Więc z racji tego ze lubie te wszystkie cyferki literki i spasowanie kół na aucie to wrzuce co wiem
1.set
5,5jx13 et35 Rial
165/70r13
Zawias z Gsi ~ -20mm seria amortyzatory
Tarcia 0

2.Set
6jx14 et38 przód et20 tył (dystans 18mm) Aluline Cup
185/60r14
Zawieszenie -40/-20 seria amortyzatory
Tarcie przód przycierał sierpy na zakrętach, tył tarł na muldach w 3-4 osoby w samochodzie.

3. set
6jx14 et38 przód et20 tył (dystans 18mm)
195/45r14
Zawieszenie -50/-40 przód sportowe amortyzatory/ tył seria amortyzatory
Tarcia z przodu 0 z tyłu w 2-3 osoby przycierało na muldach

4.set
7jx15 et25 przód et15tył Cms Rs (dystans 5mm przód 15mm tył)
165/50r15
Zawieszenie Gwint Tatechnix -80/-60 tył bez podkładek regulacyjnych.
Tarcie: Sierpy wyszlifowane od spodu na płasko tył naciągnięty delikatnie tarcie występuje przy średnich i dużych nierównościach tylko 2 osoby na pokładzie.

5.set
6jx15 et49 Calibra oem
175/55 przód /195/45 tył
zawiesznie -60/-40
6.set
6jx15 et49 Calibra oem
165/45r15
Zawieszenie Gwint max w dół bez podkładek z tyłu z dieslem pod maską ~ -90/-60
Tarcie brak
7. Set
6.5jx13 et35 Ats Teledials
175/50r13
Zawieszenie Gwint max w dół bez podkładek z tyłu z dieslem pod maską ~ -90/-60
Tarcia brak nawet w 5 osób po 80 kg
8.set
8x13 Szeroka stal Vw
175/50r13
Zawieszenie Gwint max w dół bez podkładek z tyłu z dieslem pod maską ~ -90/-60
Tarcie 1 osoba z tyłu = brak możliwości normalnej jazdy. Na progu zwalniającym pokonywanym z ukosa sierpy wytargane.

