Strona 1 z 1

Corsa B 1.5 TD

: 10 cze 2016, o 23:32
autor: Corsa 1.5 TDI
Witam, chcialbym zaprezentowac swoja Corse i znalezc pomoc w kilku sprawach zwiazanych z samochodem.

ZAWIESZENIE: Seria

HAMULCE: Przod najdrozsze jakie byly (brembo), tyl bebny.

WNETRZE: Seria.

AUDIO: Seria

INNE: Troche zmian w silniku:
-Uszczelka pod glowcia metalowa (gumowe wtrzymywaly max 2 lata)
-Intercooler
-Regulacja pompy (dorobiony specjalny boost pin)
-Wyregulowane cisnienie otwarcia wtryskiwaczy ok 150-155 barow
-nowe koncowki wtryskiwaczy
-Nowa chlodnica
-zdjeta sprezyna wracajaca pedal sprzegla (z nia sprzeglo nei dawalo rady)
-Wyciety tlumik srodkowy (reszta wydechu fabryczna)
-cisniene turbiny- max (prawdopodobnie 1,2 bara?)
- jak narazie brak sterowania turbina, opoznilem dawke zeby nie bylo dymu przy mniejszych obrotach. oryginalna sprezyna otwierala dawke przy cisnieniu 0,6 bara, a przy aktualnym cisnieniu i boost pinie nie dalo sie nic z niej wyciagnac.

MOC: seria 67 km 140 Nm, aktualnie 120-130km? (zaleznie od temperatury)

Jesli ktos wzmacnial ten niezniszczalny silnik ISUZU to prosze jakis kontakt :)
Chetnie odpowiem na wszelkie pytania ziwazane z samochodem, badz z samym silnikiem isuzu.

Nie mam aktualnego wykresu z hamowni, wiem jedynie tyle ze przy 105km i 208 Nm przyspiesznie 0-100 trwalo 9,8s w 2 osoby, a teraz okolo 8,6-8,8 w 2 osoby (w 1 osobe 8,3-8,5s). Roznica w jezdzie jest ogromna przed i po tej zmianie, tak samo jak przy jezdzie w 2 osoby (na przegladzie wyszlo ze corsa wazy niecale 980 kg wiec kazde kilkadziesiat kg bardzo duzo zmienia). Wykres z hamowni wrzuce jak tylko go znajde:)

http://wrzucaj.net/image/VE15V

http://wrzucaj.net/image/VEI92

Re: Corsa B 1.5 TD

: 10 cze 2016, o 23:40
autor: ja37
1 - opel nie ma silników TDI

2 - jak u mnie seria ma 200, i tez kilka rzeczy w silniku zmieniłem, to mogę sobie napisać, że moc 300-400KM?

Re: Corsa B 1.5 TD

: 10 cze 2016, o 23:48
autor: Corsa 1.5 TDI
1-Moj juz jest TDI ;)
2- na 105 km mam wykres z hamowni, ale teraz jest sporo lepiej i nie bylem jeszcze na hamowni.

Re: Corsa B 1.5 TD

: 11 cze 2016, o 00:06
autor: przyciaga
Na chwilę obecną wątek przeniosłam do działu nasze auta. Poprosimy o szczegóły zmian w silniku. Możesz też wrzucić więcej zdjęć.

Re: Corsa B 1.5 TD

: 11 cze 2016, o 11:45
autor: daavid117
Wrzucisz wykres i opiszesz co zgrzebałeś przy silniku? Standardowo MBC + IC + regulacja pompy czy coś więcej?

Re: Corsa B 1.5 TD

: 11 cze 2016, o 13:34
autor: Grzesiek
Jak masz wykres z hamowni, to wsadź turbinę od 1,7TD i pochwal się nowym wykresem :grin:

Re: Corsa B 1.5 TD

: 11 cze 2016, o 16:46
autor: Zynio
Bardzo ciekawy jestem że z 1,5 td wyciągnąłeś 105KM to prawie drugi raz tyle???
Mój kumpel ma 1,7td i zdołał wyciągnąć 110KM i więcej już się nie bo pompa nie daje rady!

Re: Corsa B 1.5 TD

: 11 cze 2016, o 19:05
autor: Corsa 1.5 TDI
Zynio pisze:Bardzo ciekawy jestem że z 1,5 td wyciągnąłeś 105KM to prawie drugi raz tyle???
Mój kumpel ma 1,7td i zdołał wyciągnąć 110KM i więcej już się nie bo pompa nie daje rady!

Pompa nie daje rady, bo regulujesz dawka na calym zakresie obrotow, a nie wtdy kiedy turbina dmucha. Na pompie ograniczenie raczej nigdy sie nie skonczy;) (przy tym silniku).

-- 11 cze 2016, o 19:08 --
Grzesiek pisze:Jak masz wykres z hamowni, to wsadź turbinę od 1,7TD i pochwal się nowym wykresem :grin:

Mysle nad turbina z geometria, jesli juz mialbym zmieniac. Np. od e46 320d

Re: Corsa B 1.5 TD

: 11 cze 2016, o 20:17
autor: darco16v
Przy tym setupie możesz mieć co najwyżej 100KM i ok 200Nm. 1.2 bara z tego turbo to nie jest wszystko. 1,7 mozna także osiągnąć. Jaki masz icek i jaką śrdnicę orurowania? MBC jakie ? Wydech poprawiony czy seria?

Re: Corsa B 1.5 TD

: 11 cze 2016, o 20:26
autor: Corsa 1.5 TDI
darco16v pisze:Przy tym setupie możesz mieć co najwyżej 100KM i ok 200Nm. 1.2 bara z tego turbo to nie jest wszystko. 1,7 mozna także osiągnąć. Jaki masz icek i jaką śrdnicę orurowania? MBC jakie ? Wydech poprawiony czy seria?
Znajde wykres i wrzuced zdjecie, w jaki sposob osiagnac wiecej? ja mam zaslepione wyjscie do waste gate. srednica oruruwoania nie ma duzego znaczneia bo i tak turbina ma wylot 35mm i przy kolektorze ssacym sie zweza do 30mm okolo. reszte mam okolo 40-43mm.
Icek ten najmnijejszy z FMiC (wiekszy bez ciecia belki przedniej by nie podszedl). Zaworu MBC nie mam, wydech seria oprocz srodkowego ktory wywalilem, jesli na wydecuhu cos blokuje to kat i waska rurka za turbo ( zdejmowalem wydech za katem i nie bylo zadnej roznicy)

Re: Corsa B 1.5 TD

: 11 cze 2016, o 20:42
autor: ja37
Nie znam klekotów, ale czy w takim setupie turbo pompuje na maxa, ile tylko może?
Bez granicy bezpieczeństwa?
Rozumiem, że dymów żadnych z tyłu nie ma?
Ani czarnych, ani białych?


Żeby nie było, nie mam klekota, nigdy nie miałem, nie znam się, ale niektóre rzeczy są oczywiste.

Hamownia na androida, czy jakaś inna normalna?

Specjalnie pisze uszczypliwie, żeby wyciągnąć coś wiecej, niż dwie fotki i słowa.

PS.
Co za problem belkę podciąć, żeby IC wszedł?
Ja podciąłem i mam co chciałem.

Re: Corsa B 1.5 TD

: 11 cze 2016, o 20:54
autor: Corsa 1.5 TDI
ja37 pisze:Nie znam klekotów, ale czy w takim setupie turbo pompuje na maxa, ile tylko może?
Bez granicy bezpieczeństwa?
Rozumiem, że dymów żadnych z tyłu nie ma?
Ani czarnych, ani białych?


Żeby nie było, nie mam klekota, nigdy nie miałem, nie znam się, ale niektóre rzeczy są oczywiste.

Hamownia na androida, czy jakaś inna normalna?

Specjalnie pisze uszczypliwie, żeby wyciągnąć coś wiecej, niż dwie fotki i słowa.

PS.
Co za problem belkę podciąć, żeby IC wszedł?
Ja podciąłem i mam co chciałem.
Dokladnie tak, turbo ma zaslepione (sterownaie tak jakby) i kreci sie na maxa ile tylko moze powzyej 110 tys obrotow na minute.
Dym z tylu czarny jest taki jak w kazdym dieslu, no dobra moze troche wiekszy, ale bez tego sie nie obejdzie.
Musze poejchac na zwykla hamownie, co do belki to ja jednak czasami jezdze z pasazerem i nie chce zeby strefa zgniotu sonczyla sie na jego nogach. Nie oszukujmy sie corsa przy wypoadku zachowuje sie tragicznie, ja wole nie ruszac jedynego elementu ktory moglby pomoc przy uderzeniu cozlowym ( nie wspominajac o tym ze corsa chcac czy nei chcac nazbierala troszke rdzy przez te 20 lat).

-- 11 cze 2016, o 21:10 --

Wykres znaleziony:)
http://wrzucaj.net/image/V71tM

Przy tych parametrach przyspieszenie 0-100 bylo gorsze o 1s, i czuc ze jest duzo lepiej aktualnie, wiec mysle ze 115km powinno byc moze nawet wiecej, moment tez lekko sie zwiekszyl.

Re: Corsa B 1.5 TD

: 12 cze 2016, o 07:52
autor: ja37
Wykres bardzo ładny, ciężko w benzynie po samoróbkach o lepszy ;)
Dupohamownia kłamie.
Pojeździj 2 dni autem 60KM i wsiądź w corsę....poczujesz 150KM ;)

Kiedyś dawno temu miałem ,0 8V i to jakoś setkę robiło w 7, może 7,5s.
Szesnastka robiła setkę w 5,55s
teraz nie mierzyłem, ale pewnie do 100 czas mam lipny, ale do 200 będzie fajny ;)
Muszę zmierzyć kiedyś ;)

Co do belki.
Myślisz,że ten kawałek blachy coś da przy uderzeniu?
Ja sądzę, że to jest wzmocnienie zderzaka i tyle.
Przy uderzeniu pracują podłużnice, a nie belka....

Re: Corsa B 1.5 TD

: 12 cze 2016, o 10:48
autor: daavid117
Nie boisz się, że Ci łopatki turbiny przez wydech wylecą jak nie masz żadnego sterowania (brak MBC)?

Poza tym naprawdę ładny wykres. Aż mnie świerzbi żeby zabrać się za mojego dizelka.

Re: Corsa B 1.5 TD

: 12 cze 2016, o 11:30
autor: Corsa 1.5 TDI
ja37 pisze:Wykres bardzo ładny, ciężko w benzynie po samoróbkach o lepszy ;)
Dupohamownia kłamie.
Pojeździj 2 dni autem 60KM i wsiądź w corsę....poczujesz 150KM ;)

Kiedyś dawno temu miałem ,0 8V i to jakoś setkę robiło w 7, może 7,5s.
Szesnastka robiła setkę w 5,55s
teraz nie mierzyłem, ale pewnie do 100 czas mam lipny, ale do 200 będzie fajny ;)
Muszę zmierzyć kiedyś ;)

Co do belki.
Myślisz,że ten kawałek blachy coś da przy uderzeniu?
Ja sądzę, że to jest wzmocnienie zderzaka i tyle.
Przy uderzeniu pracują podłużnice, a nie belka....

Bardzo dziekuje za kilka slow uznania :) , ale teraz naprawde jest sporo lepiej :) pompa ma najwieksza wydajnosc przy 3000 obrotow, a tutaj na wykresie widac ze przy 3000 obrotow/min dopeiro zaczyna sie rozkrecac. Chyba specjalnie dla Was pojade teraz na hamownie:)

A co do belki to zgodze sie ze podluznice pracuja, ale uwierz mi ze belka daje bardzo duzo... Wcale nie jest taka slaba, sprobuj ja kiedys zgiac jak bedziesz mial wyjeta z jakiegos samochodu. A jaki masz aktualnie silnik w swojej corsie ;)?

-- 12 cze 2016, o 11:33 --
daavid117 pisze:Nie boisz się, że Ci łopatki turbiny przez wydech wylecą jak nie masz żadnego sterowania (brak MBC)?

Poza tym naprawdę ładny wykres. Aż mnie świerzbi żeby zabrać się za mojego dizelka.
Corsa na tych modach i tej turbinie jezdzi jakies 5 lat, na tych 105 km i braku mbc. Zaworem MBC moge ustawic dowolne cisnienie od tych malych wartoci do 1,2 bara(na tej turbinie ktora mam u siebie). Wiec gdybym go mial to i tak bylby ustawiony na te 1,2 zeby bylo jak najwiecej powietrza.

A co do wykresu to w tej chwli jest mocno nie aktualny ;) ,10 km wiecej mysle ze jest na pewno teraz

Re: Corsa B 1.5 TD

: 13 cze 2016, o 10:37
autor: Grzesiek
Corsa 1.5 TDI pisze: Mysle nad turbina z geometria, jesli juz mialbym zmieniac. Np. od e46 320d
Pewnie można , ale trzeba przerabiać mocowanie i sterowanie jest chyba elektroniką. Od Astry 1,7TD mniejszy problem. Kiedyś temat prze zemnie czytany, szukany, na rożnych forach, niestety samochód potrzebuje do pracy i nie mogę sobie pozwolić na nieudane eksperymenty. Ale chętnie wspieram duchowo innych niech przecierają szlaki :lol: . Właśnie gdzieś kiedyś czytałem o turbinie z Omegi 2,5 TDS, ponoć sterowanie podciśnieniem i sporo daje.

Re: Corsa B 1.5 TD

: 13 cze 2016, o 17:24
autor: darco16v
Zastanawia mnie dlaczego z tej turbiny nie możesz więcej dmuchnąć. Bez sensu wymieniać na inna i przerabiać. Coś jest z nią nie tak. U mnie w combo spokojnie 1,5 bara osiągam a koledzy którzy mają diesla w calibrze 1.7TD dmuchają z niej nawet w porywach 1,7bara. Coś z tą turbiną u Ciebie nie tak jest albo ciśnienie ci ucieka gdzieś z układu i nie możesz napompować więcej.

Re: Corsa B 1.5 TD

: 13 cze 2016, o 20:09
autor: Grzesiek
darco16v pisze:Zastanawia mnie dlaczego z tej turbiny nie możesz więcej dmuchnąć. Bez sensu wymieniać na inna i przerabiać. Coś jest z nią nie tak. U mnie w combo spokojnie 1,5 bara osiągam a koledzy którzy mają diesla w calibrze 1.7TD dmuchają z niej nawet w porywach 1,7bara. Coś z tą turbiną u Ciebie nie tak jest albo ciśnienie ci ucieka gdzieś z układu i nie możesz napompować więcej.
One chyba tak mają,też mam max 1,2. Jak czytałem w 1.7 są dwa rodzaje i jeden z nich daje też do 1.2 bara.

Re: Corsa B 1.5 TD

: 13 cze 2016, o 20:35
autor: daavid117
Z pytań dodatkowych - masz fabryczne sprzęgło? Skrzynia nadal F13? Jeśli tak, to musisz nieźle wachlować drążkiem przy rozpędzaniu, bo nawet na stock jest trochę roboty przy sprincie :grin: .

Re: Corsa B 1.5 TD

: 13 cze 2016, o 21:57
autor: Corsa 1.5 TDI
darco16v pisze:Zastanawia mnie dlaczego z tej turbiny nie możesz więcej dmuchnąć. Bez sensu wymieniać na inna i przerabiać. Coś jest z nią nie tak. U mnie w combo spokojnie 1,5 bara osiągam a koledzy którzy mają diesla w calibrze 1.7TD dmuchają z niej nawet w porywach 1,7bara. Coś z tą turbiną u Ciebie nie tak jest albo ciśnienie ci ucieka gdzieś z układu i nie możesz napompować więcej.

Przyznam sie bez bicia, ze zadnego pomiaru cisnienei nie roiblem. Tak mi mowil kazdy ze ona do 1,2 max moze. I wydaje mi sie ze to jest prawdą, bo 1,7 bara to juz jest naprawde sporo. Te od silikow 1,7 (82km) maja wlasnie 1,7. I turibna nie rozni sie niczym oprocz tego ze ma wieksze wyjscie do wydechu i do silnika ( z tego co czytalem, nie mialem w reku wiec gdybym nie mial racji to prosze mnie poprawic :)

-- 13 cze 2016, o 22:02 --
daavid117 pisze:Z pytań dodatkowych - masz fabryczne sprzęgło? Skrzynia nadal F13? Jeśli tak, to musisz nieźle wachlować drążkiem przy rozpędzaniu, bo nawet na stock jest trochę roboty przy sprincie :grin: .

Sprzeglo o dziwo fabryczne- 275tysiecy i nadal ma sie dobrze!!!! Tak jak pisalem tzreba bylo zdjac ta sprezyne z pedalu sprzegla powrotna, bo z nia slizgal osprzeglo. Skrzynia f13? nie wiem nie orientuje sie w nich. 5 bieg mam do 200-205 okolo to chyba jest ta najkrotsza skrzynia. Ma to niestety swoje wady i zalety, krotkie biegi daja fajny efekt przy przyspieszaniu. Ale krotka 5 nie jest najlepsza na tarse i do testowania v-maxa, przy 190 temperatura idzie syzbciej niz predkosc, bo jest wtedy 4800-4900 obrotow czyli prawie ze max.

-- 13 cze 2016, o 22:13 --
Grzesiek pisze:
Corsa 1.5 TDI pisze: Mysle nad turbina z geometria, jesli juz mialbym zmieniac. Np. od e46 320d
Pewnie można , ale trzeba przerabiać mocowanie i sterowanie jest chyba elektroniką. Od Astry 1,7TD mniejszy problem. Kiedyś temat prze zemnie czytany, szukany, na rożnych forach, niestety samochód potrzebuje do pracy i nie mogę sobie pozwolić na nieudane eksperymenty. Ale chętnie wspieram duchowo innych niech przecierają szlaki :lol: . Właśnie gdzieś kiedyś czytałem o turbinie z Omegi 2,5 TDS, ponoć sterowanie podciśnieniem i sporo daje.
Juz nie jedno mocowanie przerabialem i chyab dam rade i z tym ;), odrazu kolektor bym wyspawal lepszy. Sterowanie tej turbiny tez byloby podcisnieniem, mowie o tej bmw e 46 przed liftem, tam jest zwykle mechaniczne sterowanie i turbina wstaje przy 1800 czy tam nawet mniej w tej bmce.

A wstawienie turbiny tej od 1,7 sprawi tylko tyle ze bede musial czesciej olej dolewac (przy 1,7 bara).

No a turbina z omegi 2,5? Ten 2,5 tds to jest silnik BMW ten ktory byl w e36 143km. Tam o ile dobrze pamietam to nie ma geometrii jeszcze, wiec turbina by wstawala przy 4000 tysiacach, co nie mialoby duzego sensu.A nwet jesli by byla geometria to raczej az tak duza turbina nie jest potrzebna :)

Re: Corsa B 1.5 TD

: 14 cze 2016, o 08:24
autor: darco16v
Ja mam 1.7 silnik w combo i turbinę dołożoną z corsy 1.5TD i pompuje 1,5 bara. Moge to nawet na więcej ustawić ale nie chcę rozwalić szybko silnika. Korby w nim są mocne ale przy większym doładowaniu robi się problem z smarowaniem. Skrzynie zmieniłem na F16 z astry F diesel bo na tej F13 to masakra była. Za krótkie biegi. Jedyny problem to taki gdy cisnę na prostej to temperatura cieczy która szybko idzie w górę ale juz myślę nad inną obudową termostatu bo tu orginalnie jest za mały przepływ. Większa moc wyzwala tu większą temperaturę i zagrzać u mnie to na autostradzie do 100st to żaden problem.

Re: Corsa B 1.5 TD

: 14 cze 2016, o 08:29
autor: daavid117
Corsa 1.5 TDI pisze:Sprzeglo o dziwo fabryczne- 275tysiecy i nadal ma sie dobrze!!!! Tak jak pisalem tzreba bylo zdjac ta sprezyne z pedalu sprzegla powrotna, bo z nia slizgal osprzeglo. Skrzynia f13? nie wiem nie orientuje sie w nich. 5 bieg mam do 200-205 okolo to chyba jest ta najkrotsza skrzynia. Ma to niestety swoje wady i zalety, krotkie biegi daja fajny efekt przy przyspieszaniu. Ale krotka 5 nie jest najlepsza na tarse i do testowania v-maxa, przy 190 temperatura idzie syzbciej niz predkosc, bo jest wtedy 4800-4900 obrotow czyli prawie ze max.
Właduj tam może większą chłodnicę, bo nawet mi na stock te 170km\h dało się jechać tylko jak było bardzo chłodno na dworze, a po kilku żwawszych startach w mieście i staniu w korku wentylator chłodnicy kręci się bez przerwy (oczywiście kiedy są upały). Nie wyobrażam sobie jak to musi się u Ciebie grzać! Niestety inżynierowie Opla przewidzieli trochę mało wydajny układ chłodzący jak na tak duży silnik.

Re: Corsa B 1.5 TD

: 14 cze 2016, o 20:30
autor: Corsa 1.5 TDI
No to widze, ze problem z temperatura wody ma kazdy z Nas. Miejsca na nowa chlodnice nie ma,ja nawet mam nowiutka (zadna blaszka nie zagieta).

Jedyne co mozna zrobic to chyba to co napisal Darco, zwiekszyc przeplyw przy termostacie. Ale mysle ze to nie pomoze duzo, bo to ta nadwyzka mocy sprawia ze sie syzbciej grzeje. Podejrzewam ze z olejem jest tak samo ( tylko na szczescie nie ma wskaznika w zegarach :) .No ale jesli cos sie uda ugrac w tym temacie to prosze o informacje :)

Re: Corsa B 1.5 TD

: 15 cze 2016, o 02:25
autor: czerwo
Proponuję chłodnicę oleju zapodać ;)

Re: Corsa B 1.5 TD

: 15 cze 2016, o 09:38
autor: daavid117
No i wskaźnik temperatury oleju. Chociaż w sumie jak nie ma nawet wskaźnika ciśnienia doładowania... :grin:

Re: Corsa B 1.5 TD

: 15 cze 2016, o 18:22
autor: Grzesiek
A ja mam pytanie. Jak opóźniłeś dawkę paliwa? Gdzie kupiłeś metalową uszczelkę pod głowicę?
Piszesz o sprężynie przy boost pinie, tam jest regulacja, chyba jej naciągu, może coś tam pokombinuj. Też mam nową chłodnice, trzeba uważać , bo zamienniki są różnej budowy i co z tego wynika gorszego lub lepszego odprowadzania ciepła, nową pompę cieczy i termostat. Grzeje się ,szczególnie latem i raczej ten typ tak ma. Ale chłodnica oleju , to dobry pomysł. Przypuszczam, że masz większe ciśnienie niż 1,2 bar, ja u siebie to raczej na pewno nie zszedłem poniżej 10s. Kup sobie tani miernik ciśnienia , taki od acetylenu, mają skale do 3-bar wiec dość dokładnie zobaczysz ile ładuje turbina np http://allegro.pl/zegar-manometr-acetyl ... ule_id=201 . Myślę, że nie ma potrzeby montażu na stałe, wystarczy na próby i koniecznie MBC, inaczej z mocniejszą turbiną uszkodzisz silnik. No i do wycięcia katalizator :twisted:

Re: Corsa B 1.5 TD

: 15 cze 2016, o 22:07
autor: Corsa 1.5 TDI
Grzesiek pisze:A ja mam pytanie. Jak opóźniłeś dawkę paliwa? Gdzie kupiłeś metalową uszczelkę pod głowicę?
Piszesz o sprężynie przy boost pinie, tam jest , chyba jej naciągu, może coś tam pokombinuj. Też mam nową chłodnice, trzeba uważać , bo zamienniki są róregulacjażnej budowy i co z tego wynika gorszego lub lepszego odprowadzania ciepła, nową pompę cieczy i termostat. Grzeje się ,szczególnie latem i raczej ten typ tak ma. Ale chłodnica oleju , to dobry pomysł. Przypuszczam, że masz większe ciśnienie niż 1,2 bar, ja u siebie to raczej na pewno nie zszedłem poniżej 10s. Kup sobie tani miernik ciśnienia , taki od acetylenu, mają skale do 3-bar wiec dość dokładnie zobaczysz ile ładuje turbina np http://allegro.pl/zegar-manometr-acetyl ... ule_id=201 . Myślę, ż ma potrzeby montażu na stałe, wystarczy na próby i koniecznie MBC, inaczej z mocniejszą turbiną ue nieszkodzisz silnik. No i do wycięcia katalizator :twisted:
A wiec tak: Uszczelka w InterCarsie chyba byla. Zrobilem Boost pin (taki sam jak byl stozek, tylko lagodne zejscie i wiekszy skok tloczka o pare milimetrow od seryjnego). I niestety z oryginalna sprezyna ta dawka jest podawana juz przy 0,6 bara, a wtedy turbina jeszcze nie daje wystarczajaco i jest duzy kopec z tylu. Dlatego odkrecilem ta sprezyne w pompie i tak ,,opoznilem dawke'' jesli o to chodzilo :).


Tych przerobek nie robilem w jakims warsztacie tuuningowym ,tylko sam z ojcem, wiec taki cisnieniomierz nie jest mi obcy ;). Ale narazie poki nic nie robie, to nie chce ruszac tego wezyka od turbiny bo od gory jest malo wygodny dostep, jak juz zaczne cos dlubac to wtedy na pewno to zrobie i dam znac jakie cisnienie ma ta trubina. MBC juz kupilem i niestety okazalo sie ze jest bez sprezynki i nie chcialem go monotwac. Jak naprawde wloze jakas inna turbine to na pewno jakis zaloze. A katalizator narazie zostawaim ;)

Re: Corsa B 1.5 TD

: 16 cze 2016, o 23:59
autor: darco16v
Zegar zawsze warto mieć bo wiesz wtedy co sie dzieje z ciśnieniem ewentualnie jak gdzieś sciągnie wąż z dolotu lub zrobi sie przysłowiowa dziura.

Re: Corsa B 1.5 TD

: 17 cze 2016, o 23:12
autor: Corsa 1.5 TDI
Zorientowalbym sie od razu, ze cos jest nie tak. Slychac syczenie jak jest gdzies nieszczelnosc.