Silnik: 1.4i 60KM Seria ( w planach swap na 2.0 8v)
Układ dolotowy: Seria
Układ wydechowy: seria oraz końcowy ULTER
Zawieszenie: Gwint Ta-technic
Elektornika: seria
Układ napędowy: seria
Hamulce: tarcze mikoda, klocki TRW
Body: BadLock
Wnętrze: fotele Tigra
Moc: 60KM
Witam mam na imię Artur i od od maja 2013 roku jestem posiadaczem Zielonej/niebieskiej (wieczne sprzeczki z Zoną o kolor) Corsiawki z silniczkiem 1.4i 60KM + LPG.
Corsa kupiona specjalnie do zabawy i żeby było przy czym pogrzebać, gdyż zawsze marzyłem żeby mieć szybkie zwinne autko które sobie zbuduję a nie kupię gotowca...
Docelowo miało być UNO z silnikiem 1.2 z turbinką, bo parę takich autek porusza się po naszych drogach ale z powodu wypadku zaniechałem tego projektu.
Więc do rzeczy:
Tak Corsa prezentowała się w dniu zakupu, BadLock już był:

przepraszam za jakość zdjęc, robione kluczem do kół.
Zaraz po zakupie standardowo filtry, płyny, rozrząd.
Potem cały nowy tłumik od kolektora a na koniec Dedykowany ULTER:

Następnie na pokładzie zagościły Oplowskie aluski mocno spolerowane:

Jak widać na foto powyżej, było za wysoko, a że mam lęk wysokości to wskoczył Kompletny Gwint Ta-technic, nowy i mimo rozbieżnych opinii ja jestem zadowolony i polecam każdemu bo nie ma betonu jak mówią Ci co nigdy nie jeździli na tym:

Już mówię, że można niżej ale mi wystarczy...
W tym samym czasie a chyba nawet przed montażem gwintu powalczyłem z hebelkami, tarcze mikoda nacinane i nawiercane i klocki TRW (polecam jestem zadowolony z zestawu):

Zamontowałem też przednie fotele od Tirgy no ale tym to nie ma się co chwalić bo nie wiem co z kanapą zrobić bo ma inne obszycie...
Co do dalszych planów to raczej rozpórka i wymiana tylnych bębnów i szczęk na serię albo sam nie wiem na co...
Potem swap na 2.0 8v 115KM i dzięki temu forum widzę jakie to proste... Żart...
Więc podsumowując, moja Corsiawka to auto do zabawy i jak tylko fundusze będą pozwalały to za rok o tej porze będzie ogień...

Pożyjemy zobaczymy...