GreG Opel Corsa B C20XE-R
: 26 sie 2012, o 16:42
SILNIK: C20XE
- wyważony układ korbowo tłokowy
- wał seryjnie lżejsza wersja
- lekkie koło zamachowe 5kg
- stopień sprężania ~ 10,9:1
- głowica KS700 przygotowana, obrobiona przezemnie
- wałki schrick 268'
UKLAD DOLOTOWY:
- powercap mantzel
- filtr stożkowy simota
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor lexmaul
- kpl. układ wydechowy 2,5" z nierdzewki by TTC Kraków
ELEKTRONIKA:
- Motronic 2.5, przesunięte odcięcie 7800obr
- strojenie TTC Kraków
UKLAD NAPEDOWY:
- skrzynia F20CR
ZAWIESZENIE:
- przód sprężyny od CB GSi amortyzatory FK
- tył sprężyny i amortyzatory FK
- stabilizator przód 24mm
- kpl. poliuretanów
W planach ogarnięcie nowego zawieszenia, mam nadzieje na jakieś porady
HAMULCE:
- hamulce przód Astra F GSi
- tarcza Brembo maxx 256mm, klocki ferodo DS2500
NADWOZIE:
- obspawane kolumny mcpersona i podłużnice
- połączenie kolumn mcpersona z podłużnicą
- wzmocnienie pasa przedniego, mocowania łap reakcyjnych zawieszenia
- wzmocnienie miejsc mocowania wahaczy
- zamocowana podstawa akumulatora w bagażniku
- masa 950kg
WNĘTRZE:
- kierownica Sparco z odsadzeniem
- sportowe pasy bezpieczeństwa sparco
- fotele kubełkowe
MOC:
- seria silnik 1.2 45KM :p
- po swapie i modyfikacjach ~ 191KM 216NM
I jakiś przejazd z Kielc
- wyważony układ korbowo tłokowy
- wał seryjnie lżejsza wersja
- lekkie koło zamachowe 5kg
- stopień sprężania ~ 10,9:1
- głowica KS700 przygotowana, obrobiona przezemnie
- wałki schrick 268'
UKLAD DOLOTOWY:
- powercap mantzel
- filtr stożkowy simota
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor lexmaul
- kpl. układ wydechowy 2,5" z nierdzewki by TTC Kraków
ELEKTRONIKA:
- Motronic 2.5, przesunięte odcięcie 7800obr
- strojenie TTC Kraków
UKLAD NAPEDOWY:
- skrzynia F20CR
ZAWIESZENIE:
- przód sprężyny od CB GSi amortyzatory FK
- tył sprężyny i amortyzatory FK
- stabilizator przód 24mm
- kpl. poliuretanów
W planach ogarnięcie nowego zawieszenia, mam nadzieje na jakieś porady
HAMULCE:
- hamulce przód Astra F GSi
- tarcza Brembo maxx 256mm, klocki ferodo DS2500
NADWOZIE:
- obspawane kolumny mcpersona i podłużnice
- połączenie kolumn mcpersona z podłużnicą
- wzmocnienie pasa przedniego, mocowania łap reakcyjnych zawieszenia
- wzmocnienie miejsc mocowania wahaczy
- zamocowana podstawa akumulatora w bagażniku
- masa 950kg
WNĘTRZE:
- kierownica Sparco z odsadzeniem
- sportowe pasy bezpieczeństwa sparco
- fotele kubełkowe
MOC:
- seria silnik 1.2 45KM :p
- po swapie i modyfikacjach ~ 191KM 216NM
I jakiś przejazd z Kielc