Corsa A Max i Nati-Projekt Turbo 1.6
: 25 maja 2011, o 16:26
MODEL: 1989, corsa A, 3
SILNIK: odprężenie + turbo, oznaczenie 1.0 nie pamiętam za to ten co będzie C16SE(C16LET )-plany
UKLAD DOLOTOWY: turbina, intercooler pod znakiem zapytania?-plany
UKLAD WYDECHOWY:kolektor pospawany własnoręcznie, wydech kwasówka 60mm na dwóch przelotach-plany
ELEKTRONIKA: ECUMaster III - plany
UKLAD NAPEDOWY: skrzynia F13 zwykła + sprzegło sachs.
ZAWIESZENIE:amotki gwint TAtechniks - już są
HAMULCE: 256x24 od calibry
BODY: oryginał nieco wygładzony
WNETRZE: puste + dwa kubły.
AUDIO: ryk silnika
INNE:
Plany duże, ale na dzień dzisiejszy parę fotek a reszta będę opisywał w trakcie.
No to jazda:
troszkę od tyłu
Prze kozaczny środek i koraliki na fotelikach.
i wszystko to przekoszmarnie brudne !!!
Pora na caraudio w wykonaniu home
Super uniwersalne opony rodem z PRL-u
Jednostka jezdno-popychowa.
No i zaczęło się!!!
No i mała dziurka, na szczęście jedna-jedyna
A tak jak widać wszystko w miarę zdrowe.
A oto parę nowych fotek i elementów tej układanki
Oto serce nowej zabawki E16SE
a to jego dawca na konwersje na C16SE
A oto długo oczekiwane tłoki z silnika C16LZ (Pontiac lemanse) trafiły do mnie dzięki Scotty z Corsy A.
Przed czyszczeniem:
i po zabiegach
Hamulce Opel Calibra 256x24 jeszcze przed czyszczeniem.
Używana turbinka z Saab 2.0 Turbo (Benzyna)
No i oryginalny fotel z Corsy A GSI dar od zacnego Gladiego z Corsa A,
są dwa i mocno przytyrane ale nie przeszkadza i tak idą do tapicera!!! Pod znakiem zapytanie
zastanawiam się nad kubełkami
Parę nowych fajnych gratów:
Rozpórki dedykowane właśnie do Corsy A, będą malowane na czerwono i szyby z poliwenglanu przyciemnione własnoręcznie folią 95%.
Szyby fabryczne ważą około 14kg a te coś około 3kg
Super kiera, gift od Sergiusza, wielkie dzięki!!!
i troszkę części
Troszkę się ruszyło, są nowe zakupy i postępy w pracy. Nie wielkie ale do przodu
Opisywać nie muszę bo wszyscy wiedzą co to jest i do czego służy.
SILNIK: odprężenie + turbo, oznaczenie 1.0 nie pamiętam za to ten co będzie C16SE(C16LET )-plany
UKLAD DOLOTOWY: turbina, intercooler pod znakiem zapytania?-plany
UKLAD WYDECHOWY:kolektor pospawany własnoręcznie, wydech kwasówka 60mm na dwóch przelotach-plany
ELEKTRONIKA: ECUMaster III - plany
UKLAD NAPEDOWY: skrzynia F13 zwykła + sprzegło sachs.
ZAWIESZENIE:amotki gwint TAtechniks - już są
HAMULCE: 256x24 od calibry
BODY: oryginał nieco wygładzony
WNETRZE: puste + dwa kubły.
AUDIO: ryk silnika
INNE:
Plany duże, ale na dzień dzisiejszy parę fotek a reszta będę opisywał w trakcie.
No to jazda:
troszkę od tyłu
Prze kozaczny środek i koraliki na fotelikach.
i wszystko to przekoszmarnie brudne !!!
Pora na caraudio w wykonaniu home
Super uniwersalne opony rodem z PRL-u
Jednostka jezdno-popychowa.
No i zaczęło się!!!
No i mała dziurka, na szczęście jedna-jedyna
A tak jak widać wszystko w miarę zdrowe.
A oto parę nowych fotek i elementów tej układanki
Oto serce nowej zabawki E16SE
a to jego dawca na konwersje na C16SE
A oto długo oczekiwane tłoki z silnika C16LZ (Pontiac lemanse) trafiły do mnie dzięki Scotty z Corsy A.
Przed czyszczeniem:
i po zabiegach
Hamulce Opel Calibra 256x24 jeszcze przed czyszczeniem.
Używana turbinka z Saab 2.0 Turbo (Benzyna)
No i oryginalny fotel z Corsy A GSI dar od zacnego Gladiego z Corsa A,
są dwa i mocno przytyrane ale nie przeszkadza i tak idą do tapicera!!! Pod znakiem zapytanie
zastanawiam się nad kubełkami
Parę nowych fajnych gratów:
Rozpórki dedykowane właśnie do Corsy A, będą malowane na czerwono i szyby z poliwenglanu przyciemnione własnoręcznie folią 95%.
Szyby fabryczne ważą około 14kg a te coś około 3kg
Super kiera, gift od Sergiusza, wielkie dzięki!!!
i troszkę części
Troszkę się ruszyło, są nowe zakupy i postępy w pracy. Nie wielkie ale do przodu
Opisywać nie muszę bo wszyscy wiedzą co to jest i do czego służy.