Strona 1 z 1
luzy na biegach
: 4 sie 2012, o 18:38
autor: zosiek162
Witam. Chodzi o to ze ostatnio podnioslem przod samochodu i wlaczylem bieg 1 na wylaczonym silniku to moglem obracac kolem w przod i w tyl 6cm. czy to normalne? myslalem ze taki luz to max 2-3cm. chodzi o to ze jak jade z gorki i puszcze gaz to trzeba chwilke czekac az samochod zacznie stawiac opor i zwalniac hamujac silnikiem i przy gwaltownym przspieszaniu jest chwila i....szarpniecie:( wiec postanowilem go podniesc i sprawdzic luz na kolach. Drugie pytanie chodzi o sprzeglo. mianowicie chodzi o to ze przy przelaczaniu biegow jest szarpniecie takie jak w zajechanym automacie az taki lekki stuk metaliczny slychac. czy to sprzeglo czy polosie moze? ma to zwiazek z moim pierwszym pytaniem o te luzy na kolach? z gory dzieki za odpowiedzi:) pozdro
Re: luzy na biegach
: 5 sie 2012, o 20:59
autor: mehes
Jak wysoko bierze sprzęgło?
Re: luzy na biegach
: 8 sie 2012, o 15:26
autor: zosiek162
sprzeglo bierze na 3/4 od dolu czyli nie na samej gorze ale miedz polowa wcisniecia a gora. a zuzyte sprzeglo ma zwiazek z tym jak samochod ma wlaczony bieg i juz jedzie?
Re: luzy na biegach
: 21 sie 2012, o 23:39
autor: alban
Półosie odpadaja bo jak maja luz to nie az taki . Mialem w combo lekki luz na półosi to po niedługim czasie sie rozpadła.
Re: luzy na biegach
: 26 sie 2012, o 21:26
autor: zosiek162
a moze łożyska półosi czy to nie to? bo kurde jak jade na jedynce i wciskam sprzeglo to normalnie szarpniecie jest takie ze kawa na desce rozdzielczej jakby byla to by sie wylała na bank:(
-- 10 wrz 2012, o 23:38 --
pisze zeby sie pochwalic ze jestem po wymianie sprzegla na sachs! u mnie bylo oryginalne sprzeglo przy przebiegu 180tys:O nie wiem jak to mozliwe...mozecie sobie wyobrazic jak sie tym samochodem jezdzilo...

teraz jestem zadowolony z corsy na nowo:D