
Miało nie być dłubania ale nie wyszło... strasznie się stęskniłem za dłubaniem swojego samochodu i lecimy z tematem

MODEL: Passat B5 1999r
SILNIK: 1.9 TDI AJM
MOC: seria 115KM
ZAWIESZENIE: AIRRIDE zbudowany na zawieszeniu KW variant 2 na wkładach KONIz regulacją twardości.
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: DARE

OPONY : ACHILLES ATR 225/30 przód, 235/30 tył .
NADWOZIE: OEM+ , kierunki USA z podświetleniem, tylna klapa polift.
WNETRZE: seria + fotele i kanapy z CC, słupki + sufit odziane w alcantare, nowa kierownica z Golf 4 R32
AUDIO: Radio Alpine,
FRONT : Wzmacniacz ESX 1500.5,
Głośniki RS AUDIO SPL,
REAR : Wzmacniacz Harmann Kardon CA470
Głośnik : RS AUDIO BASIC,
SUB : JBL GTO 12" / RS AUDIO 8" ,
okablowanie Earthquake + kondensator.
PLANY: Korekta lakieru na wiosnę

Zaraz po odebraniu autka zawiozłem go do znajomego z ASO VW na pełny serwis, przy którym wymieniłem :
-kpl. rozdząd
-łożysko prawe przód
-intercooler gdyż stary był dziurawy

-Oleje i filtry
Samochód do jazdy typowo na co dzień...

Na wstępie wpadły kierunki US gdyż jeden ori wypadł na zakręcie !?

Po wstępnym myciu, polakierowaniu znaczna na czarny mat, założeniu kierunków US i nałożeniu wosku i auto wygląda tak :



Zakupiłem od razu zawieszenie gwintowane KW variant 1... lecz jak paczka przyszła okazało się, że to tak naprawdę KW variant 2 na wkładach KONI z regulacją twardości


Kupiłem też felgi...


8,5" przód i 10" tył
No i odpowiednie oponki dla felg...

Oraz nowy środek z CC

W tym momencie sprężyny z gwintu się odnawiają proszkowo, same tuleje gwintu piaskują i cynkują, ranty z felg polerują a jak wrócą felgi to rotory lecą do lakiernika a nowy ciekawy kolor
Dziś odebrałem gwint z piaskowania/cynkowania/proszkowania




Zabrałem się też zaraz po pracy za czyszczenie śrubek, które kupiłem z BBS RM

Jutro z rana lecą do chromu

Z nowości wpadnie też nowa kiera i mieszek od CARSDREAM.COM - ta seryjna 4ramienna jest dramat..


AIR

Zestaw Przem-a

Będzie rozbudowany na bazie KW v2

I szpulki po polerce rantów...


Pomimo braku zimy wpadły nowe bałwanki


Szpule odebrane z polerki od Emilsona po nagwintowaniu otworów pod ori śruby z BBS RM, które są aktualnie w chromowaniu...


Koła oklejone i zawiezione do lakiernika



Wnętrze już rozebrane :




Wszystko przygotowane pod wygłuszenie, poprowadzenie instalacji pod audio, air i montaż kanap z B6CC .
Do tego środek zostanie gruntownie wymyty, tapicerki wyprane, a góra dostanie nowy materiał

skompletowałem też granie na bardzo przyzwoitych komponentach RS AUDIO i ESX

Czekam jeszcze na maty do wygłuszenia i tunel środkowy z podłokietnikiem B5FL a tymczasem instaluję moduł centralnego zamka z pilotem, alarm i nowy przedni zamek kierowcy bo stary nie działał..
Teraz walczę z wygłuszeniem i montażem foteli CC



Jeden już siedzi tak jak powinien z czego bardzzooo się cieszę

Odebrałem też felgi od lakiernika i efekt przerósł moje oczekiwania... na żywo wyglądają mega...

A tu podczas montażu opon :


W tym tygodniu chcę skończyć wygłuszanie reszty i położyć kable + wyprać dywan i poskładać już połowę do kupy.
Góra od słupków będzie odziana na nowo alcantarą

Będę updatetował
