kasmarkos pisze:ewidentne dlawienie dolotu przy lpg II gen ale w sekwencji to nie ma zadnego zastosowania. tak jak pisal rafi reset kompa jazda na.benzynie zeby na nowo polapal parametry i dopiero regulacja lpg. na lpg moze dobrze chodzic bo mapy wtysku sa zrobione do tego patentu.
Gdzieś czytałem że tak załatwia się sprawę zamienników przepływek.
Tzn ukierunkowuje sie w ten sposób przepływ powietrza bardziej w miejsce pomiaru i dlatego hula dobrze.
Chociaz nie wiem jak przepływka ma się do lpg ,ogólnei ta teoria- czy wtedy tez powinno mulić ?
-- 26 lut 2014, o 15:56 --
michanio91 pisze:kasmarkos pisze:ewidentne dlawienie dolotu przy lpg II gen ale w sekwencji to nie ma zadnego zastosowania. tak jak pisal rafi reset kompa jazda na.benzynie zeby na nowo polapal parametry i dopiero regulacja lpg. na lpg moze dobrze chodzic bo mapy wtysku sa zrobione do tego patentu.
Gdzieś czytałem że tak załatwia się sprawę zamienników przepływek.
Tzn ukierunkowuje sie w ten sposób przepływ powietrza bardziej w miejsce pomiaru i dlatego hula dobrze.
Chociaz nie wiem jak przepływka ma się do lpg ,ogólnei ta teoria- czy wtedy tez powinno mulić ?
No i co znaczy reset kompa ? Znaczy tego pb mi chodzi ?
Dla mnei reset odbywał sie zawsze przez ściaganie klemy
