Pare problemow z instalacja i nie tylko

Wszystkie informacje o elementach układu elektrycznego Corsy B.
ODPOWIEDZ
pr0seba69
Bez listowiec ;-)
Posty: 5
Rejestracja: 5 gru 2013, o 09:08
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Pare problemow z instalacja i nie tylko

Post autor: pr0seba69 »

Witam

Posiadm corse b 1.2 45km od 1,5 roku. Do tej pory nie mialem z nią zadnych problemow ale niestety sie pojawily ;/ Od razu powiem ze jestem zielony w sprawach elektryki ;/.
Oto problemy:
1.Wyswietlacz TID resetuje sie przy kazdym odpaleniu samochodu np gdy wieczorem z gasze a rano zapale to juz niestety wysietlacz resetuje sie do fabrycznych ustawien.
2.lampka podswietlajaca ilosc paliwa na desce rozdzielczej sie nie pali(mozliwosc przepalenia).Czy mozna ja jakos wymienic jak rozkrece deske rozdzielcza?
3.Przy odpalonym samochodzie na luzie i nie tylko gdy dodaje gazu slychac jakby woda wrzala siedzac w samochodzie.Czego to moze byc problem? cos z plynem chlodniczym ?
4.Za kazdym razem gdy samochod osiagnie temp 90 C zapala mi sie kontrolka check engine ;/ dziwna sprawa.Dodam ze wymieniana byla sonda lamba moze cos tutaj jest nie tak oraz moja corsa charakteryzuje sie duzym niestety spalaniem 7-8 l teraz w mrozy.

Jesli byly gdzies takie tematy to bardzo przepraszam ale nie znalazlem.
Jak ktos bys cos wiedzial na temat tych problemow to prosze o rade bym byl bardzo wdzieczny oraz bardzo prosze wyjasnieje co gdzie zrobic :D

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
Awatar użytkownika
wolga85
Weteran
Posty: 1035
Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
Imię: Marcin
Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Pare problemow z instalacja i nie tylko

Post autor: wolga85 »

1. Sprawdź bezpieczniki
2. Niektóre modele corsy w ogóle jej nie miały ,ale jak działa to tak wystarczy zmienić żarówkę.
3. Nieodpowietrzona instalacja albo mało płynu chłodniczego.