A wiec zacznę od tego ze oczyściłem zawór EGR I wymieniłem czujnik temp silnika. no i super miodzio chodziło odpalał za dotkniecie ale za trzecim razem znów nie chce odpalać i pewnie to EGR znów coś psuje się ...dodam ze jak przeczyściłem to wszystko to nadal się świecił check engine..
I tu zadam parę pytań
1 jak wyczyściłem to powinna zgasnąć ta kontrolka chociaż wszystko cacy chodziło ??
2 Gdy chciałem usunąć błędy to odłączyłem aku włączyłem i dalej świecił się check czy tak powinno byc czy ona zgaśnie po jakimś czasie bo mi nie zgasła
3 czy silnik musi być zimny jak chce się skasować błąd?
Jak to bład?
- mr_luke
- Nowy
- Posty: 447
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 01:13
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Jak to bład?
3. Co to ma do rzeczy ?
2. Jeśli odłączyłeś i zaraz podłączyłeś to się nie dziw... pamięć ECU trzyma po odłączeniu od aku przez conajmniej 3 minuty, dlatego zaleca się odłączyć na przynajmniej 10 minut najlepiej 30. Po podłączeniu trzeba wykonać tzw adaptację aby silnik dobrze pacał i unormował sobie pracę w różnych warunkach.
1. Jeśli po wyksowaniu błędów będzie on powracał znaczy, że problem nie został rozwiązany czyli część wciąż jest zepsuta.
2. Jeśli odłączyłeś i zaraz podłączyłeś to się nie dziw... pamięć ECU trzyma po odłączeniu od aku przez conajmniej 3 minuty, dlatego zaleca się odłączyć na przynajmniej 10 minut najlepiej 30. Po podłączeniu trzeba wykonać tzw adaptację aby silnik dobrze pacał i unormował sobie pracę w różnych warunkach.
1. Jeśli po wyksowaniu błędów będzie on powracał znaczy, że problem nie został rozwiązany czyli część wciąż jest zepsuta.
Corsa - sold
- mehes
- Moderator Leader

- Posty: 1535
- Rejestracja: 4 gru 2009, o 23:10
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
- Kontakt:
Re: Jak to bład?
corsianekfaktycznie zadajesz głupie pytania tak jak w innym poście
poczytaj forum jest tu naprawie sporo materiału
poczytaj forum jest tu naprawie sporo materiału
[album]3178[/album]
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Jak to bład?
A jeszcze taka uwaga jeśli wymieniłeś część a błąd powraca. To są dwie możliwości albo wymieniłeś na wadliwą albo kableki do tej części są wadliwe i to one powodowały awarię (jest jeszcze 3 możliwość ale tu szanse są mniejsze niż 1 % to uwalone ecu ).
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
- corsianek
- Świeżak
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 17:11
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gowarczów
- Podziękował;: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Jak to bład?
Kolego wyżej chyba coś w tym jest bo rozbieram i składam i chodzi ale po wyłączeniu silnika już dupa kopci i ciężko odpalic więc sprawdzę przewody
-- 3 wrz 2011, o 07:39 --
A wiec tak zrobilem teraz na 100 procent , winowajca byl nowy czujnik ... kur.. nowy czujnik jak to mozliwe nie wiem ;( Ale wzialem stary i papierem go wyczyscilem i chodzi nie dokonca tak jak trzeba ale o 80 % lepiej niz wczesniej
Wiec dzieki wam za odpowiedzi na wszystkie pytania
Mysle ze bedzie nam dobrze sie zylo na tym forum;d
-- 3 wrz 2011, o 07:39 --
A wiec tak zrobilem teraz na 100 procent , winowajca byl nowy czujnik ... kur.. nowy czujnik jak to mozliwe nie wiem ;( Ale wzialem stary i papierem go wyczyscilem i chodzi nie dokonca tak jak trzeba ale o 80 % lepiej niz wczesniej
Lubie Mę Corse 