsio zależy od ciebie, od chęci i funduszy
- gawelneon17
- Świeżak
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2011, o 15:08
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Czechowice- Dziedzice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Rally ,,B" by Gaweł
Tu obiecane fotki z pod maski
Zapraszam jutro na autodrom do Chorzowa. O godzinie 10:10 start pierwszej załogi.
Dokładny adres Chorzów ul. Siemianowicka 103
P.S.- przepraszam za złą jakośc robione telefonem.
AHA I SORRY ZA PIERWSZE ZDJĘCIE ZAPOMNIALEM OBRÓCIC
Zapraszam jutro na autodrom do Chorzowa. O godzinie 10:10 start pierwszej załogi.
Dokładny adres Chorzów ul. Siemianowicka 103
P.S.- przepraszam za złą jakośc robione telefonem.
AHA I SORRY ZA PIERWSZE ZDJĘCIE ZAPOMNIALEM OBRÓCIC
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Rally ,,B" by Gaweł
chcesz wiecej mocy to zrob itb, ostre walki, kute tloki bo nic innego z ostrymi wlakami nie polaczysz. na samym dobrze ogarnietym itb(a wiec musisz wyzej zakrecic i zmienic soft) zblizysz sie lub przekroczysz 150KM
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Rally ,,B" by Gaweł
Rozmawialiśmy na torze Fiata w niedziele...
Przy okazji upolowany na starcie i pierwszej szykanie
Sorry za jakość ale jak to kalkulator
Przy okazji upolowany na starcie i pierwszej szykanie
Sorry za jakość ale jak to kalkulator