X16SZR Problem

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie B.
ODPOWIEDZ
SpidiX
Świeżak
Posty: 44
Rejestracja: 29 mar 2013, o 18:34
Imię: Kacper
Lokalizacja: Rzeszów , J-W
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

X16SZR Problem

Post autor: SpidiX »

Witam po dłuższej przerwie.
Mam problem mianowicie kupiłem astre g z silnikiem 1.6 8v x16szr. Silnik po 300km sie ukocił i obróciło panewke. Obdzwoniłem pół podkarpacia i nie moge dorwać takiego słupka. Jest silnik z vectry ale na aparacie i można posłuchać. Moje pytanie brzmi. Ponieważ jest sporo tematów sporo osób sie wypowiada i różne są zdania wiec prosze mnie uświadomić. Czy moge przełożyć słupek z c16nz bez modyfikacji . Z tego co wiem to trzeba wrzucić rozrząd z mojego , pompe oleju oraz moduł z zaślepką. Bardzo prosze o pomoc :cry:
Awatar użytkownika
Zynio
Swój
Posty: 529
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:32
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Miasto smoka (Kraków)
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Kontakt:

Re: X16SZR Problem

Post autor: Zynio »

Silnik c16nz to całkiem inny silnik niż ten co piszesz, co różni te silniki stopień sprężania inna głowica i tłoki, aparat zapłonowy na kopułkę wraz z modułem i co najważniejsze silniki X16SZ/SZR mają czujnik wału korbowego, a silnik C16NZ nie posiada takiego czujnika
Awatar użytkownika
wolga85
Weteran
Posty: 1035
Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
Imię: Marcin
Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: X16SZR Problem

Post autor: wolga85 »

Jest jeszcze silnik c16sz popularny w astrach z czujnikiem wału na disie. Popularny a astrach F ale nie mam pojęcia czym się rożni od szr.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”