Strona 1 z 2

Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 22 sie 2013, o 15:15
autor: Testarossaxxx
MODEL: 1995, Corsa B, ilosc drzwi 3

SILNIK: w planach wałki G x30xe 4x, C25XE, poszerzone wylotki od kolektora wydecowego ( przynajmniej tak sprzedawca twierdzi)

UKLAD DOLOTOWY: dolot ze sportowym stożkiem

UKLAD WYDECHOWY: jeszcze nic, w serii od 1.4, tylni wydech WM Sport basowy dwururka skośna

ELEKTRONIKA: seria

UKLAD NAPEDOWY: Płaskie koło 6.4kg z C20XE, sprzęgło z C20Xe, skrzynia F16

ZAWIESZENIE: obecnie seria, niedługo gwint

HAMULCE: zwykłe wentylowane tarcze od cali 256x54 klocki z zaciskami też

BODY: listwy chromowane, do wycięcia, będą nowe lampy, pomalowana komora (blue) oraz filtr stożkowy, osłona silnika v6 tez (blue)

WNETRZE: seria

AUDIO: wzmacniacz dls a6 1200 W RMS, skrzynia basowa Infinity 1220De moc 600 W RMS, 1800 W MAX, kondensator XENIUM 2 farady, grube kable audio hollywood, gruby kabel na + od konda do aku, tweetery power bass 140 W, narazie tyle, nie skończone audio

INNE: przyciemniane szyby lustrem weneckim! :grin:

Obrazek Obrazek Obrazek

MOC: 60KM>170KM>~185KM swapie

http://motokiller.pl/96221/Swap-Corsa-B-25-V6

: 22 sie 2013, o 23:55
autor: !markos
A moze by tak opisac zgodnie ze wzorem? Bo wlasciwie to nic z tego opisu nie wynika.

Fotki? Szumnie to nazywasz. Na razie widac tylko, ze silnik jakos wisi. Zdjecia wstawia sie tak jak na kazdym innym forum w sieci - w znaczniki [img]...[/img].

Znajomy, od ktorego kupiles silnik, jest podrasowany? W sensie ma jakies fajne dziary i katuje sie na silce? :lol:

Re:

: 23 sie 2013, o 13:17
autor: Testarossaxxx
rozumiesz co znaczy słowo "podrasowany"? podrasowany mechanicznie, sięgnij po słownik najlepiej :)7

Re: Re:

: 23 sie 2013, o 14:02
autor: !rafi
Testarossaxxx pisze:rozumiesz co znaczy słowo "podrasowany"? podrasowany mechanicznie, sięgnij po słownik najlepiej :)7
Przeczytaj 10 razy na głos zdanie, które napisałeś w pierwszym poście, to może zrozumiesz o co Markosowi chodziło :pig:

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 23 sie 2013, o 14:37
autor: szymi870
"Sięgnij po słownik",dobrze powiedziane ,zastosuj się do tego "Patryś" :)2 poszukaj też trochę rozumu w głowie :pig:

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 23 sie 2013, o 15:45
autor: Testarossaxxx
zajrzałem w głębiej w temat, kurcze czemu mam Patryś, muszę to zmienić, dobra opisane już jest, zdj też wstawione, sory za kłopot mały powoli do tego dochodzę :D

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 23 sie 2013, o 16:54
autor: yosh
Tak się zastanawiam skąd silnik bierze moc 190hp skoro pod pokrywami wciąż jeszcze siedzą wałki E i F :-?
Jeśli idzie o hamulce , 256 to zdecydowanie za mało , choć na początek wystarczy .

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 23 sie 2013, o 17:14
autor: Testarossaxxx
no siedzą siedzą też się zastanawiam ;/ napewno to nie jest seryjne 170 KM bo znajomy ktory mi sprzedawal tam jest dobre 190 KM bez tych wałków z ozn G, o dziwo może jest jak mówił, a może zwykła seria, hamulce jak narazie 256, a słyszałem jeszcze o 288mm ? tylko skąd? z vectry ? skąd 288 m hamulce brać najlepiej? bo tylko i takie też zakładają.. ;)

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 23 sie 2013, o 18:16
autor: czerwo
288mm - Calibra Turbo/Vectra A Turbo, nawet teraz na tablicy ktoś sprzedaje, masz linka: http://tablica.pl/oferta/zaciski-calibr ... f6d5de9fbc

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 23 sie 2013, o 19:17
autor: Testarossaxxx
dzięki :) rozmawiałem ale musiałbym do tego dokupić tarcze, klocki, ja mam komplet na 256 mm więc narazie to mi wystarczy, kiedy indziej się odezwę bo chętnie to kupię, Pozdro :)

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 23 sie 2013, o 20:07
autor: sview
Ja mam 256 nacinane i wiercone do tego dobry klocek i uwierz że prędzej opony stracisz niż miał by spuchnąć pedał hamulca

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 23 sie 2013, o 20:31
autor: Testarossaxxx
sview pisze:Ja mam 256 nacinane i wiercone do tego dobry klocek i uwierz że prędzej opony stracisz niż miał by spuchnąć pedał hamulca
ja wiem nawet rozmawialem ze znajomym tez ma corse b 2.5, tylko ze zwykle 256 mm , ja mu zaproponowalem nacinane tarcze i wiercone a co do klockow to sie chyba na nacinanej tarczy szybciej zuzyje? klocek z serii czy jakis wyzszej półki ? taka tarcza nacinana z 60 zl kosztuje slyszalem

: 23 sie 2013, o 20:50
autor: !markos
Opony to mozna tak samo swietnie stracic na jakichs niewentylowanych mikrusach. Wystarczy odpowiednio mocno kopnac w pedal, ale przeciez nie tak sie hamuje, prawda? :zakrecony:
256mm jest spoko, ale nie sadze, zeby bylo wystarczajace do samochodu o takich osiagach. 130 koni by oblecialo, ale prawie 200 to juz nie za bardzo.

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 24 sie 2013, o 00:20
autor: sview
Tarcza 60zł? Cięzko zwykła za to kupić:P

Ja mam takie tarcze http://allegro.pl/tarcze-ebc-turbo-groo ... 93142.html
i takie klocki http://allegro.pl/klocki-p-ebc-green-op ... 28276.html
Płyn hamulcowy http://allegro.pl/plyn-hamulcowy-motul- ... 90003.html

I przy 170KM jest to wystarczające

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 24 sie 2013, o 16:22
autor: yosh
sview pisze:I przy 170KM jest to wystarczające
Też mam wentylowane 256 (fakt , nie nacinane i nie nawiercane ale dobrej marki) , przy gwałtownym hamowaniu jest rewelacja , zagotowane tarcze też świetnie sobie radzą , pytanie ile wytrzyma tarcza nim zaczną pojawiać się pęknięcia , bo przy swobodnym hamowaniu z 200stu na 50siąt świecą jak żarówki :-?

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 24 sie 2013, o 17:53
autor: Porszak
swiev to moze wsiadz do auta z 4 tarczami typu 288/260 lub zamiast 288, 305 i powiedz mi czy widzisz roznice miedzy 256 :lol: bo ja widze zajebista, a mam porownanie na codzien i to w aucie 200kg ciezszym od CB. jedno auto zdaje prawie w miejscu, a drugie tylko hamuje.

btw. swap hebli na 288 jest opisany na forum

a 190KM jest z poszerzonych wylotek, też głupie pytania zadajecie :-P .

do tych co przetestowali, ile daje sam program w seryjnym 2.5?

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 24 sie 2013, o 19:50
autor: sview
Ja Cie rozumie pewnie że bedzie lepiej hamować:) ale już felg 14" nie wsadzisz

Sam w Calibrze mam 300mm a auto 1300kilo waży

Mi w Corsie program i regulator paliwa 4 bar dały 18kM i 24Nm

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 24 sie 2013, o 20:44
autor: Testarossaxxx
a właśnie panowie... tarcze 288mm wentylowane nacinane i nawiercane na rozstawie 4x100 są gdziekolwiek dostępne ? bo wiem że z calibry v6 jest chyba na 5x100 rozstaw?. rozstaw na 4x100 jest trudno dostępny...

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 24 sie 2013, o 23:05
autor: sview
Weź sobie zaciski z Omegi MV6 296mm Kup tarcze z renault scenic 300mm 4x100 stocz je do 298mm i masz 298mm :D

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 25 sie 2013, o 22:12
autor: Porszak
a offset tarczy?

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 25 sie 2013, o 22:22
autor: sview
podkładki 1mm pod zacisk i działa;)

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 14 lut 2014, o 17:29
autor: Testarossaxxx
a więc ten tego.... mały burdel, ale już kończymy tą cholerną strzałę :) STELMI miałem dość dawno temu wrzucić tu zdj, co Ci na gg pisałem, to teraz już są... ten kolektor dolotowy nie specjalnie pasuje chyba co?

Obrazek
Obrazek

w sumie... to tyle, w sumie będzie prawdopodobnie jeszcze trochę pracy zanim usłyszę dźwięk zamykanej się maski :)

jutro będzie filmik i fotki jakieś jak coś jeszcze pomyślę,

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 14 lut 2014, o 20:11
autor: gtszudi
dlaczego dolotowy nie pasuje ? przecież jest od tego silnika ?

wiesz wogole co robisz ? po samych zdjęciach widać ze silnik jest krzywo.

dalej to powiedz mi co i jak wg opisu a zaczniemy się udzielać jak należy bo w tym momencie pokazujesz nam jak bardzo masz w dupie regulamin i schemat projektu.

BASTA

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 14 lut 2014, o 20:33
autor: Testarossaxxx
gtszudi pisze:dlaczego dolotowy nie pasuje ? przecież jest od tego silnika ?

wiesz wogole co robisz ? po samych zdjęciach widać ze silnik jest krzywo.

dalej to powiedz mi co i jak wg opisu a zaczniemy się udzielać jak należy bo w tym momencie pokazujesz nam jak bardzo masz w dupie regulamin i schemat projektu.

BASTA

Wiem co robie, kolego chodzilo mi o barwy i.kolorystyke komory silnika wraz z kolektorem, a co.do silnika, nie jest krzywo bo pokrywa silnika jest tak polozona ze sie taj wydaje, silnik jest dobrze w pionie, Pozdrawiam

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 14 lut 2014, o 21:05
autor: ja37
Testarossaxxx pisze:HAMULCE: zwykłe wentylowane tarcze od cali 256x54 klocki z zaciskami też
Może za późno, ale co wy kceta od hamulcófff?
Są zajebiste przecież, a wy jakieś wydumki 298, czy 300 proponujecie.
256 sie zmieści w felgę 14", a Wy naciągacie na większe buty.
I koszty.
A tu już są zajebiste hamulce, nigdy ich nie zagrzeje.
Pozdro ;)

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 15 lut 2014, o 19:50
autor: sview
Mi osobiscie w Corsie 256 wystarczają:) w Calibrze nie dawały rady to wsadziłem 300 i na moje jazdy to są aż za dobre

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 15 lut 2014, o 20:10
autor: -=m&m=-
256 to mi w x14xe starczało, w c20xe już pachniało malizną

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 15 lut 2014, o 20:53
autor: sview
Jak bym cały czas upalał to pewnie by tak było ale na codzienną jazde? i to jeszcze latem? teraz Corsa czeka na nowy sezon w garażu a Latem pykam nią rekreacyjnie jakieś 300km na miesiac:) i to są raczej wycieczki a nie wyścigi

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 15 lut 2014, o 21:08
autor: -=m&m=-
zrobisz jak będziesz uważał...

Re: Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM

: 15 lut 2014, o 22:19
autor: Testarossaxxx
Zrobilem w koncu porzadek, kolektor tylni poprawiony i zamontowany, ale najciekawsza jest odleglosc kolektora od rozrusznika jakies 2.5 cm :D zostal mi do pospawania wydech noi trzeba bedzie jakies weze chlodzenia zalatwic :D Obrazek a ten kolektor dolotowy chyba dam w jakis kolor kanarka... albo poprostu typowo ()srebrny?)