Problem z wiazka po swapie

Wszystkie informacje o elementach układu elektrycznego Corsy B.
ODPOWIEDZ
grabos65
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 6 kwie 2010, o 22:22
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Problem z wiazka po swapie

Post autor: grabos65 »

Zrobiłem swap z x14xe na x20se podłączyłem wszystko jak należy i mam brak zasilania pompki paliwa brak iskry nie pali się check nie działa radio i tid. Sprawdzałem już wszystko i już braknie pomysłów wie ktoś moze co moze z tym byc
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: Fifo »

Jakbyś podłączył wszystko jak należy to nie byłoby problemu.
Pierwsze to sprawdź masy, najlepiej dołóż jeszcze, na początek może być na sztukę. Czesto to jest powodem wielu niedomagań. Daj dobrą masę na sterownik i na silnik.
Brak zasilania na pompe możesz łatwo obejśc, przekablowując ją bezpośrednio z aku. Wtedy masz pewne zasilanie.
Pochwal się schematem wg którego połączyłeś wiązke, może jednak tu tkwi problem.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
wolga85
Weteran
Posty: 1035
Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
Imię: Marcin
Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: wolga85 »

Sprawdź bezpieczniki bo chyba coś zwarłeś i poszedł. Pytanie tylko czy na chwilkę czy błąd w połączeniu.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
grabos65
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 6 kwie 2010, o 22:22
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: grabos65 »

Jeśli chodzi o podłączenie kostki 9 pinowej w kabinie w nogach to każdy kolor powinien pasować. U mnie jest taki problem ze nie mam czarnego kabla od strony wiązki z corsy
Obrazek
Tutaj gdzie mam rękę to jest od strony wskaźników i ten środkowy czarny kabel ma podwójna izolacje i jest to niebieski kabel.
Od strony silnika zostaja mi takie kable Obrazek

Jesli chodzi o cewkę to na schematach od omegi b (sam naprawiam omega b) jest cewka gdzie przychodzą 4 kable u mnie przychodzą 3
1-czarno czerwony
2-czarny - i tu dochodzi napiecie +12v
3 czarno zółty


edit

Sprawdziłem wszystko i nie łapią przekaźniki od kompa i od pompki paliwa tzn nie dochodzi minus sterowniczy do nich a minus ten wychodzi z kompa. Masy wszystkie sprawdzone wiec zostaje chyba coś z immo.
Da się jakoś ominąć immo bo do kompa dochodzi niebiesko czerwony kabel z immo i czy tu dochodzi plus czy minus 12v a może jeszcze inny sygnał
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: Fifo »

Pytanie czy silnik x20se (dokładniej dawca, z którego pochodzi silnik komp i wiązka) miał immo. Jeżeli tak to immo trzeba sciągnąć w kompie. Jezeli nie to nie tu jest problem.

Jesteś pewny, że przekażnik główny dziala? Wyciągnij go i sprawdź na stole, żebyś na 100% to wiedział i nie szukał dziury w całym
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
c-77
Nowy
Posty: 104
Rejestracja: 27 lis 2009, o 11:30
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: c-77 »

cze
spr czy silnik nie był kiedyś połączony z skrzynią automat kabel w kompie 42(czarno-czerwony)-w zależności od podawanego + lub- silnik odpala(czyli jest iskra lub nie)
immo w omiew tym silniku odcina tylko pompe paliwa(27pin)wystarczy tylko czerwony /niebieski spr na przekazniku
na cewce są 3 kable czarny/żółty , czarny/zielony , czarny dwa pierwsze robią zapłon na cyl1-4 i 2-3 ostatni zasilanie po zapłonie
spr i daj znać
grabos65
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 6 kwie 2010, o 22:22
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: grabos65 »

Automatu w kompie nie było.
Brakowało plusa po zapłonie a okazało się ze u mnie ten plus wychodził jednym pojedynczym kablem przy wiązce od świateł przednich, połączyłem i komp ruszył. Teraz mruga check, koleszka przyjechał z kompem sprawdził i okazało się ze wszystko już jest ok, tylko immo blokuje zapłon.
Immo przychodzi do kompa niebieskim kablem i teraz pytanie jak to ominąć
Awatar użytkownika
mehes
Moderator Leader
Moderator Leader
Posty: 1535
Rejestracja: 4 gru 2009, o 23:10
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Kontakt:

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: mehes »

Jedź do fachowca niech ci "zgra" immo z ecu koszt ok.100zł
Na forum nie uzyskasz informacji jak ominąć immo &
[album]3178[/album]
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
c-77
Nowy
Posty: 104
Rejestracja: 27 lis 2009, o 11:30
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: c-77 »

napewno blokuje zapłon?
pompa paliwa chodzI? spr dokładnie
robiłem to w omie 94-95 i immo było tylko na pompie
Awatar użytkownika
mehes
Moderator Leader
Moderator Leader
Posty: 1535
Rejestracja: 4 gru 2009, o 23:10
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Kontakt:

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: mehes »

Jeśli masz inny ecu to blokuje
Albo kup immo+Ecu +pestki (komplet z jednego auta)
[album]3178[/album]
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: Fifo »

grabos65 pisze: Immo przychodzi do kompa niebieskim kablem i teraz pytanie jak to ominąć
Fifo pisze:Jeżeli tak to immo trzeba sciągnąć w kompie
a czytać ze zrozumieniem umiemy?
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
grabos65
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 6 kwie 2010, o 22:22
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: grabos65 »

c-77 pisze:napewno blokuje zapłon?
pompa paliwa chodzI? spr dokładnie
robiłem to w omie 94-95 i immo było tylko na pompie
Tak sprawdzałem pompka na pewno chodzi

Fifo pisze:
grabos65 pisze: Immo przychodzi do kompa niebieskim kablem i teraz pytanie jak to ominąć
Fifo pisze:Jeżeli tak to immo trzeba sciągnąć w kompie
a czytać ze zrozumieniem umiemy?
No właśnie czytałem na innych forach że da się zdjąć ale nikt nie napisał konkretów i nie potwierdził ze da się to ominąć w 100% i dlatego pisałem czy jednak się.

A więc zostaje zdjąć immo z kompa
c-77
Nowy
Posty: 104
Rejestracja: 27 lis 2009, o 11:30
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: c-77 »

daj oznaczenie kompa
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: Fifo »

grabos65 pisze:
No właśnie czytałem na innych forach że da się zdjąć ale nikt nie napisał konkretów i nie potwierdził ze da się to ominąć w 100% i dlatego pisałem czy jednak się.

A więc zostaje zdjąć immo z kompa
No właśnie kilka postów wyzej potwierdziłem...rozumiem, że chciałbys dla uwiarygodnienia przeczytać o tym na każdym forum, ale chyba zdajesz sobie sprawę, że większość nie ma o tym tak na prawde bladego pojęcia. Napisałem Ci to wyżej, nie żeby strzępic klawiaturę, tylko dlatego, ze tak jest i zostało to przeze mnie sprawdzone organoleptycznie kilkukrotnie. Np w moim aucie.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
grabos65
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 6 kwie 2010, o 22:22
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: grabos65 »

Zdjąć immo z kompa się nie da a przynajmniej już tak powiedział 3 elektromechanik i dopiero 3 założył emulator. Oddawałem 2 razy kompa i nadal nie działa teraz kazał mi przyprowadzić cały samochód.
Założony mam taki emulator http://www.greebid.com/upload/pro/opel- ... ulator.pdf
zapala sie zielona dioda ale czerwona nie chce.
Awatar użytkownika
Zynio
Swój
Posty: 529
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:32
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Miasto smoka (Kraków)
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Kontakt:

Re: Problem z wiazka po swapie

Post autor: Zynio »

grabos65 pisze:Zdjąć immo z kompa się nie da a przynajmniej już tak powiedział 3 elektromechanik i dopiero 3 założył emulator. Oddawałem 2 razy kompa i nadal nie działa teraz kazał mi przyprowadzić cały samochód.
Założony mam taki emulator http://www.greebid.com/upload/pro/opel- ... ulator.pdf
zapala sie zielona dioda ale czerwona nie chce.
witaj kolego

1. pytanie kabel z immo jest niebiesko czerwony chodzi mi o inst. corsy to jest sygnał przebycia drogi po którym idzie sygnał immo. w ver. 1
2. który rok tego auta jest bo były też dwa przekaźniki i jeden jest od głównego zasilania może być ale nie koniecznie
3. zmnień elektroników

jak chcesz info obszerniejsze do wal 502 021980
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Elektryczny”