Strona 1 z 1

X16SZR Problem

: 3 cze 2015, o 19:53
autor: SpidiX
Witam po dłuższej przerwie.
Mam problem mianowicie kupiłem astre g z silnikiem 1.6 8v x16szr. Silnik po 300km sie ukocił i obróciło panewke. Obdzwoniłem pół podkarpacia i nie moge dorwać takiego słupka. Jest silnik z vectry ale na aparacie i można posłuchać. Moje pytanie brzmi. Ponieważ jest sporo tematów sporo osób sie wypowiada i różne są zdania wiec prosze mnie uświadomić. Czy moge przełożyć słupek z c16nz bez modyfikacji . Z tego co wiem to trzeba wrzucić rozrząd z mojego , pompe oleju oraz moduł z zaślepką. Bardzo prosze o pomoc :cry:

Re: X16SZR Problem

: 4 cze 2015, o 21:16
autor: Zynio
Silnik c16nz to całkiem inny silnik niż ten co piszesz, co różni te silniki stopień sprężania inna głowica i tłoki, aparat zapłonowy na kopułkę wraz z modułem i co najważniejsze silniki X16SZ/SZR mają czujnik wału korbowego, a silnik C16NZ nie posiada takiego czujnika

Re: X16SZR Problem

: 7 cze 2015, o 16:37
autor: wolga85
Jest jeszcze silnik c16sz popularny w astrach z czujnikiem wału na disie. Popularny a astrach F ale nie mam pojęcia czym się rożni od szr.