Witam
Posiadm corse b 1.2 45km od 1,5 roku. Do tej pory nie mialem z nią zadnych problemow ale niestety sie pojawily ;/ Od razu powiem ze jestem zielony w sprawach elektryki ;/.
Oto problemy:
1.Wyswietlacz TID resetuje sie przy kazdym odpaleniu samochodu np gdy wieczorem z gasze a rano zapale to juz niestety wysietlacz resetuje sie do fabrycznych ustawien.
2.lampka podswietlajaca ilosc paliwa na desce rozdzielczej sie nie pali(mozliwosc przepalenia).Czy mozna ja jakos wymienic jak rozkrece deske rozdzielcza?
3.Przy odpalonym samochodzie na luzie i nie tylko gdy dodaje gazu slychac jakby woda wrzala siedzac w samochodzie.Czego to moze byc problem? cos z plynem chlodniczym ?
4.Za kazdym razem gdy samochod osiagnie temp 90 C zapala mi sie kontrolka check engine ;/ dziwna sprawa.Dodam ze wymieniana byla sonda lamba moze cos tutaj jest nie tak oraz moja corsa charakteryzuje sie duzym niestety spalaniem 7-8 l teraz w mrozy.
Jesli byly gdzies takie tematy to bardzo przepraszam ale nie znalazlem.
Jak ktos bys cos wiedzial na temat tych problemow to prosze o rade bym byl bardzo wdzieczny oraz bardzo prosze wyjasnieje co gdzie zrobic
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
Pare problemow z instalacja i nie tylko
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Pare problemow z instalacja i nie tylko
1. Sprawdź bezpieczniki
2. Niektóre modele corsy w ogóle jej nie miały ,ale jak działa to tak wystarczy zmienić żarówkę.
3. Nieodpowietrzona instalacja albo mało płynu chłodniczego.
4. Trzeba by odczytać błędy (można wymrugać kod błędu robiąc zwierając dwa styki w złączu diag). Bo skoro kontrola się zapala to błąd jest (podejrzewam padnięty czujnik temperatury cieczy ,są dwa jeden na sterownik silnika drugi na deskę rozdzielczą). http://www.youtube.com/watch?v=D_RKgSwvIYs
2. Niektóre modele corsy w ogóle jej nie miały ,ale jak działa to tak wystarczy zmienić żarówkę.
3. Nieodpowietrzona instalacja albo mało płynu chłodniczego.
4. Trzeba by odczytać błędy (można wymrugać kod błędu robiąc zwierając dwa styki w złączu diag). Bo skoro kontrola się zapala to błąd jest (podejrzewam padnięty czujnik temperatury cieczy ,są dwa jeden na sterownik silnika drugi na deskę rozdzielczą). http://www.youtube.com/watch?v=D_RKgSwvIYs
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 5
- Rejestracja: 5 gru 2013, o 09:08
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Pare problemow z instalacja i nie tylko
Dzięki wielkie wszystkie twoje rady pomogły
Szacunek
Pozdrawiam
Szacunek
Pozdrawiam