
Wałek Irmscher X-17 :
- czas 300/103
- wznios 10,2/3,0
- otwieramy/zamykamy 35/73-68/35
Głowica:
-Duże zawory dolotowe Risse 35mm
-Niezbędne jest kółko rozrządu z regulacją do nastaw - Gażniki i zapłon , synchronizacja przepustnic .
Blok:
-Tłoki doprężające 10,5 : 1
Teraz najważniejsze Specyfikacja dysz jest tylko i wyłącznie dla podwójnych gażników firmy Weber model DCOE 40 :
- Ruch uliczny : najbardziej łagodna praca motoru jaką udało mi się uzyskać

Dławiki 28 mm
Dysza wolnych obrotów 59F21
Główna dysza 100
Dysza powietrza 160
Dysza pompy 40
Emulsia F47
Venturi 4,0 mm
Co do dyszy komory pływakowej jest indywidualna sprawa w zależności od obróbki głowicy ? U mnie nie ekstremalnie

Wymienione Dysze są sprawdzone choć jak każdy rasowy mechanik wie silnik silnikowi nie równy

Każdy kto zna mniej więcej specyfikę tego modelu to mu już 3/4 zaoszczędzi czasu

Na sezon 2013 będzie opracowana po podjazdach wersja najbardziej wysilona z charakterystyką najmocniejszej CA SPRINT B200 z edytuje temat w tym miejscu
