




Na początku sadziłem, że mam coś nie tak z geometrią auta, ale na zdjętych oponach zimowych nie widać żadnych oznak ... ?
Pierwszy raz spotykam się z czymś takim...czego wynikiem może być powyższe uszkodzenie opony?
w tym przypadku jest to wewnętrzna część oponykasmarkos pisze:Moje opony tak wygladaly jak mi obcieraly o ranty.
opony w większości przypadków zmieniam w tym samym serwisie i chłopakom zrobiło się głupio bo nie zauważyli tego podczas zmiany kół na zimowe. Jeśli chodzi o samo uszkodzenie to poradzili aby zgłosić do sprzedawcy, bo na zimówkach nie widać żadnych oznak nieprawidłowego ustawienia geometrii.Porszak pisze:a gumolepy co mowiły?
wachacze profilaktycznie były sprawdzane tej zimy i brecha nie wykazała problemówBear_ pisze:... przy wielowahaczu czasem można nie zauważyć na podstawie odsłuchu uszkodzenia...
-=m&m=- pisze: i żadna z dotychczas wymienianych opon w moich autach nie wyglądała tak jak ta po 3 sezonach
ale w tedy będziesz wymienial podobnie jak ja, czyli 1para/sezon-=m&m=- pisze:i żeby się go pozbyć to muszę teraz kupić RS'a
nie daję ci nawet 1% szans na to, że coś zdziałasz, szkoda Twojego czasu.-=m&m=- pisze:poszukam dowodu zakupu i wybiorę się do serwisu, który sprzedał mi te opony.
Toś przyfantazjował... Każda nieczyszczona opona jest lekko brązowa z boku i czarna na bieżniku.wolga85 pisze:Te opony to wyglądają na bieżnikowane. Inny kolor gumy na bieżniku a inny na bokach.
Miałes sprawdzić daty produkcji każdej opony. Jest komplet z 2011? I pamiętaj, że nie musisz mieć żadnego paragonu ani faktury, wystarczy np. wydruk potwierdzenia transakcji kartą. Jeśli płaciłeś gotówką - to tylko paragon.-=m&m=- pisze:poszukam dowodu zakupu i wybiorę się do serwisu, który sprzedał mi te opony.
Znajomemu wyszedł bąbel z boku bez jakiegokolwiek uderzenia, było po gwarancji, wymienili na nową, też RE050A.STELMI pisze:nie daję ci nawet 1% szans na to, że coś zdziałasz, szkoda Twojego czasu.
Faktura jest już znaleziona, daty produkcji po naszej rozmowie jeszcze nie zweryfikowałem!markos pisze:Miałes sprawdzić daty produkcji każdej opony. Jest komplet z 2011? I pamiętaj, że nie musisz mieć żadnego paragonu ani faktury, wystarczy np. wydruk potwierdzenia transakcji kartą. Jeśli płaciłeś gotówką - to tylko paragon.
ale nie w 3-letnich oponach. Nowych pękających Federali nikt chyba nie miał wymienionych, bo zawsze były wymówki, że kierowca musiał pewnie na coś najechać i tu będą takie same wykręty, szczególnie że to się nie stało w 3 miesiące od założenia tylko w 3 lata!markos pisze:Znajomemu wyszedł bąbel z boku bez jakiegokolwiek uderzenia, było po gwarancji, wymienili na nową, też RE050A.STELMI pisze:nie daję ci nawet 1% szans na to, że coś zdziałasz, szkoda Twojego czasu.