Zegarek się resetuje, brak awaryjnych
-
kraven2000
- Bez listowiec ;-)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Zegarek się resetuje, brak awaryjnych
Grzebałem przy kablach od radio...poszła iskra i w tej chwili brzęczyk ciągle hałasuje, zegarek się resetuje i mam brak awaryjnych. Jak rozumiem powinienem bezpiecznik nr 1 wymienić...to jest ten duży czarny po lewo na górze w skrzynce? Bo jak grzebałem, to po wyciągnięciu po środku czerwonej 10tki przestawało piszczeć...ale nie znam się.
- mehes
- Moderator Leader

- Imię: Piotr
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
- Kontakt:
Re: wyświetlacz wariuje
kraven2000 temat wyswietlacz-wariuje-t38361.html z 2004 roku, załóż nowy temat bo Twój post poleci ...
a nawiasem witamy
a nawiasem witamy
[album]3178[/album]
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
kraven2000
- Bez listowiec ;-)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: wyświetlacz wariuje
Witam witam
Nie ma problemu, tylko czy jest sens skoro ten pasuje idealnie do mojego problemu?
ps. właśnie wróciłem od Corsy i nie mam dużego czarnego bezpiecznika nr 1...mam czarny bezpiecznik, ale niżej nr. 4 bodaj...
PS. Już naprawione. Chodziło o bezpiecznik 30tka. Ona ma nr 20 ileś na rysunku u mnie. Zielony, pierwszy po lewo od góry
ps. właśnie wróciłem od Corsy i nie mam dużego czarnego bezpiecznika nr 1...mam czarny bezpiecznik, ale niżej nr. 4 bodaj...
PS. Już naprawione. Chodziło o bezpiecznik 30tka. Ona ma nr 20 ileś na rysunku u mnie. Zielony, pierwszy po lewo od góry
- -=m&m=-
- Website Admin

- Imię: Michał
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Zegarek się resetuje, brak awaryjnych
i super, że udąło się rozwiązać problem