ZAWIESZENIE: Seria
HAMULCE: Przod najdrozsze jakie byly (brembo), tyl bebny.
WNETRZE: Seria.
AUDIO: Seria
INNE: Troche zmian w silniku:
-Uszczelka pod glowcia metalowa (gumowe wtrzymywaly max 2 lata)
-Intercooler
-Regulacja pompy (dorobiony specjalny boost pin)
-Wyregulowane cisnienie otwarcia wtryskiwaczy ok 150-155 barow
-nowe koncowki wtryskiwaczy
-Nowa chlodnica
-zdjeta sprezyna wracajaca pedal sprzegla (z nia sprzeglo nei dawalo rady)
-Wyciety tlumik srodkowy (reszta wydechu fabryczna)
-cisniene turbiny- max (prawdopodobnie 1,2 bara?)
- jak narazie brak sterowania turbina, opoznilem dawke zeby nie bylo dymu przy mniejszych obrotach. oryginalna sprezyna otwierala dawke przy cisnieniu 0,6 bara, a przy aktualnym cisnieniu i boost pinie nie dalo sie nic z niej wyciagnac.
MOC: seria 67 km 140 Nm, aktualnie 120-130km? (zaleznie od temperatury)
Jesli ktos wzmacnial ten niezniszczalny silnik ISUZU to prosze jakis kontakt

Chetnie odpowiem na wszelkie pytania ziwazane z samochodem, badz z samym silnikiem isuzu.
Nie mam aktualnego wykresu z hamowni, wiem jedynie tyle ze przy 105km i 208 Nm przyspiesznie 0-100 trwalo 9,8s w 2 osoby, a teraz okolo 8,6-8,8 w 2 osoby (w 1 osobe 8,3-8,5s). Roznica w jezdzie jest ogromna przed i po tej zmianie, tak samo jak przy jezdzie w 2 osoby (na przegladzie wyszlo ze corsa wazy niecale 980 kg wiec kazde kilkadziesiat kg bardzo duzo zmienia). Wykres z hamowni wrzuce jak tylko go znajde:)
http://wrzucaj.net/image/VE15V
http://wrzucaj.net/image/VEI92