SWAP C12NZ na C14SE, co i jak podłączyć
: 11 sie 2015, o 21:15
Witam…
Podjąłem się ostatni przełożenia silnika w Corsie mojego ojca silnika z c12nz na C14SE z opla astry f z ’96 roku z immobilaizerem.
Na zdjęciach pokażę które kable już pospinałem, a mianowicie:
----- w komorze silnika: trzy kable wychodzące ze ściany grodziowej połączyłem odpowiednio kolorami z wiązką sinika, to jest:
Zdjęcie 1:
http://zapodaj.net/42b7e747e6d65.jpg.html
- Czarny z czerwonym paskiem (gruby),
- niebieski z zielonym paskiem,
- niebieski z białym paskiem.
Pozostałe kable od wiązki silnika mają pozostać luźno czy wymagają jakiegoś podłączenia? Ich kolory to: zielony, biały, szary, czarny, czarny z żółtym paskiem, biały z żółtym paskiem, biały z czarnym paskiem.
----- obok komputera kostka 9pin jako że z kostką z astry kolory się nie zgrywały to obciołem kostki i podłączyłem kable kolorami następująco:
Zdjęcie2:
http://zapodaj.net/2224d002d0d7d.jpg.html
- niebieski z czerwonym paskiem (gruby),
- niebieski z czerwonym paskiem,
- niebieski z brązowym paskiem
- brązowy z białym paskiem,
- brązowy z żółtym paskiem,
- brązowy z niebieskim paskiem,
- zielony.
Z wiązki silnikowej pozostają mi tu dwa kable: czarny z jasnożółtym paskiem i czarny (pod jego czarną izolacją jest cieńsza niebieska), natomiast z wiązki fabrycznej z corsy zostały: niebieski, czarny (na którym pojawia się + po stacyjce), czerwony (gruby na którym jest ciągle +). Co zrobić z pozostałymi kablami ???
I chyba już ostatni problem to immo.
Zdjęcie 3:
http://zapodaj.net/1e8831232dde4.jpg.html
1. pusty,
2. brązowy z niebieskim paskiem,
3. pusty,
4. brązowy (podłączyłem do masy),
5. czarny (podłączyłem do plusa po stacyjce),
6. pierwszy niebieski z czerwonym paskiem,
7. drugi niebieski z czerwonym paskiem,
8. brązowy z czerwonym paskiem,
9. czerwony (podłączyłem do stałego plusa).
Gdzie podpiąć pozostałe kable aby immo zadziałało poprawnie, jak do tej pory z moich kombinacji połączeniowych, pojawiała się jedynie iskra, a gdy na ostro załączyłem pompę paliwa okazało się że wtryski nie puszczają.
Proszę kolegów o pomoc.
Podjąłem się ostatni przełożenia silnika w Corsie mojego ojca silnika z c12nz na C14SE z opla astry f z ’96 roku z immobilaizerem.
Na zdjęciach pokażę które kable już pospinałem, a mianowicie:
----- w komorze silnika: trzy kable wychodzące ze ściany grodziowej połączyłem odpowiednio kolorami z wiązką sinika, to jest:
Zdjęcie 1:
http://zapodaj.net/42b7e747e6d65.jpg.html
- Czarny z czerwonym paskiem (gruby),
- niebieski z zielonym paskiem,
- niebieski z białym paskiem.
Pozostałe kable od wiązki silnika mają pozostać luźno czy wymagają jakiegoś podłączenia? Ich kolory to: zielony, biały, szary, czarny, czarny z żółtym paskiem, biały z żółtym paskiem, biały z czarnym paskiem.
----- obok komputera kostka 9pin jako że z kostką z astry kolory się nie zgrywały to obciołem kostki i podłączyłem kable kolorami następująco:
Zdjęcie2:
http://zapodaj.net/2224d002d0d7d.jpg.html
- niebieski z czerwonym paskiem (gruby),
- niebieski z czerwonym paskiem,
- niebieski z brązowym paskiem
- brązowy z białym paskiem,
- brązowy z żółtym paskiem,
- brązowy z niebieskim paskiem,
- zielony.
Z wiązki silnikowej pozostają mi tu dwa kable: czarny z jasnożółtym paskiem i czarny (pod jego czarną izolacją jest cieńsza niebieska), natomiast z wiązki fabrycznej z corsy zostały: niebieski, czarny (na którym pojawia się + po stacyjce), czerwony (gruby na którym jest ciągle +). Co zrobić z pozostałymi kablami ???
I chyba już ostatni problem to immo.
Zdjęcie 3:
http://zapodaj.net/1e8831232dde4.jpg.html
1. pusty,
2. brązowy z niebieskim paskiem,
3. pusty,
4. brązowy (podłączyłem do masy),
5. czarny (podłączyłem do plusa po stacyjce),
6. pierwszy niebieski z czerwonym paskiem,
7. drugi niebieski z czerwonym paskiem,
8. brązowy z czerwonym paskiem,
9. czerwony (podłączyłem do stałego plusa).
Gdzie podpiąć pozostałe kable aby immo zadziałało poprawnie, jak do tej pory z moich kombinacji połączeniowych, pojawiała się jedynie iskra, a gdy na ostro załączyłem pompę paliwa okazało się że wtryski nie puszczają.
Proszę kolegów o pomoc.