Project 500/1000 - Fifo
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Project 500/1000 - Fifo
Cześć Wam, jako, ze mój zamysł wszedł w faze realizacji to podziele się tym z Wami. Założenie jest proste: finalnie ma być 500KM na 1000kg wagi auta. Oczywiście nie tak od strzała a bardziej etapami, ale do tego będe dązył. Auto ma być z przeznaczeniem mieszanym: uliczno-driftowo-torowym.
Idąc od początku, to jakiś dłuższy czas temu urodził mi się pomysł na jakiegoś niesłabego tylnopęda. Najpierw miał być Nissan 200SX, ale całkiem przypadkiem stanęło na E30. Buda (szeroka coupe) postała ponad pół roku i opatrzyła się na tyle, ze stwierdziłem, ze jednak nie będzie to E30, więc poszukałem dla niej nowego domu. Jednak po kilku miesiącach tez bardziej przypadkiem niż z planu wszedłem w posiadanie poniżej opisywanej E30. Auto na fotach wyglądało pięknie, na żywo trochę gorzej, ale ogólnie bardzo przyzwoicie. Coupe, tzw wąska lampa, pierwszy rok produkcji czyli 1982 … no cóż … miała kilka niedociągnięć, ale ogólnie wyglądało, że tragedii nie ma.
E30 może niektórym znane, kto miał stycznosc z takimi kregami, jeszcze niedługo przed kupnem wygladała tak:
http://www.bmw-syndykat.pl/galeria/uplo ... dd9064.jpg
Od razu napisze, że nie kupiłem jej takiej, ja zgarnąłem w zasadzie samą budę
Buda przezimowała i gdzieś w okolicach wakacji nadszedł jej czas. Plan był taki: usunąć kilka ognisk korozji, załatać dwie dziury, pozbyć się dziur po M-techniku i przejść do performance’u. No niestety rzeczywistość szybko zweryfikowała mój plan. Na ta okoliczność E30 dostała ksywe „Durszlak”.
Tak więc z szybkich spraw blacharskich zrobiło się mozolne naprawianie i przy okazji modyfikowanie budy:
- wyciałem i odtworzyłem fragment budy nad nogami kierowcy – tam blacha nie egzystowała i lało się do środka
- odtworzyłem czesc progu i podłogi w nogach kierowcy
- to samo z drugiej strony
- wymieniłem połowe progu lewego bo trzymał się na włóknie szklanym i szpachli
- załatałem cała mase dziór w prawym tylnym nadkolu i zdecydowanie już mniej w lewym
- odtworzyłem prawie całą wannę prawą i pół lewej
- załatałem kilka mniejszych dziur
- usunałem cała mase wykwitów korozji na podwoziu
To w zasadzie takie wieksze sprawy, mniejszych nie opisuję:
Do tego doszło kilka modów budy:
- wyciecie wneki koła zapasowego
- powiększenie nadkoli przednich pod większy skret
- przygotowanie miejsca pod wydech
- powiększenie tylnych nadkoli
- rozpórka tył stała
- dodatkowe mocowanie wózka tylnego
I kilka innych, czesc jeszcze czeka na swoja kolej
Generalnie po wielu godzinach walki otrzymałem wąską E30 w zasadzie bez korozji
Potem renowacje przeszedł zawias – nie jest on docelowy a bardziej tymczasowy, ale składa się z:
-Przód: gruba laga, TA technik, sprężyny FK
- Tył: wahacze z hamulcem tarczowym, Bilstein B6 i sprezyny H&R z Corsy B (na zdjęciach jeszcze co innego na tyle stąd dupa tak sterczy).
- na całość auta trafią poliuretany
Koła to felgi ATS (całkiem lekkie i wytrzymałe) 17 cali z oponami Toyo
Gdy już ogołociłem i porzeźbiłem budę do auta trafiła klata IRECO wg zał J.
Na chwile obecna tyle, aktualne foty niebawem, dalej na tapecie będzie środek, układ hamulcowy i przymiarki silnika… a no zapomniałbym: Spy foto motoru
Idąc od początku, to jakiś dłuższy czas temu urodził mi się pomysł na jakiegoś niesłabego tylnopęda. Najpierw miał być Nissan 200SX, ale całkiem przypadkiem stanęło na E30. Buda (szeroka coupe) postała ponad pół roku i opatrzyła się na tyle, ze stwierdziłem, ze jednak nie będzie to E30, więc poszukałem dla niej nowego domu. Jednak po kilku miesiącach tez bardziej przypadkiem niż z planu wszedłem w posiadanie poniżej opisywanej E30. Auto na fotach wyglądało pięknie, na żywo trochę gorzej, ale ogólnie bardzo przyzwoicie. Coupe, tzw wąska lampa, pierwszy rok produkcji czyli 1982 … no cóż … miała kilka niedociągnięć, ale ogólnie wyglądało, że tragedii nie ma.
E30 może niektórym znane, kto miał stycznosc z takimi kregami, jeszcze niedługo przed kupnem wygladała tak:
http://www.bmw-syndykat.pl/galeria/uplo ... dd9064.jpg
Od razu napisze, że nie kupiłem jej takiej, ja zgarnąłem w zasadzie samą budę
Buda przezimowała i gdzieś w okolicach wakacji nadszedł jej czas. Plan był taki: usunąć kilka ognisk korozji, załatać dwie dziury, pozbyć się dziur po M-techniku i przejść do performance’u. No niestety rzeczywistość szybko zweryfikowała mój plan. Na ta okoliczność E30 dostała ksywe „Durszlak”.
Tak więc z szybkich spraw blacharskich zrobiło się mozolne naprawianie i przy okazji modyfikowanie budy:
- wyciałem i odtworzyłem fragment budy nad nogami kierowcy – tam blacha nie egzystowała i lało się do środka
- odtworzyłem czesc progu i podłogi w nogach kierowcy
- to samo z drugiej strony
- wymieniłem połowe progu lewego bo trzymał się na włóknie szklanym i szpachli
- załatałem cała mase dziór w prawym tylnym nadkolu i zdecydowanie już mniej w lewym
- odtworzyłem prawie całą wannę prawą i pół lewej
- załatałem kilka mniejszych dziur
- usunałem cała mase wykwitów korozji na podwoziu
To w zasadzie takie wieksze sprawy, mniejszych nie opisuję:
Do tego doszło kilka modów budy:
- wyciecie wneki koła zapasowego
- powiększenie nadkoli przednich pod większy skret
- przygotowanie miejsca pod wydech
- powiększenie tylnych nadkoli
- rozpórka tył stała
- dodatkowe mocowanie wózka tylnego
I kilka innych, czesc jeszcze czeka na swoja kolej
Generalnie po wielu godzinach walki otrzymałem wąską E30 w zasadzie bez korozji
Potem renowacje przeszedł zawias – nie jest on docelowy a bardziej tymczasowy, ale składa się z:
-Przód: gruba laga, TA technik, sprężyny FK
- Tył: wahacze z hamulcem tarczowym, Bilstein B6 i sprezyny H&R z Corsy B (na zdjęciach jeszcze co innego na tyle stąd dupa tak sterczy).
- na całość auta trafią poliuretany
Koła to felgi ATS (całkiem lekkie i wytrzymałe) 17 cali z oponami Toyo
Gdy już ogołociłem i porzeźbiłem budę do auta trafiła klata IRECO wg zał J.
Na chwile obecna tyle, aktualne foty niebawem, dalej na tapecie będzie środek, układ hamulcowy i przymiarki silnika… a no zapomniałbym: Spy foto motoru
Ostatnio zmieniony 8 lis 2012, o 20:34 przez Fifo, łącznie zmieniany 1 raz.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- master1201
- Nowy
- Posty: 166
- Rejestracja: 4 sie 2010, o 13:43
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Śląsk - Strzyżowice !
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Project 500/1000 - Fifo
Przeznaczenie ?
Drift ? Czy do przodu ?
Mi osobiście e30 chyba z bmw się najbardziej podoba
Z niecierpliwością czekam na postępy
Drift ? Czy do przodu ?
Mi osobiście e30 chyba z bmw się najbardziej podoba
Z niecierpliwością czekam na postępy
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
już zedytowałem pierwszego posta, ale napisze też tutaj odpowiadając na pytanie: latanie bokami jak najbardziej, bo auto ma mieć wszelakie zastosowanie. Na pewno będzie zarejestrowane i będzie poruszać się po drogach publicznych a w zalezności od nastawów zawieszenia docelowego będzie na tor lub do driftu
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- Zioo
- Nowy
- Posty: 499
- Rejestracja: 9 sie 2008, o 21:44
- Imię: Adam
- Lokalizacja: ŁDZ
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Project 500/1000 - Fifo
2jz :> na jednej suszarce ?? nie wiem jak wagowo, ale najlepsza ( wzdledem wywazenia do driftu) jest w kombi.. (sprzedawalem pol roku temu taka bogato wyposarzona ze zdrową budą i juz wstawionymi zółtymi powerflexami)
nie przepadam za beemkami, ale kibicuje ostro, bo nie bedzie to do konca bmw jednak
nie przepadam za beemkami, ale kibicuje ostro, bo nie bedzie to do konca bmw jednak
Morette bitch !! ZłooGarage - elektryka/mechanika pojazdowa 883 969 504
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
niezle, fajny sprzet bedzie. silnik nie wiem czy najlepszy mozliwy(tylko ze w zgledu na mase-ale pewnie jest porownywalny z bmw r6), ale z pewnoscia nic duzo lepszego wsadzić się nie da .
skrzynia bedzie ta sama, ktora była spinana z tym silnikiem w suprze?
ta buda ukonczona bedzie wazyła 1000kg, da rade w beemce do tej wagi zejsc?
kombinacja zawiasu to Twoj pomysł czy jakis sprawdzony patent? rozumiem ze waga na tylniej osi jest porownywalna do corsy, ale z korzyścią dla bmw w strone lepszej pracy zawiasu?
czekałem kiedy sie pochwalisz nowym autem
skrzynia bedzie ta sama, ktora była spinana z tym silnikiem w suprze?
ta buda ukonczona bedzie wazyła 1000kg, da rade w beemce do tej wagi zejsc?
kombinacja zawiasu to Twoj pomysł czy jakis sprawdzony patent? rozumiem ze waga na tylniej osi jest porownywalna do corsy, ale z korzyścią dla bmw w strone lepszej pracy zawiasu?
czekałem kiedy sie pochwalisz nowym autem
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
E30 jest trochę z przypadku, ale w nadwoziu kombi bym nie strawił skoro juz jest to tylko Coupe. Ta nie bedzie bogato wyposazona bo warunki beda spartańskie: dwa kubły, szelki i tyle. Jedyna, zreszta calkiem ciezka, ekstrawagancja w tym aucie to ori szyber, który zdecydowałem się zostawić, bede musiał poszukac oszczedności wagowej gdzie indziej. Jak finalnie wyjdzie 1050kg to nie bede płakał, zrobie kilka KM wiecej, zeby uzyskac stosunek 1:2. Na pewno nie będzie to szaleńcza pogoń za zbijaniem masy, bo jakbym się uparł to zrobiłbym wydmuszkę poniżej tony z E30, a nie o to chodzi. Ja tym autem planuje tez czasem na codzień pojeździć.
2JZ-GTE jest moim zdaniem najlepszym mozliwym silnikiem jaki moge wsadzić ze wzgledu na potencjał. Nie ma co porównywać do R6 BMW - moim zdaniem inna liga oczywiście na korzyśc 2JZ-ta. A poza tym, żadna rzedowa szóstka BMW dźwiekiem nie dorównuje JZ-towi
Porszak w zasadzie to da się wsadzic kazdy niemalże silnik, tylko jaki Twoim zdaniem jest dużo lepszy?
Kombinacja zawiasu (chodzi o tył) to zupełnie mój pomysł. E30 ma całkiem lekki tył, na betonowym zawieszeniu bedzie podskakiwał a w tylnym napędzie przeznaczonym nie tylko na tor to nie pomaga. Sprezyny H&R do Corsy sa przyjemnie twarde, daja mi satysfakcjonujący poziom obnizenia auta i sadze, ze ich charakterystyka z całkiem twarda charakterystyka pracy Bilsteina B6 da fajny efekt. Na przetestowanie niestety będzie trzeba jeszcze chwile poczekac.
Co do skrzyni to wciąz się zastanawiam, ale na 6-cio biegowego pancernego Getraga z Supry mnie nie stać... więc na poczatku tez bedzie półsrodek. Docelowo moze połacze to ze skrzynia z Nissana 350Z. Bede robił niebawem takiego moda dla klienta i zobacze jak się sprawdzi.
500KM tez nie będzie od razu. Na początek odpalam na serii w układzie Twin Turbo i jedynie podniesiemy doładowanie sprezarek, zęby zrobic okolice 350KM.
2JZ-GTE jest moim zdaniem najlepszym mozliwym silnikiem jaki moge wsadzić ze wzgledu na potencjał. Nie ma co porównywać do R6 BMW - moim zdaniem inna liga oczywiście na korzyśc 2JZ-ta. A poza tym, żadna rzedowa szóstka BMW dźwiekiem nie dorównuje JZ-towi
Porszak w zasadzie to da się wsadzic kazdy niemalże silnik, tylko jaki Twoim zdaniem jest dużo lepszy?
Kombinacja zawiasu (chodzi o tył) to zupełnie mój pomysł. E30 ma całkiem lekki tył, na betonowym zawieszeniu bedzie podskakiwał a w tylnym napędzie przeznaczonym nie tylko na tor to nie pomaga. Sprezyny H&R do Corsy sa przyjemnie twarde, daja mi satysfakcjonujący poziom obnizenia auta i sadze, ze ich charakterystyka z całkiem twarda charakterystyka pracy Bilsteina B6 da fajny efekt. Na przetestowanie niestety będzie trzeba jeszcze chwile poczekac.
Co do skrzyni to wciąz się zastanawiam, ale na 6-cio biegowego pancernego Getraga z Supry mnie nie stać... więc na poczatku tez bedzie półsrodek. Docelowo moze połacze to ze skrzynia z Nissana 350Z. Bede robił niebawem takiego moda dla klienta i zobacze jak się sprawdzi.
500KM tez nie będzie od razu. Na początek odpalam na serii w układzie Twin Turbo i jedynie podniesiemy doładowanie sprezarek, zęby zrobic okolice 350KM.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- przyciaga
- Moderatorzy
- Posty: 1083
- Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
- Imię: Ania
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
No to będzie moc. Będzie to projekt na miarę Szybkich i wściekłych Trzymam kciuki i wiem że na pewno się uda
Do jednego muszę się przyczepić bo nie byłabym sobą - czemu nie czarna
Ale do E30 ten kolor kompletnie nie pasuję więc bardzo czepiać się nie będę.
Mam nadzieję że kiedyś uda mi się zobaczyć na żywo
P.S. A jak tam córa? Nie pochwaliłeś się w ogóle.
Do jednego muszę się przyczepić bo nie byłabym sobą - czemu nie czarna
Ale do E30 ten kolor kompletnie nie pasuję więc bardzo czepiać się nie będę.
Mam nadzieję że kiedyś uda mi się zobaczyć na żywo
P.S. A jak tam córa? Nie pochwaliłeś się w ogóle.
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...
Pamiętaj, wymień świece.
Pamiętaj, wymień świece.
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
No niestety jest czerwona, ale ten kolor mi nie lezy więc zapewne będzie inny, jednakże sprawa koloru to rzecz zupełnie ostateczna. Jest zatem szansa, ze do ukończenia któregoś tam etapu mechanicznego będzie troche w ciapki
E30 pewnie sie uda. Jak będzie jeździc w przyszłe wakacje a wierze, ze tak, to przyjade na zlot Corsy
Córeczka świetnie, dziękuję, ma 8 tygodni i jest słodziutka
E30 pewnie sie uda. Jak będzie jeździc w przyszłe wakacje a wierze, ze tak, to przyjade na zlot Corsy
Córeczka świetnie, dziękuję, ma 8 tygodni i jest słodziutka
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
W sprawie silnika chodziło mi tylko o masę bo w zasadzie nie ma drugiego takiego silnika, ktorego poszczegolne seryjne części potrafia wytrzymać tak duzo. Idealem było by takie całe aluminowe 2jz, ale nie przypominam sobie niestety zadnego alu r6, o ktorym wiadomo, że zniesie tak wiele.
a nie zastanawiałeś sie na uz'em?jak te dwa siliki wypadaja pod względem wagi? na okolice 500KM chyba w jz tłokow nie trzeba wymieniać? bedziesz silnik cofał czy przesnaczenie auta wyklucza zupełnie taki zabieg?
a nie zastanawiałeś sie na uz'em?jak te dwa siliki wypadaja pod względem wagi? na okolice 500KM chyba w jz tłokow nie trzeba wymieniać? bedziesz silnik cofał czy przesnaczenie auta wyklucza zupełnie taki zabieg?
- bez pozdrowień
- Nowy
- Posty: 117
- Rejestracja: 25 sty 2010, o 13:29
- Lokalizacja: wlkp
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Project 500/1000 - Fifo
byłe E30 Tasiora? Dużo osób właśnie mówiło o tym aucie, że na zdjęciach rewelacja, natomiast na żywo już nie robiła takiego blasku. Kocham E30stki, więc kibicuje jak najbardziej.. Niech zamiata
-
- Nowy
- Posty: 197
- Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Project 500/1000 - Fifo
Widzę że projekt ruszył pełną parą
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
Lichacsw tak ruszył, z ta pełna para to bym nie przesadzał, ale pcha się do przodu
bez pozdrowień w istocie jest to była E30 Tasiora, ja jej w zasadzie w całości nigdy nie widziałem. Juz w czasie rozbiórki. No ale nie mogła na żywo takiego szału robic jak na fotach.
Porszak UZ-FE to fajny motor, ale V8 a ja akurat za V8 nie przepadam. W istocie jest bardzo lekki, natomiast doładowanie tego silnika to kosztowny zabieg a JZ jest Turbo w nominale.
2JZ-GTE znosi spokojnie 500KM bez otwierania słupka.
Nie bede cofał silnika, bo musiałbym pociac cała ściane grodziowa, zrezygnowac z nagrzewnicy, co uniemozliwiłoby jazde z zimie, robic custom przekładnie kierowniczą, montowac pedal-box'a, cofac na maxa fotel etc. Nie za bardzo mi się chce no i to dodatkowy koszt. No i musiałbym szukac tylnej miski do JZ-ta a mam przednią. Poza tym i tak bede jeszcze ciał tunel pod większa skrzynię. Także jeszcze ciecie i spawanie mnie czeka ale nie więcej niz musi
bez pozdrowień w istocie jest to była E30 Tasiora, ja jej w zasadzie w całości nigdy nie widziałem. Juz w czasie rozbiórki. No ale nie mogła na żywo takiego szału robic jak na fotach.
Porszak UZ-FE to fajny motor, ale V8 a ja akurat za V8 nie przepadam. W istocie jest bardzo lekki, natomiast doładowanie tego silnika to kosztowny zabieg a JZ jest Turbo w nominale.
2JZ-GTE znosi spokojnie 500KM bez otwierania słupka.
Nie bede cofał silnika, bo musiałbym pociac cała ściane grodziowa, zrezygnowac z nagrzewnicy, co uniemozliwiłoby jazde z zimie, robic custom przekładnie kierowniczą, montowac pedal-box'a, cofac na maxa fotel etc. Nie za bardzo mi się chce no i to dodatkowy koszt. No i musiałbym szukac tylnej miski do JZ-ta a mam przednią. Poza tym i tak bede jeszcze ciał tunel pod większa skrzynię. Także jeszcze ciecie i spawanie mnie czeka ale nie więcej niz musi
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
fajny projekt, bardzo mi się podobają E30, silnik też zacny. Robiłem kilka rzeczy do takiego silnika (m.in lekkie koła pasowe) do tej supry
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
Mały update fotograficzny, do auta trafiły dystanse 30mm. Zrezygnowałem ze śrub na rzecz szpilek. A z przyjemniejszych dla oka w użytkowaniu auta rzeczy w prezencie od żony zamszowa kiera RRS z odsadzeniem 90mm i naba ori MOMO.
Poza tym prace co nieco posuneły się do przodu, ale zdjęcia dopiero musze ogarnąć. Stwierdziłem natomiast, ze jednak nie ma co isc w półsrodki i trzeba od razu pójśc grubo więc zaczałem kompletowac graty na setup BIG Single Turbo Żeby nie było to od razu robie setup z zapasem, jakby przypadkiem wpadł mi do głowy pomysł zauwazalnie przekroczyć 500KM. Tak więc półki sie zapełniają a fotorelacja niebawem
Poza tym prace co nieco posuneły się do przodu, ale zdjęcia dopiero musze ogarnąć. Stwierdziłem natomiast, ze jednak nie ma co isc w półsrodki i trzeba od razu pójśc grubo więc zaczałem kompletowac graty na setup BIG Single Turbo Żeby nie było to od razu robie setup z zapasem, jakby przypadkiem wpadł mi do głowy pomysł zauwazalnie przekroczyć 500KM. Tak więc półki sie zapełniają a fotorelacja niebawem
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
Mnie aż tak zona chyba nie kocha...
Chociaż... Felgi mi kupiła... No dobra... tez mnie kocha
Działaj Pan, bo ja bym się szmajtnął na prawym
Chociaż... Felgi mi kupiła... No dobra... tez mnie kocha
Działaj Pan, bo ja bym się szmajtnął na prawym
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
Kilka dodatkowych fotek klatki oraz pierwsza przymiarka silnika
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
Z braku czasu w projekcie za wiele się nie dzieje a przynajmniej nie takich widocznych rzeczy. Jedyne co to wyspawałem łapy pod JZ-ta i pracuje nad przeniesieniem napędu, w między czasie robiac przeglad silnika i kompletując fanty.
Tak wiec na półkę trafiła spręzarka twin scroll GT35:
Zewnetrzny WG:
Kolektor wydechowy, żeliwny z wyjściem na zewnetrzny wg. Kolektor jest mega fajny, na pewno nie będzie pekał co się czasem zdarza przy rurowych chińczykach, bardzo kompaktowy...jedyny jego minus to że nie jest pod twin scrolla No ale działac bedzie
Szyna paliwowa HKS Style + wtryskiwacze Siemens Deca 875ccm top feed.
mam jeszcze kilka fantów, ale nie obfotografowanych, więc to przy nastepnej okazji.
Pozdr.
Tak wiec na półkę trafiła spręzarka twin scroll GT35:
Zewnetrzny WG:
Kolektor wydechowy, żeliwny z wyjściem na zewnetrzny wg. Kolektor jest mega fajny, na pewno nie będzie pekał co się czasem zdarza przy rurowych chińczykach, bardzo kompaktowy...jedyny jego minus to że nie jest pod twin scrolla No ale działac bedzie
Szyna paliwowa HKS Style + wtryskiwacze Siemens Deca 875ccm top feed.
mam jeszcze kilka fantów, ale nie obfotografowanych, więc to przy nastepnej okazji.
Pozdr.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
Mam nadzieję, ze bedzie Choc to się tyczy strony mechaniczno-elektronicznej, wizual jest na ostatnim miejscu i już wiem, ze to bedzie temat, którego chyba raczej długo nie ruszę
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
byle nie był łaciaty w podkładzie tylko w jednym kolorze, miał zderzaki na swoim miejscu i z zewsntrz był tak seryjny jak ie da. moim zdaniem wtedy bedzie ok, po nadwoziem bedzie to co tygryski lubia najbardziej
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
Nie no łaciaty raczej nie będzie, ale pewnie w jednym kolorze też nie bo obecny czerwony nie jest oryginalny i raczej identycznego nie zdobedę więc bedzie musiał być w róznych odcieniach czerwieni
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- Peter
- Nowy
- Posty: 351
- Rejestracja: 20 gru 2012, o 22:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Project 500/1000 - Fifo
O ile mi się wydaje to silnik 2JZ-GTE w wersji TT miał 320 km seryjnie na rynku USA ... Ale silnik naprawdę zacny bd na pewno dawał radę.... Mój kolega jeździ nissanen r33 z silnikiem rb25det typowo przerobiony do driftu ...
Klatkę ma trochę inaczej zrobioną , lampy ma wyrzucone tylko wstawki z laminatu , zderzaki, klapę bagażnika , maskę , i wiele innych rzeczy których nie pamiętam .... Jakbyś potrzebował dobre profi opony do driftu to podam numer do niego
Klatkę ma trochę inaczej zrobioną , lampy ma wyrzucone tylko wstawki z laminatu , zderzaki, klapę bagażnika , maskę , i wiele innych rzeczy których nie pamiętam .... Jakbyś potrzebował dobre profi opony do driftu to podam numer do niego
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
Tak wersja USA tego silnika miała 320km, wersja JDM 280 ale za to wyższy moment obrotowy od wersji USA. Nie ma to znaczenia bo i tak jak widac plan odpalenia na serii uległ zmianie i jade od razu z singlem.
Za opony, dzięki, też mam dostep do takich w Krk, ale na początek pomęcze uzywki - nieco tańsza opcja
Za opony, dzięki, też mam dostep do takich w Krk, ale na początek pomęcze uzywki - nieco tańsza opcja
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- Peter
- Nowy
- Posty: 351
- Rejestracja: 20 gru 2012, o 22:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Project 500/1000 - Fifo
Ok nie ma problemu ...
Czyli masz jdm 280 km z wyższym momentem ... a do driftu nie potrzeba czasem "Kopa" w dolnych zakresach ?? Nie jestem specem tak tylko pytam ...
Czyli masz jdm 280 km z wyższym momentem ... a do driftu nie potrzeba czasem "Kopa" w dolnych zakresach ?? Nie jestem specem tak tylko pytam ...
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
Fifa to juz i tak rybka czy miał jdm czy usdm bo 2 seryjne, małe turbiny ustapia miejsca jedenj duzej po to zeby mozna było zrobić wiecej mocy i moementu.
Fifo jak sie maja przebiegi mocy i momentu na twin i big single, masz gdzies pod ręka jakies wykresiki zeby przy nastepnym apdejcie wrzucic?
Fifo jak sie maja przebiegi mocy i momentu na twin i big single, masz gdzies pod ręka jakies wykresiki zeby przy nastepnym apdejcie wrzucic?
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
Cos się znajdzie Generalnie kiedys analizowałem serię 2jz z 2jz na singlu i twin scrollu, oczywiście można mówić o póxniejszym wstawaniu sprężarki etc, ale i tak z racji tego, ze na singlu idzie się raczej w wyższe moce to sprawa wyglada tak, ze oczywiście ponizej 2500/2700 na jednej sprężarce jest lekka zmuła, ale juz przy 3 tyś wszystko zaczyna się wyrównywać. Tyle tylko, ze tam gdzie 2 seryjne maja max momentu to singiel jeszcze pompuje dążac dopiero do maxa. Wrzuce jakies wykresy przy okazji.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Project 500/1000 - Fifo
Jeżeli uznam, ze jest mi potrzebne to jasne, mam jeszcze stara instalacje z Corsy i nówke sztukę NX'a z wieksza butą a stacja tankowania nitro stoi bądź co bądź u mnie w firmie więc z dostepem do gazu też nie najgorzej ale mimo wszystko tak jak benzyna, nitro nie jest za darmo więc zobaczymy. Zastanawiam się nad Quick Spool Valve, ale mam watpliwości co do bezawaryjnego działania tego diwajsu.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs