Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie B.
gregor9144
Nowy
Posty: 142 Rejestracja: 10 cze 2012, o 10:05
Imię: Gregor
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
1 raz
Post
autor: gregor9144 » 2 paź 2015, o 23:17
Witam, mam mały problem z odpalenie tego silniczka w mojej corsie. Otóż podłączyłem wszystko zgodnie z opisami na forum i niestety nie ma iskry dopiero jak dam jej + z akumulatora na cewkę to ma iskra ale dalej nie pali:/ pompka chodzi. Czy na wtyczkę jednopinowa która obok aparatu zapłonowe dać zasilanie? Ktoś ma jakiś pomysł?
ja37
Support Team
Posty: 2084 Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
26 razy
Post
autor: ja37 » 3 paź 2015, o 12:59
W tej wtyczce ma być po zapłonie.
To oczko, to czerwony kabel?
Jeśli tak, to do plusa akumulatora.
Za ten post autor ja37 otrzymał podziękowanie:
gregor9144 (3 paź 2015, o 13:24)
gregor9144
Nowy
Posty: 142 Rejestracja: 10 cze 2012, o 10:05
Imię: Gregor
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
1 raz
Post
autor: gregor9144 » 3 paź 2015, o 13:27
Tak jak mówiłeś zrobiłem, gada;) Dziękować.
Pytanie jeszcze jedno jak idą tu podciśnienia, przewód od pochłaniacz oparów gdzie ma być podpięty?
ja37
Support Team
Posty: 2084 Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
26 razy
Post
autor: ja37 » 3 paź 2015, o 14:01
Do zaworka.
Zaworek powinien być podkręcony pod kolektor ssący przy 4 cylindrze.
gregor9144
Nowy
Posty: 142 Rejestracja: 10 cze 2012, o 10:05
Imię: Gregor
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
1 raz
Post
autor: gregor9144 » 3 paź 2015, o 14:56
Dziękuję bardzo. A czy musi iść jeszcze jedno pod przewód do serwa?
ja37
Support Team
Posty: 2084 Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
26 razy
Post
autor: ja37 » 3 paź 2015, o 15:05
Pewnie ci chodzi o króciec przy zaworku?
To zaślep, bo tędy w astrze F idzie podciśnienie do klapki obiegu wewnętrznego, w corsie tego nie ma.
gregor9144
Nowy
Posty: 142 Rejestracja: 10 cze 2012, o 10:05
Imię: Gregor
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
1 raz
Post
autor: gregor9144 » 7 paź 2015, o 00:48
Dzięki wielkie. Silniczek chodzi jeździ tylko jest jeden problem, odczuwam przymulenie i delikatne szarpie tak do 3.5 tys. obr. później idzie jak strzała. Wywala błąd silnika o numeru 94 coś z zawysokim napięciem na czujniku halla, o co może chodzić?
ja37
Support Team
Posty: 2084 Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
26 razy
Post
autor: ja37 » 7 paź 2015, o 07:21
Gdzieś masz przerwę.
Albo na kablu od czujnika - raczej nie, bo jest w dość wytrzymałej izolacji.
Więc zostaje samo połączenie wtyczka/gniazdo, lub w samym aparacie w środku coś z kabelkiem.
gregor9144
Nowy
Posty: 142 Rejestracja: 10 cze 2012, o 10:05
Imię: Gregor
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
1 raz
Post
autor: gregor9144 » 7 paź 2015, o 14:12
Kabel był przetarte w aparacie. Kontrolka zgasła. A co może być przyczyną tych delikatnych szarpniec przy niższych obrotach ?
ja37
Support Team
Posty: 2084 Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
26 razy
Post
autor: ja37 » 7 paź 2015, o 21:09
Błędów już nie ma?
Szarpniecia na postoju, czy podczas jazdy na małych obrotach?
Układ zapłonowy w miarę nowy masz?
gregor9144
Nowy
Posty: 142 Rejestracja: 10 cze 2012, o 10:05
Imię: Gregor
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
1 raz
Post
autor: gregor9144 » 7 paź 2015, o 22:45
Podczas jazdy 2 tys. Obr. tak jakby się przez chwilę się przydlawilo i później juz leci.
ja37
Support Team
Posty: 2084 Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
26 razy
Post
autor: ja37 » 7 paź 2015, o 23:52
A wszystkie podciśnienia masz podpiete?
Szkoda, że daleko, bo bym tam pomyszkował.
Lubiłem ten silnik, znałem na wylot, ale skusiłem sie na turbo....
Sprawdzałeś jak leją wtryski?
gregor9144
Nowy
Posty: 142 Rejestracja: 10 cze 2012, o 10:05
Imię: Gregor
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
1 raz
Post
autor: gregor9144 » 9 paź 2015, o 12:49
Sprawdziłem przewody podciśnienia i jakby się poprawiło. Jeszcze wymienię na nowe kable kopułka i świece. Zdam relacje później. A jeszcze takie pytanie czy zdążyło Ci się kiedyś takie coś ze ok. Przy 170 zapala się na chwilę błąd a później gasl?
-- 9 paź 2015, o 15:23 --
Sprawdziłem spaliny 0.67 %co na jałowym, człowiek powiedział ze są bajki i wtrysku są git.
ja37
Support Team
Posty: 2084 Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
26 razy
Post
autor: ja37 » 9 paź 2015, o 20:49
Ja błędów nie miałem, nie da sie go odczytać?
Nie zapomnij też o palcu rozdzielacza.
Tak mi się przypomniało.
Masz 2 odmy od strony ssącej.
Zdejmij wężyki z przepustnicy i tam głębiej z kolektora i upewnij się, że metalowe króćce są drożne.
Drucikiem, czy czymś podobnym.
Ja przez niedrożną mniejszą odmę zabiłem turbinę świeżo po regeneracji.....
gregor9144
Nowy
Posty: 142 Rejestracja: 10 cze 2012, o 10:05
Imię: Gregor
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
1 raz
Post
autor: gregor9144 » 10 paź 2015, o 00:23
O to chodzi ze nie da rady, zapala się na ok. 2 s. i gaśnie. Jutro zobaczę te domy i zdam relacje.
-- 10 paź 2015, o 14:15 --
Chodzi Ci o te dwie odmy.?
Jeszcze jakiś maślane osad robi mi się w zbiorniku od płynu chłodzącego.
MsMajor
Świeżak
Posty: 65 Rejestracja: 27 paź 2014, o 18:25
Podziękował;:
0
Otrzymał podziękowań:
0
Post
autor: MsMajor » 14 paź 2015, o 14:23
uszczelka pod głowicą?
gregor9144
Nowy
Posty: 142 Rejestracja: 10 cze 2012, o 10:05
Imię: Gregor
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
1 raz
Post
autor: gregor9144 » 14 paź 2015, o 21:06
Tez tak myślałem, ale przewody wodne są miękkie. Nie pompuje ciśnienia.
ja37
Support Team
Posty: 2084 Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
26 razy
Post
autor: ja37 » 14 paź 2015, o 21:40
Tak, te odmy.
Jak węże miękkie, to zostaje kanał olejowy.
gregor9144
Nowy
Posty: 142 Rejestracja: 10 cze 2012, o 10:05
Imię: Gregor
Lokalizacja: Biała Podlaska
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
1 raz
Post
autor: gregor9144 » 24 paź 2015, o 19:03
ja37 miałeś racje mniejsza odma przy kolektorze była zapachana. Wykręcił kruciec (to jest chyba grzanie przepustnicy? ) i przepchalem go drucikiem jak na razie jest gitara.
ja37
Support Team
Posty: 2084 Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;:
3 razy
Otrzymał podziękowań:
26 razy
Post
autor: ja37 » 24 paź 2015, o 19:08
No to gitara
Bezawaryjności życzę