
Podwyższone obroty i większe spalanie
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 21:34
- Podziękował;: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Podwyższone obroty i większe spalanie
Czytałem szukałem i się nie dowiedziałem
, Panowie i Panie jest tak silnik 1.4 : 8 zaworków , obroty cały czas 1000- 1300 spalanie 11 litersów , toż to szok ktoś by powiedział , wymieniłem przewody WN,świece, filtry, czujnik temperatury silnika ( menda cały czas pokazywał że mu zimno -50 stopni ) nowy palec rozdzielacza , sonda Lambda wypucowana ( mechanik stwierdził że to jej wystarczy ) , założony nowiuteńki wtryskiwacz , krokowy nowy , żadnych błędów nie wyświetla, nie żałowałem mu i nie szukałem tanich podróbek , ale whyyyyyyyy on mnie tak traktuje skoro cały czas to samo? Poradźcie co jeszcze ?

- Diabel199432
- Świeżak
- Posty: 91
- Rejestracja: 20 sty 2012, o 19:27
- Imię: Przemo
- Lokalizacja: Rożnowo/Oborniki/WLKP
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Podwyższone obroty i większe spalanie
Spalanie to mnie nie dziwi, bo mi 1,2 pali 7-9 litrów... Ale obroty hmmm...
Może zła dawka paliwa? a może ssanie cały czas włączone?
Może zła dawka paliwa? a może ssanie cały czas włączone?
- Za ten post autor Diabel199432 otrzymał podziękowanie:
- mario732 (23 mar 2012, o 19:48)
- Ocena: 100%
- mr_luke
- Nowy
- Posty: 447
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 01:13
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Podwyższone obroty i większe spalanie
Z jednej strony dobrze, że wymieniasz wszystko bo nowe jest na pewno sprawniejsze ale z drugiej strony, robisz sobie niepotrzebne wydatki. Najpierw trzeba by się zastanowić co może powodować takie obroty i spalanie. Powodów może być 5: Termostat, Krokowiec, Lejący wtrysk, Lambda, Lewe powietrze. Skoro wymieniłeś wtryski to lać nie powinny, zresztą wtedy powinna się lambda zaświecić. Krokowiec też narazie bym odpuścił. Sprawdź, czy nie masz gdzieś nieszczelności. Potem pomierz napiecie na sondzie bo trzeba sprawdzić jak pracuje, samo czyszczenie to sobie można w kieszeń wsadzić. Sprawdź też, czy Ci się nagrzewa samochód bo jesli masz niedomykający się termo to możesz jeździć cały czas na niedogrzanym i spalanie rośnie.mario732 pisze:Czytałem szukałem i się nie dowiedziałem, Panowie i Panie jest tak silnik 1.4 : 8 zaworków , obroty cały czas 1000- 1300 spalanie 11 litersów , toż to szok ktoś by powiedział , wymieniłem przewody WN,świece, filtry, czujnik temperatury silnika ( menda cały czas pokazywał że mu zimno -50 stopni ) nowy palec rozdzielacza , sonda Lambda wypucowana ( mechanik stwierdził że to jej wystarczy ) , założony nowiuteńki wtryskiwacz , krokowy nowy , żadnych błędów nie wyświetla, nie żałowałem mu i nie szukałem tanich podróbek , ale whyyyyyyyy on mnie tak traktuje skoro cały czas to samo? Poradźcie co jeszcze ?
- Ocena: 100%
Corsa - sold
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 21:34
- Podziękował;: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Podwyższone obroty i większe spalanie
Z nagrzewaniem niema problemu , absolutnie żadnego . Sprawdzę sonde Lambda . Jakie tam powinny być wartości prądowe
?

- Fotokaczmarek
- Nowy
- Posty: 107
- Rejestracja: 21 mar 2010, o 21:28
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Podwyższone obroty i większe spalanie
zdejmij rure od Dolotu tę co idzie do wtryskiwacza i zasłoń ręką zobacz czy nie gwizda bo tamtędy kiedyś mi brało lewe powietrze w tym silniku a wywalało przenajrozmaitsze błędy 

MosQuito
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Podwyższone obroty i większe spalanie
Który z czujników temperatury został wymieniony, bo są dwa. Do sterownika silnika podłączony jest ten dwupinowy i to on obniża dawkę paliwa po nagrzaniu silnika.
Poza tym dla mnie, wygląda to na lewe powietrze, jak się miewa wężyk mapsensora, często lubi sobie pękać na przyłączu kolektora.
Może to zawór egr , jeśli występuje w tej wersji ?
Poza tym dla mnie, wygląda to na lewe powietrze, jak się miewa wężyk mapsensora, często lubi sobie pękać na przyłączu kolektora.
Może to zawór egr , jeśli występuje w tej wersji ?
-
- Świeżak
- Posty: 10
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 21:34
- Podziękował;: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Podwyższone obroty i większe spalanie
Wymieniłem właśnie ten dwupinowy który jest zamontowany do bloku silnika. Posprawdzam jeszcze ten map sensor i egr-a.
-- 23 mar 2012, o 19:45 --
Panowie opanowane , problemem był czujnik otwarcia przepustnicy , tyle że wyszło to dopiero po podpięciu do MARKOWEGO Opel-techa , mechanior do którego jeździłem miał jakiś dziwny interfejs , na w/w Opel-techu wyszło jak na dłoni co go boli . Koszt imprezy 200. Podpięcie po kompa + wymiana TPS-a.
-- 23 mar 2012, o 19:45 --
Panowie opanowane , problemem był czujnik otwarcia przepustnicy , tyle że wyszło to dopiero po podpięciu do MARKOWEGO Opel-techa , mechanior do którego jeździłem miał jakiś dziwny interfejs , na w/w Opel-techu wyszło jak na dłoni co go boli . Koszt imprezy 200. Podpięcie po kompa + wymiana TPS-a.