Rally ,,B" by Gaweł
: 24 maja 2011, o 16:15
NA WSTĘPIE ZACZNĘ OD TEGO, ŻE AUTKO KTÓRE PRZEDSTAWIAM KUPIŁEM GOTOWE ZE WZGLĘDU NA BRAK CZASU NA BUDOWĘ CO KAŻDY Z NAS WIE JEST BARDZO, ALE TO BARDZO CZASOCHŁONNE I O WIELE KOSZTOWNIEJSZE NIŻ KUPNO JUŻ GOTOWEGO SAMOCHODU. WIĘKSZOŚC CZĘŚCI W CORSIE JUŻ BYŁA JAK JĄ KUPOWAŁEM, ALE DUŻO TAKŻE ZAMIENIŁEM NA NOWE ZRESZTĄ ZOBACZYCIE NA ZDJĘCIACH PO ZAKUPIE I TERAZ. ŻYCZĘ MIŁEJ I PRZYJEMNIEJ LEKTURY I MAM NADZIEJĘ, ŻE MOJA CORSINA PRZYKUJE OKO PARU ZAPALEŃCÓW KTÓRZY TAKŻE WYRUSZĄ NA RAJDOWE OS-Y.
MODEL: 1993, corsa B wersja GSI tylko PB
SILNIK: 1.6 16v ok. 130KM oznaczenia nie znam jeszcze nie siedzę tak bardzo w temacie dlatego tu jestem
:D
UKŁAD DOLOTOWY: przerobiony kolektor ssący, większa przepustnica, stożek zabudowany, powietrze prosto z wlotu w masce
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy 4-2-1+ strumokatalizator firmy AWG(jeden z lepszych dostępnych w Polsce)+ pusta rura do samego końca
ELEKTRONIKA: dostrojenie w 2BRally robioną na zamówienie mapą przez pana C. z Jastrzębia (kto siedzi w temacie wie, że to jeden z lepszych profesorów tej dziedziny)
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia F16+ krótkie przełożenie główne
ZAWIESZENIE: przód: KONI SPORT+ EIBACH, tył: EIBACH
HAMULCE: przód: wentylowane tarcze z calibry+ klocki FERODO, tył: seria GSI z szczękami ATE wszystko zalane płynem hamulcowym FERODO SPORT, ręczny jak na razie linka, ale w przyszłości hydrorękaw
BODY: obklejone czarno- pomarańczowe coś haha:D
WNĘTRZE: wybebeszone z wszystkiego co zbędne, klatka max. rozbudowana bez przestrzałów do kielichów, 2 kubełki jeden BiMarco utracona hom., drugi Jacky z hom. do 2012, kierownica zamsz z odsadzeniem 8cm, pasy Racing z hom. do 2014, norzyki do pasów, przełączniki itd.
AUDIO: DŹWIĘK POPRZECZNEJ CZTEROCYLINDROWEJ JEDNOSTKI JEST TAK WSPANIAŁY, ŻE NIE POTRZEBA ŻADNEGO BUM BUM. A POZA TYM TO JEST RAJDÓWKA.
TAK WYGLĄDAŁA 2 DNI PO ZAKUPIE.
PIERWSZY START NA ZIMOWYM RALLY SPRINCIE W TYCHACH:




TERAZ WYGLĄDA TAK:





MODEL: 1993, corsa B wersja GSI tylko PB
SILNIK: 1.6 16v ok. 130KM oznaczenia nie znam jeszcze nie siedzę tak bardzo w temacie dlatego tu jestem

UKŁAD DOLOTOWY: przerobiony kolektor ssący, większa przepustnica, stożek zabudowany, powietrze prosto z wlotu w masce
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy 4-2-1+ strumokatalizator firmy AWG(jeden z lepszych dostępnych w Polsce)+ pusta rura do samego końca
ELEKTRONIKA: dostrojenie w 2BRally robioną na zamówienie mapą przez pana C. z Jastrzębia (kto siedzi w temacie wie, że to jeden z lepszych profesorów tej dziedziny)
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia F16+ krótkie przełożenie główne
ZAWIESZENIE: przód: KONI SPORT+ EIBACH, tył: EIBACH
HAMULCE: przód: wentylowane tarcze z calibry+ klocki FERODO, tył: seria GSI z szczękami ATE wszystko zalane płynem hamulcowym FERODO SPORT, ręczny jak na razie linka, ale w przyszłości hydrorękaw
BODY: obklejone czarno- pomarańczowe coś haha:D
WNĘTRZE: wybebeszone z wszystkiego co zbędne, klatka max. rozbudowana bez przestrzałów do kielichów, 2 kubełki jeden BiMarco utracona hom., drugi Jacky z hom. do 2012, kierownica zamsz z odsadzeniem 8cm, pasy Racing z hom. do 2014, norzyki do pasów, przełączniki itd.
AUDIO: DŹWIĘK POPRZECZNEJ CZTEROCYLINDROWEJ JEDNOSTKI JEST TAK WSPANIAŁY, ŻE NIE POTRZEBA ŻADNEGO BUM BUM. A POZA TYM TO JEST RAJDÓWKA.
TAK WYGLĄDAŁA 2 DNI PO ZAKUPIE.
PIERWSZY START NA ZIMOWYM RALLY SPRINCIE W TYCHACH:




TERAZ WYGLĄDA TAK:




