No ale do rzeczy. Z wiązki silnikowej do wiązki wewnątrz auta połączyłem:
czerwony - wiadomo +
czer-nieb - pompka
niebieski - pociągnięty od niebieskiego z czujnika temp. na silniku (c16sei nie ma osobnego na zegary O.o )
czarny (w kupnej wiązce go nie było, ale poszedł z wiązki na alternator) - z innego miejsca + po stacyjce
nieb-czerw - nie podpięty bo ten silnik nie ma impulsatora
I teraz problem z check enginem. Nie mam pojęcia jak go podpiąć, bo nie mam takich kabli.
w c16sei jest jeden brązowo-biały na kontrolkę
a samo złącze diagnostyczne ma 4 kable a nie tak jak podaje schemat 3.
-brązowy
-czerwony(który nie występuje na schemacie)
-pomarańczowy
-pomar-niebieski
Czy ktoś wie co podpiąć by check działał tak jak powinien? Nie chcę podłączać na pałę, bo auto po poprzednim właścicielu, pożar w kablach już miało
Żeby ułatwić sprawę załączam schemat C16SEi
PS: czy na zegarach kontrolka check engine to S w trybie, w kolorze pomarańczowym? Bo przy podpięciu brązowo białego z wiązki silnika do brązowo niebieskiego, kontrolka świeci cały czas(gdzieś na forum obiło mi się o uszy, że tak należy podpiąć)
A na marginesie. Czy na tym złączu (łączącym silnik z deską) jest podłączony też TID? Bo nawet po włączeniu silnika i świateł na TIDzie nic się nie pojawia.