Strona 1 z 2

Black Bitch

: 27 gru 2011, o 18:56
autor: lochun
The BlackBitch project by
Obrazek

MODEL: 1992 Corsa A 1.2i, 3door
SILNIK: jeszcze nie ruszane A15DMS
UKLAD DOLOTOWY: narazie czysto, na biurku garret tb025
UKLAD WYDECHOWY: chwilowy brak czegokolwiek
ELEKTRONIKA: narazie seria
UKLAD NAPEDOWY: poki co f15
ZAWIESZENIE: stabilizatory, tylny z daewoo espero, amory przod- ta do golfa III, tyl zx9r
HAMULCE: pompa z corsy b, tarcze i zaciski daewoo espero
BODY: poszerzona dosc mocno(trudno powiedziec ile) wpadnie tylny reg. spojler, przedni splitter, i listki na zderzaku
WNETRZE: kierownica RAID 1, reszty jeszcze brak
AUDIO:chyba kpisz
INNE: zawieszenie w bagazniku
MOC: 90KM


Przygode z corsami zaczalem dosc dawno. Pierwsza corsa jaka jezdzilem bylo czerwone prawie gsi z 1992roku z 1,6 pod maska. masa, warunki trkacyjne i fun z zabawy na torze przemowily do mnie, by zakupic wlasna corse. wybor padl na stojaca nie opodal corse a, w stanie raczej srednim, ale za to ubezpieczona, zarejestrowana, i za marne grosze. po zakupie mojego monstrum z 1,2i pod maska- bardzo mile zaskoczenie, 5 biegowa skrzynia, i silnik radzacy sobie z zutylizowaniem opon mimo zjadania razem z paliwem oleju, plynu chlodzacego i chyba nawet plynu do spryskiwaczy.

bordo padlina wygladala jakos tak. nigdy nie zrobilem zdjec po zakupie.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

z racji ze corsa w serii u mnie nie przejezdzila ani dnia, zostala rozczesciowana i zmodyfikowana. od pierwszych dni zaczela sie walka z buda.
szybko pojawily sie nowe felgi
Obrazek
14x7,5j (za waskie)

pierwsze foty na glebie
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

w tym stadium zamiast sprezyn z tylu byly 10cm rurki, a z przodu nie bylo nic.


wiecej wrzuce jak wroce do domu. czas mej dzisiejszej pracy w opo dobiega konca.



CDN...

: 27 gru 2011, o 19:15
autor: !markos

Re: Black Bitch

: 27 gru 2011, o 22:20
autor: lochun
obiecywalem cdn i jest.
rzuce to w story, bez obrazy, bede edytowal pierwszy post w miare mozliwosci i zmian. ale nie sadze by w 1 post udalo mi sie wcisnac co zrobione ma samochod.

jak juz rozebralem wszystko, okazalo sie ze mam krzywa belke, skorodowal wachacz i sie odgial, byl negat, ale na jednym kole.
Obrazek
nowa oska pomalowana na zielen.
z racji ze samochod nie mial progow i dolow drzwi, pozbylismy sie ich, zrobilismy wysoki wyscigowy prog, taka nam wizja wpadla w oczy
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
na zdjeciu piotrek glowny blacharz-rzezbiarz-spawacz-tuner.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


silnik pochodzi z...
Obrazek
daewoo espero 1,5 16v
jest to calkiem fajna jednostka, spieta z odciazonym kolem zamachowym, wtryski sa w glowicy, nie w kolektorze, co spowodowalo wylot kolektora ssacego, zamiast niego wleci custom z kwasiaka, pojemnosciowa tuba z przepustnica z omy 2,6i. trzeba poczekac na wyciecie flansz, i mozna bedzie spawac.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

a to miejsce na ten silnik
Obrazek

Obrazek


-------------------------------------------------------------------------------------

buda jest dosc mocno zmodyfikowana wiec pokaze wam co nieco ^^.
felgi. te 14x7,5j zostaly sprzedane, za waskie byly, te zielone to 14x8j, kolor, niby kawasaki, ale wazne ze swieci, tak mialo byc.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
taki bajer pod bebny
.
Obrazek
tyle kolo wystawalo za seryjny blotnik, w poszerzonym sie miesci.

Obrazek
przestawiona kolumna na prosto
Obrazek

Obrazek
kierownica z deklem na silnik.

cdn...

Re: Black Bitch

: 28 gru 2011, o 14:58
autor: przyciaga
A ja chciałabym zapytać dlaczego black?

Re: Black Bitch

: 28 gru 2011, o 17:18
autor: lochun
Dlaczego black? masz tu fote wnetrza.
Obrazek
chociazby dlatego. i dlatego ze na zewnatrz tez bedzie cala czarna.

apropos wnetrza, to mi sie tylne zawieszenie przypomnialo. jak w opisie pewnie widzieliscie, jako amory tyl mam zapisane ZX9R. a to wlasnie dlatego:
Obrazek

pozatym, silnik jest w komorze.
Obrazek
po zamontowaniu, stal w takiej pozycji. nie bardzo nam to odpowiadalo. fakt, ze gdybysmy chcieli zostawic oryginalny bardzo dlugi kolektor ssacy to ruszyc bysmy ustawienia silnika nie mogli. ale, na szczescie kolektory beda nowe.
i silnik stoi tak
Obrazek

Obrazek

usunalem tez duza czesc lakieru z dachu corsy, masa odpryskow mnie do tego zmusila. jak mam czas to spedzam go przy bolidzie, mam nadzieje ze w sobote uda mi sie skonczyc dach.

Obrazek

kolejne updaty bede wklejal na bierzaco. wszystkie fotki mojego samochodu mozna zobaczyc na moim profilu na picturepush.com
profil w sygnaturce

Re: Black Bitch

: 28 gru 2011, o 21:57
autor: Gesio_CB
Mozesz mi wytlumaczyc jak bedzie tył auta pracowac? Niebedzie nic w miejscach fabrycznych tylko 'beton'? Po tych zdjeciach ze srodka,zawieszenia z motora (?) nie widac do czego one jest przymocowane...

: 29 gru 2011, o 00:25
autor: !markos
Zamiast amortyzatorow beda drazki, sprezyny wyjete. Tylko po co ta rzezba, skoro to nadal belka, a zmieniles tylko miejsce zamocowania sprezyn/amortyzatorow?

Re: Black Bitch

: 29 gru 2011, o 09:33
autor: lochun
po co? po to ze moglem. nie mialem prawie podluznic nie bylo.
tu chodzi glownie o to ze w cenie 50zl za sztuke mam pelna regulacje twardosci i skoku. jest filmik na yt jak to pracuje, mam tez inne na telefonie. nie pokaze bo w robocie siedze i mam yt zablokowane. ogolnie, cala tylna belka jest zamocowana na 8 twardych srub.
Obrazek

a tak btw, gleba z przodu jest:
Obrazek
i da sie wiecej, ale nie z ta opona.

Re: Black Bitch

: 31 gru 2011, o 20:49
autor: Bear_
Gleba z przodu :)2

Ogólnie czytam sobie ten temacik i przyglądam się fotką... Z samego faktu, że jestem w cholere ciekawym człowiekiem czekam na dalsze fotki, a najlepiej za dnia przy swietle dziennym...

powodzenia i czekam na wiecej zdjec i relacji z prac...

Re: Black Bitch

: 1 sty 2012, o 21:58
autor: lochun
za dnia bedzie ciezko, samochod robie po pracy, a teraz juz jest ciezko.
jutro do wyciecia poleca flansze pod kolektory ( pod ssacy i wydechowy) tak wiec bedzie mozna probowac ja odpalic. ja osobiscie wyposazam sie w papier scierny i musze przygotowac bude na podklad, masa odpryskow jest wiec lekko nie bedzie. pozostaje czekac. update na dniach


pozdrawiam i szczesliwego nowego zycze

Re: Black Bitch

: 2 sty 2012, o 22:09
autor: lochun
cos tam mialem odpowiedziec. i przypomnial mi sie filmik.



its working!! its working !!!!




PS: ale tak jutuba nie łorking :/

Re: Black Bitch

: 2 sty 2012, o 22:17
autor: Porszak
fajny ten zawias z tylu, ale skoro tyle narzezbione, to trzeba bylo sie pokusic o wielowachacz.niechby to wazylo wiecej, poprawiłby sie rozklad masy i prowadzenie. oraz jak patrze na to jak robiona jest buda to az szkoda ze tylko taki silnik, prosi sie o rozwojowe c20xe

Re: Black Bitch

: 3 sty 2012, o 07:41
autor: lochun
porszak, pewnie ze moglem zapakowac xe albo lepszego xeva, ale po pierwsze, w momencie zakupu samochodu, chodzilem jeszcze do szkoly, i 2,0 bylo totalnie poza moim zasiegiem, a po drugie, chcialem smallblocka, i mam, i to z bardzo ciekawa glowica(wtryski w glowicy a nie w kolektorze). a dol zawsze mozna rozwiercic. wielowachacz moglby byc, ale jak bym pakowal wielowachacz, to az zal bylo by zostac przy przednim napedzie, a to juz sa kosmo koszta. w sumie i tak jest beton, wiec roznicy bym nie czul.

-- 3 sty 2012, o 16:37 --

z racji ze flansze pod kolektory polecialy do wyciecia, pojawia sie pytanie- co zroobic z kolektorem ssacym?? opcji jest kilka. pierwsza jest taka. ze robie po prostu 3calowa rure z 4 rurkami odchodzacymi do cylindrow. druga, to cos w stylu wydechu 4-1. trzecia to tuba pojemnosciowa o jakims nie do konca logicznym ksztalcie. w wszystkich 3 przypadkach kolektor bedzie wyposazony w przepustnice z omy a 2,6i o srednicy wewnetrznej 67mm. koolektor wydechowy tu juz wiadomo- turbo baran i to tyla :D

Re: Black Bitch

: 3 sty 2012, o 16:59
autor: Porszak
1 opcja dolotu jest najlepsza, jedna z zasad budowy takich rzeczy jest, ze przekrój rury zbiorczej powinien malec w kierunku ostatniego cylindra.

pomysl z przpeustnica 67mm :lol: :lol: , wiesz ze 50mm starcza w okolice 200KM? tym silnikiem nie da sie jezdzic normalnie z taka przepustnica.

Re: Black Bitch

: 3 sty 2012, o 18:16
autor: lochun
oj tam :D tym nie ma sie dac jezdzic normalnie. jak ja chce dmuchnac tam 95% mojej turbiny, to chodzi mi tylko o mozliwosc dostarczenia powietrza :D a kolektor. mam juz koncepcje jak to zrobic, i jak bedzie czas to machne to sam. wyrecze brata.

a tak ogolnie, to wtryski chyba z 2,0 bede musial wrzucic, pacne sporo cisnienia na listwe, i wieksza pompe ^^

Re: Black Bitch

: 9 lut 2012, o 17:44
autor: lochun
troszku mnie nie bylo. w pracy juz zalogowac sie nie moge, wiec jestem zadziej.
niedawno przyszly bajerki. zestaw zrob to sam:
Obrazek

pora zamowic rurki :D

Re: Black Bitch

: 9 lut 2012, o 19:43
autor: Porszak
co to za suszarka?

Re: Black Bitch

: 9 lut 2012, o 21:29
autor: lochun
garrett tb025, pochodzenie- po numerze oryginalnym z tabliczki znamionowej wychodzi renault 1,9dT, stan-igła, i co dziwne, jak na turbine z diesela, ma chlodzenie woda, co sprzyja zamontowaniu jej do benzyniaka ^^

Re: Black Bitch

: 10 lut 2012, o 16:25
autor: Porszak
nie znam sie na turbo, ale wydaje mi sie, że chyba za mała(?)

Re: Black Bitch

: 10 lut 2012, o 20:18
autor: lochun
nie koniecznie, silnik nie jest duzy, wiec turbo powinno wystarczyc, no i laga raczej nie bedzie. mysle ze na 200KM sie uda udmuchac :D

Re: Black Bitch

: 23 lut 2012, o 17:10
autor: lochun
Szybkie pytanie, kto wie ile położeń(trybów pracy) powinny mieć wycieraczki w corsie a?

Re: Black Bitch

: 24 lut 2012, o 22:25
autor: lochun
co myślicie o tym?
Obrazek
a15dms + holset hx35w
Obrazek

Obrazek
nie za małe?

Re: Black Bitch

: 25 lut 2012, o 10:47
autor: Bear_
Komuś to ukradł ? :D :P

Re: Black Bitch

: 25 lut 2012, o 15:43
autor: Porszak
mysle ze nawet na TS ten holset moze wstawac za odcinka :oko:

a powaznie to jeśli chcesz to włożyc to popadasz z skrajności w skrajność.

Re: Black Bitch

: 25 lut 2012, o 17:01
autor: lochun
porszak, bylo nie mowic ze garret za maly byl. skad wzialem? handluje m.in czyms takim. turbo tak na serio jest do astr g sedan 4x4 z v6 :P która sie buduje u mnie na warsztacie(stoi obok corsy, na zdj. nie widac) i przymiezylismy je dla jaj

Re: Black Bitch

: 25 lut 2012, o 17:30
autor: Porszak
noo to teraz musisz poczęstować linkiem do tej astry :twisted:

Re: Black Bitch

: 25 lut 2012, o 18:54
autor: lochun
porsze Cie bardzo
http://www.racingforum.pl/index.php?s=b ... opic=83384
astra kolegi Marcina. cała mechanika u mnie na garażu. tak wiec jak ktos chce kolektor jakis, caly wydech, zmodyfikowac bude, lub cos takiego, to zapraszam do nas ^^

Re: Black Bitch

: 26 lut 2012, o 09:50
autor: Bear_
Ale wy tam jesteście ładnie popaprani :P

Nie szkoda wam pod względem estetyki tego markowania na czerwono np. śrubek ze skrzyni ?? Czy to już nie Twoja robota lohun ??

Kuuuuurczaki... a ja tu doopny jestem bo se zrobiłem z c16 -> c18 :zakrecony:

Re: Black Bitch

: 26 lut 2012, o 13:47
autor: lochun
srubki to nie nasza robota. to akurat robota wlasciciela.on ta skrzynie mial fabrycznie nowa. to mial byc koniec, bo pod kolektor z cali nie miescilo sie duze turbo, zmienil kolektor, dalo sie zmienic 2 turbiny na jedna duza. i znow sie zaczelo. ogolnie, to cala mechanike, i estetyke, tzn poszerzanie, spawanie, wszystkie doloty, rury, zawieszenia robi moj brat Piotrek. ja nie mam tyle doswiadczenia- w sumie nie mam czasu bo pracuje.
niedzwiadek, to moze zaturbimy Ci deczko corse :D?

Re: Black Bitch

: 26 lut 2012, o 16:43
autor: Bear_
Ja jestem od dawna na tak :P Ale jakieś soft turbo myślałem :P
Na jakimś małym turbo z saab'a czy coś :P

Tylko znowu roboty w ciu* i kasy też trochę :P

Ale nie robie Ci off topu :P