1.# czy ktoś z was słyszał że łożyska na tyle w bębnach muszą mieć wyczuwalny luz bo się zatrą .... koła mi chodzą jak je rękami pociągam .... z przodu nie ma takiego efektu ...
pytanie 2. # jakie elementy wchodzą w skaład tylnego zawieszenia ... chodzi mi o elementy wymieniane przy zmianie amorów????
łożyska
- marcinboree
- Świeżak
- Posty: 72
- Rejestracja: 10 kwie 2011, o 10:33
- Imię: Klaudiusz
- Lokalizacja: tu
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- mehes
- Moderator Leader
- Posty: 1535
- Rejestracja: 4 gru 2009, o 23:10
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
- Kontakt:
Re: łożyska
1# dociągasz z czuciem, nie do oporu
z przodu są inne łożyska
2# wraz z amortyzatorami powinieneś dostać gumy i miseczki
z przodu są inne łożyska
2# wraz z amortyzatorami powinieneś dostać gumy i miseczki
[album]3178[/album]
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- marcinboree
- Świeżak
- Posty: 72
- Rejestracja: 10 kwie 2011, o 10:33
- Imię: Klaudiusz
- Lokalizacja: tu
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re:
!markos pisze:W komplecie masz potrzebne gumki, montujesz je z amortyzatorem.
Luz w lozyskach nie powinien byc wyczuwalny.
No też tak myślę ... , ale facet który zawsze mi robi auto, twierdzi że luz jest taki na ile pozwala zużyte łożysko i że jak by zakręcili je bardziej - to szybciej by się zatarło.... ,dodam że luz wyczuwalny jest taki jak niedokręcone do końca koło... a to już raczej przesada...
czy to możliwe, że jeśli łożysko jest nowe to luz jest realnie niewyczuwalny
( jakie łożysko proponujesz Markos? ) firma ?
ma ktoś może kontakt z kimś albo do sprzedania zestaw żółty albo czerwony pełny z poliuretanu do 300 zł ???
-- sobota, 21 lip 2012, 14:51 --
mehes pisze:1# dociągasz z czuciem, nie do oporu
z przodu są inne łożyska
2# wraz z amortyzatorami powinieneś dostać gumy i miseczki
tak też mówił mechanik . ja się nie bawię bo nie mam czym i gdzie.
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: łożyska
Luz musi być tak nawet książka podaję ale jak najmniejszy. Wg książki podkłądka pod nakretka ma się przesować pod naporem śrubokręta (bez robienia dźwigni). U siebie skręciłem kiedyś na czucie bez luzu i po 1000 km zaczeły chuczeć. Po rozebraniu bierznia ze śladami zatarcia. Niestety podczas jazdy łożysko się rogrzewa metal rozszerza i brak luzu powoduje wzrost temperatury i zniszczenie bierzni łożyka.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
- marcinboree
- Świeżak
- Posty: 72
- Rejestracja: 10 kwie 2011, o 10:33
- Imię: Klaudiusz
- Lokalizacja: tu
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: łożyska
wolga85 pisze: Niestety podczas jazdy łożysko się rogrzewa metal rozszerza i brak luzu powoduje wzrost temperatury i zniszczenie bierzni łożyka.
Łożyska nie są drogie a przy okazji zmienie amory wypatrzyłem bilsteiny za
120 zł może starczą na dłużej. choć bioprąc pod uwagę dziurska na drogach to nie
jest to takie oczywiste.
Może mi ktoś powiedzieć choć na PW jakie mam kupić łożyska?
bo nie zapytałem mechanika a nie wiem czy będzie miał u siebie .
dzięki za info ,- a swoją drogą szkoda, że nikt tego nie poprawił ( rodzaj łożysk )
robiąc choćby zamienniki . chyba -, że może przy swapie na tarcze jest już coś lepszego.
Teraz zdać się trzeba na wyczucie i dobry dzień mechanika przy ich zakładaniu
( co nie znaczy, że w mojego wątpię
