Problem z wiazka po swapie
-
grabos65
- Świeżak
- Posty: 32
- Rejestracja: 6 kwie 2010, o 22:22
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Problem z wiazka po swapie
Zrobiłem swap z x14xe na x20se podłączyłem wszystko jak należy i mam brak zasilania pompki paliwa brak iskry nie pali się check nie działa radio i tid. Sprawdzałem już wszystko i już braknie pomysłów wie ktoś moze co moze z tym byc
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wiazka po swapie
Jakbyś podłączył wszystko jak należy to nie byłoby problemu.
Pierwsze to sprawdź masy, najlepiej dołóż jeszcze, na początek może być na sztukę. Czesto to jest powodem wielu niedomagań. Daj dobrą masę na sterownik i na silnik.
Brak zasilania na pompe możesz łatwo obejśc, przekablowując ją bezpośrednio z aku. Wtedy masz pewne zasilanie.
Pochwal się schematem wg którego połączyłeś wiązke, może jednak tu tkwi problem.
Pierwsze to sprawdź masy, najlepiej dołóż jeszcze, na początek może być na sztukę. Czesto to jest powodem wielu niedomagań. Daj dobrą masę na sterownik i na silnik.
Brak zasilania na pompe możesz łatwo obejśc, przekablowując ją bezpośrednio z aku. Wtedy masz pewne zasilanie.
Pochwal się schematem wg którego połączyłeś wiązke, może jednak tu tkwi problem.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Problem z wiazka po swapie
Sprawdź bezpieczniki bo chyba coś zwarłeś i poszedł. Pytanie tylko czy na chwilkę czy błąd w połączeniu.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
-
grabos65
- Świeżak
- Posty: 32
- Rejestracja: 6 kwie 2010, o 22:22
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z wiazka po swapie
Jeśli chodzi o podłączenie kostki 9 pinowej w kabinie w nogach to każdy kolor powinien pasować. U mnie jest taki problem ze nie mam czarnego kabla od strony wiązki z corsy

Tutaj gdzie mam rękę to jest od strony wskaźników i ten środkowy czarny kabel ma podwójna izolacje i jest to niebieski kabel.
Od strony silnika zostaja mi takie kable
Jesli chodzi o cewkę to na schematach od omegi b (sam naprawiam omega b) jest cewka gdzie przychodzą 4 kable u mnie przychodzą 3
1-czarno czerwony
2-czarny - i tu dochodzi napiecie +12v
3 czarno zółty
edit
Sprawdziłem wszystko i nie łapią przekaźniki od kompa i od pompki paliwa tzn nie dochodzi minus sterowniczy do nich a minus ten wychodzi z kompa. Masy wszystkie sprawdzone wiec zostaje chyba coś z immo.
Da się jakoś ominąć immo bo do kompa dochodzi niebiesko czerwony kabel z immo i czy tu dochodzi plus czy minus 12v a może jeszcze inny sygnał

Tutaj gdzie mam rękę to jest od strony wskaźników i ten środkowy czarny kabel ma podwójna izolacje i jest to niebieski kabel.
Od strony silnika zostaja mi takie kable

Jesli chodzi o cewkę to na schematach od omegi b (sam naprawiam omega b) jest cewka gdzie przychodzą 4 kable u mnie przychodzą 3
1-czarno czerwony
2-czarny - i tu dochodzi napiecie +12v
3 czarno zółty
edit
Sprawdziłem wszystko i nie łapią przekaźniki od kompa i od pompki paliwa tzn nie dochodzi minus sterowniczy do nich a minus ten wychodzi z kompa. Masy wszystkie sprawdzone wiec zostaje chyba coś z immo.
Da się jakoś ominąć immo bo do kompa dochodzi niebiesko czerwony kabel z immo i czy tu dochodzi plus czy minus 12v a może jeszcze inny sygnał
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wiazka po swapie
Pytanie czy silnik x20se (dokładniej dawca, z którego pochodzi silnik komp i wiązka) miał immo. Jeżeli tak to immo trzeba sciągnąć w kompie. Jezeli nie to nie tu jest problem.
Jesteś pewny, że przekażnik główny dziala? Wyciągnij go i sprawdź na stole, żebyś na 100% to wiedział i nie szukał dziury w całym
Jesteś pewny, że przekażnik główny dziala? Wyciągnij go i sprawdź na stole, żebyś na 100% to wiedział i nie szukał dziury w całym
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Re: Problem z wiazka po swapie
cze
spr czy silnik nie był kiedyś połączony z skrzynią automat kabel w kompie 42(czarno-czerwony)-w zależności od podawanego + lub- silnik odpala(czyli jest iskra lub nie)
immo w omiew tym silniku odcina tylko pompe paliwa(27pin)wystarczy tylko czerwony /niebieski spr na przekazniku
na cewce są 3 kable czarny/żółty , czarny/zielony , czarny dwa pierwsze robią zapłon na cyl1-4 i 2-3 ostatni zasilanie po zapłonie
spr i daj znać
spr czy silnik nie był kiedyś połączony z skrzynią automat kabel w kompie 42(czarno-czerwony)-w zależności od podawanego + lub- silnik odpala(czyli jest iskra lub nie)
immo w omiew tym silniku odcina tylko pompe paliwa(27pin)wystarczy tylko czerwony /niebieski spr na przekazniku
na cewce są 3 kable czarny/żółty , czarny/zielony , czarny dwa pierwsze robią zapłon na cyl1-4 i 2-3 ostatni zasilanie po zapłonie
spr i daj znać
-
grabos65
- Świeżak
- Posty: 32
- Rejestracja: 6 kwie 2010, o 22:22
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z wiazka po swapie
Automatu w kompie nie było.
Brakowało plusa po zapłonie a okazało się ze u mnie ten plus wychodził jednym pojedynczym kablem przy wiązce od świateł przednich, połączyłem i komp ruszył. Teraz mruga check, koleszka przyjechał z kompem sprawdził i okazało się ze wszystko już jest ok, tylko immo blokuje zapłon.
Immo przychodzi do kompa niebieskim kablem i teraz pytanie jak to ominąć
Brakowało plusa po zapłonie a okazało się ze u mnie ten plus wychodził jednym pojedynczym kablem przy wiązce od świateł przednich, połączyłem i komp ruszył. Teraz mruga check, koleszka przyjechał z kompem sprawdził i okazało się ze wszystko już jest ok, tylko immo blokuje zapłon.
Immo przychodzi do kompa niebieskim kablem i teraz pytanie jak to ominąć
- mehes
- Moderator Leader

- Posty: 1535
- Rejestracja: 4 gru 2009, o 23:10
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wiazka po swapie
Jedź do fachowca niech ci "zgra" immo z ecu koszt ok.100zł
Na forum nie uzyskasz informacji jak ominąć immo &
Na forum nie uzyskasz informacji jak ominąć immo &
[album]3178[/album]
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Problem z wiazka po swapie
napewno blokuje zapłon?
pompa paliwa chodzI? spr dokładnie
robiłem to w omie 94-95 i immo było tylko na pompie
pompa paliwa chodzI? spr dokładnie
robiłem to w omie 94-95 i immo było tylko na pompie
- mehes
- Moderator Leader

- Posty: 1535
- Rejestracja: 4 gru 2009, o 23:10
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wiazka po swapie
Jeśli masz inny ecu to blokuje
Albo kup immo+Ecu +pestki (komplet z jednego auta)
Albo kup immo+Ecu +pestki (komplet z jednego auta)
[album]3178[/album]
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wiazka po swapie
grabos65 pisze: Immo przychodzi do kompa niebieskim kablem i teraz pytanie jak to ominąć
a czytać ze zrozumieniem umiemy?Fifo pisze:Jeżeli tak to immo trzeba sciągnąć w kompie
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
-
grabos65
- Świeżak
- Posty: 32
- Rejestracja: 6 kwie 2010, o 22:22
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z wiazka po swapie
Tak sprawdzałem pompka na pewno chodzic-77 pisze:napewno blokuje zapłon?
pompa paliwa chodzI? spr dokładnie
robiłem to w omie 94-95 i immo było tylko na pompie
No właśnie czytałem na innych forach że da się zdjąć ale nikt nie napisał konkretów i nie potwierdził ze da się to ominąć w 100% i dlatego pisałem czy jednak się.Fifo pisze:grabos65 pisze: Immo przychodzi do kompa niebieskim kablem i teraz pytanie jak to ominąća czytać ze zrozumieniem umiemy?Fifo pisze:Jeżeli tak to immo trzeba sciągnąć w kompie
A więc zostaje zdjąć immo z kompa
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wiazka po swapie
No właśnie kilka postów wyzej potwierdziłem...rozumiem, że chciałbys dla uwiarygodnienia przeczytać o tym na każdym forum, ale chyba zdajesz sobie sprawę, że większość nie ma o tym tak na prawde bladego pojęcia. Napisałem Ci to wyżej, nie żeby strzępic klawiaturę, tylko dlatego, ze tak jest i zostało to przeze mnie sprawdzone organoleptycznie kilkukrotnie. Np w moim aucie.grabos65 pisze:
No właśnie czytałem na innych forach że da się zdjąć ale nikt nie napisał konkretów i nie potwierdził ze da się to ominąć w 100% i dlatego pisałem czy jednak się.
A więc zostaje zdjąć immo z kompa
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
-
grabos65
- Świeżak
- Posty: 32
- Rejestracja: 6 kwie 2010, o 22:22
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z wiazka po swapie
Zdjąć immo z kompa się nie da a przynajmniej już tak powiedział 3 elektromechanik i dopiero 3 założył emulator. Oddawałem 2 razy kompa i nadal nie działa teraz kazał mi przyprowadzić cały samochód.
Założony mam taki emulator http://www.greebid.com/upload/pro/opel- ... ulator.pdf
zapala sie zielona dioda ale czerwona nie chce.
Założony mam taki emulator http://www.greebid.com/upload/pro/opel- ... ulator.pdf
zapala sie zielona dioda ale czerwona nie chce.
- Zynio
- Swój
- Posty: 529
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:32
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Miasto smoka (Kraków)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wiazka po swapie
witaj kolegograbos65 pisze:Zdjąć immo z kompa się nie da a przynajmniej już tak powiedział 3 elektromechanik i dopiero 3 założył emulator. Oddawałem 2 razy kompa i nadal nie działa teraz kazał mi przyprowadzić cały samochód.
Założony mam taki emulator http://www.greebid.com/upload/pro/opel- ... ulator.pdf
zapala sie zielona dioda ale czerwona nie chce.
1. pytanie kabel z immo jest niebiesko czerwony chodzi mi o inst. corsy to jest sygnał przebycia drogi po którym idzie sygnał immo. w ver. 1
2. który rok tego auta jest bo były też dwa przekaźniki i jeden jest od głównego zasilania może być ale nie koniecznie
3. zmnień elektroników
jak chcesz info obszerniejsze do wal 502 021980