Witam
Nadchodzi wielkimi krokami czas, gdy trzeba będzie ogarnąć zawias i tu pojawia się moje pytanie. Interesuje mnie Bilstein i chciałem się dowiedzieć gdzie plasuje się seria GSi w porównaniu z B4 i B6/B8. Co jeszcze moglibyście polecić z tej samej półki jakościowo/cenowej ? Nie interesuje mnie gwint. Jedyne co chce to posadzić CB do -40/-40.
Seria GSi vs Bilstein B4 B6/B8
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Seria GSi vs Bilstein B4 B6/B8
b4 to zamiennik seryjnego amorka a b6/b8 ustawią Ci w Zerkopolu tak jak będziesz chciał. Swego czasu bardzo fajnie cenowo wychodził Koni kit, nie wiem jak jest teraz.
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- mr_luke
- Nowy
- Posty: 447
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 01:13
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Seria GSi vs Bilstein B4 B6/B8
Czyli B6/B8 jest w wersji dla Corsy rozbieralny tak? Bo kojaże, że niektóre modele miały je nierozbieralne.
Corsa - sold
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Seria GSi vs Bilstein B4 B6/B8
Markos kiedyś pisał, ze do corsy b6/b8 to jest to samo. Jeśli chodzi o rozbieralność to przedzwoń do Zerkopolu będziesz miał najpewniejsze info.
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert