SILNIK: X14XE
UKLAD DOLOTOWY: wywalona zaślepka w puszce filtra = stożek

UKLAD WYDECHOWY: brak kata, środkowy przelotowy rozprężny z kwasówki, końcowy irmscher z CC, a wszystko na 2' z kwasówki
ZAWIESZENIE: gwint TA max w dół, ale z helperami, koła to Ats 16', 7J w czarnym połysku z oponami Nankang 165/45 + emblematy Bugatti
BODY: pakiet Gsi + zderzak tył z polifta, wszystkie plastiki zewnetrzne polakierowane w kolor, klapa bez zamka i wycieraczki, lampy tył ciemne MHW, przód bi-xenon z Volvo C30 5000K z pomarańczowymi kierunkami
WNETRZE: fotele z Gsi obszyte eko skórą z środkami z alcantary, przeszyte czerwoną nicią, boczki w skórze z elementami pikowanymi, skórzana, pikowana podsufitka, podłoga, daszki i wszystkie plastiki pomalowane na czarno, deska w czarnej strukturze, a panel śtorkowy z tunelem polakierowane w kolor budy, kierownica z wersji 2000, podświetlenie białe ledowe, lampka z Omegi B FL, białe zegary.
AUDIO: radio Alpine CDE 9880r, głośniki przód sony xplod, tweeterki w trójkątach lusterek, tył w półce Pioneer TS-a6940i w bagażniku pod wzmacniaczem Kenwood KAC 745 gra skrzynka JBL GT5 1204
Tak wyglądała jak ją kupiłem:


Tu kilka fotek jak to przebiegało:










a tak Corsa wygląda na dzień dzisiejszy








reszta zdjęć na 4 stronie
