Siemanko

mam taki o to problem i prosiłbym zeby mi to ktoś łopatologicznie wytłumaczył. Mianowicie od początku po swapie z z14nz na c20ne + wiazka z astry f w której tez było c20ne nie działa przekaznik pompy paliwa ten dwucewkowy cyka cewkami po zapłonie i przy odpalaniu słychac jak cewki stykają lecz nie steruje mi pompką mimo ze kable z łaczenia 9 pinowej kostki kabinowej sa ogarniete dobrze. po puszczeniu pompki paliwa "na krótko",po odpaleniu ma objaw tak jakby go zalewało (strasznie niskie i nierówne obroty), ale gdy odłacze przekaznik wskakuje na normalne obroty i działa...
teraz dodatkowo zgubiła mi sie iskra ... i niewiem gdzie szukać przyczyny bo iskra cały czas była
Gdyby mogł mi ktoś podać schemat kompa i najlepiej podpowiedziec jakie wychodziły kompy do c20ne z kadetta e bo mam zerwane z niego naklejki... i opisac jak ma być wszczepiony ten przekaznik w które piny i czy wgl to prawda ze ten przekaznik steruje też ogrzewaniem sondy lambda ? JAk to ugryżć chłopaki HELP