MODEL: 1994, corsa B
SILNIK: c16se modyfikacje jak w temacie Seboss'a
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4:2:1 z calibry 4x4, końcowy Supersprint
ELEKTRONIKA: seria
ZAWIESZENIE: amortyzatory, sprezyny, gumy itd.
HAMULCE: tarcze ATE
BODY: seria
WNETRZE: seria
AUDIO: brak
Cel: odzyskanie całej mocy która w niej była za czasów Sebossa
Jeżeli macie jakieś wskazówki to z chcecią przeczytam
Mała rajdówka Sebossa c16se reaktywacja
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 kwie 2014, o 23:14
- Imię: Karol
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Mała rajdówka Sebossa c16se reaktywacja
oooooooooooo moja była
powodzenia
co Ci mogę zasugerować: to zmień płyny .załóż świeczki z przewodami i rozruszaj ją trochę, sprawdź rozrząd bo silnik po dłubaniu jest kolizyjny (nie tak jak reszta c16se, c14se)
mój ostatni występ w kjs był w grudniu 2012 - potem auto stało i tylko co jakiś czas je ruszałem po podwórku i raz olej zalałem
załóż stożek z porządnym dolotem - ja miałem KN stożek, z dolotem zimnego powietrza ze zderzaków ale mi go ukradli
auto było strojone kiedyś ecumastem( i wtedy był max jego możliwości) ale musiałem go sprzedać więc warto o tym pomyśleć bo seryjne kompy to nie będą ogarniały auta w 100% ,
zagadaj do fifo on miał dobre ceny na kompy i strojenie
w kjsach auto dawało radę i było praktycznie bezawaryjne -poza rozwalonym przegubem raz
w pojeżdzawkach zawsze lądowałem na pudle więc było okej
w kjs bardziej się liczą umiejętności niż moc
komp z oznaczeniem c14se nadaje się bardziej do krótkich odcinków gdzie jest więcej kręcenia
komp z oznaczeniem c16se jest lepszy do trasach gdzie można rozwinąć wyższe prędkości
mam jeszcze rollbara i pasy szelkowe jakbyś był zainteresowany ale to podsyłaj infona priva
powodzenia i niech służy
powodzenia
co Ci mogę zasugerować: to zmień płyny .załóż świeczki z przewodami i rozruszaj ją trochę, sprawdź rozrząd bo silnik po dłubaniu jest kolizyjny (nie tak jak reszta c16se, c14se)
mój ostatni występ w kjs był w grudniu 2012 - potem auto stało i tylko co jakiś czas je ruszałem po podwórku i raz olej zalałem
załóż stożek z porządnym dolotem - ja miałem KN stożek, z dolotem zimnego powietrza ze zderzaków ale mi go ukradli
auto było strojone kiedyś ecumastem( i wtedy był max jego możliwości) ale musiałem go sprzedać więc warto o tym pomyśleć bo seryjne kompy to nie będą ogarniały auta w 100% ,
zagadaj do fifo on miał dobre ceny na kompy i strojenie
w kjsach auto dawało radę i było praktycznie bezawaryjne -poza rozwalonym przegubem raz
w pojeżdzawkach zawsze lądowałem na pudle więc było okej
w kjs bardziej się liczą umiejętności niż moc
komp z oznaczeniem c14se nadaje się bardziej do krótkich odcinków gdzie jest więcej kręcenia
komp z oznaczeniem c16se jest lepszy do trasach gdzie można rozwinąć wyższe prędkości
mam jeszcze rollbara i pasy szelkowe jakbyś był zainteresowany ale to podsyłaj infona priva
powodzenia i niech służy
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 kwie 2014, o 23:14
- Imię: Karol
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Mała rajdówka Sebossa c16se reaktywacja
Informacje na 100% się przydadzą, wezmę pod uwagę wszystko. Blacharkę trzeba też ogarnąć trochę bo się narobiło buchli i rdza wychodzi.
Furę trzeba poskładać i niech sprawia radość bo do tego została zakupiona Czekam na więcej info o c16se z chęcią poczytam
Furę trzeba poskładać i niech sprawia radość bo do tego została zakupiona Czekam na więcej info o c16se z chęcią poczytam